Bukkake 196 Skrevet 22. April, 2022 Er det anonymt at sende over mobilepay? Det er jo valgfrit hvilket navn man vil bruge i mobilepay appen,(kan bare kalde sig "Henrik" f.eks, men hvad så når overførslen når til modtages netbank er man så helt anonym der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hugewatergun 67 Skrevet 23. April, 2022 Ja det er anonymt......der står blot det navn du bruger på mobile Pay....og mobilepay a/s København som indbetaler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 23. April, 2022 ...Det er rigtig fint. Så er der vel intet til hindring for at Sexyclub, Seductiongirls, Eventyrpigerne og Pussygalores kan indføre det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman73 20 Skrevet 23. April, 2022 .. nææ men det kan være danske bank ikke vil have dem som kunder.. de har jo haft en forkærlighed for rige russere så de er lidt opmærksomme på hvem de vil have som kunder 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4418 Skrevet 23. April, 2022 Bukkake skrev, for 7 timer siden: Er det anonymt at sende over mobilepay? Det er jo valgfrit hvilket navn man vil bruge i mobilepay appen,(kan bare kalde sig "Henrik" f.eks, men hvad så når overførslen når til modtages netbank er man så helt anonym der? Mig bekendt er det stadig sådan, at hvis du ændrer dit brugernavn i MobilePay til fx “Bukkake”, så vil det navn slå igennem i MobilePay-historikken for alle dine overførsler, også de gamle overførsler til familien. Og tilsvarende, når du ændrer det tilbage til dit rigtige navn fx “Peter Hansen”, så vil historikken i GP’ens MobilePay også vise dit rigtige navn, selvom du kaldte dig “Bukkake”, da du lavede overførslen. I forhold til hvad man kan se i netbanken og på kontoudskrifter, så ved jeg ikke, om det går på MobilePay-brugernavn eller den i banken registrerede ejer af kontoen (altså dit rigtige navn, uanset hvad du kalder dig på MobilePay). Så for at svare på dit oprindelige spørgsmål: Lad være med at antage, at MobilePay er anonymt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 23. April, 2022 De elsker jyske dollars. Derfor! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 25. April, 2022 ppd skrev, den 23.4.2022 at 08:08: ...Det er rigtig fint. Så er der vel intet til hindring for at Sexyclub, Seductiongirls, Eventyrpigerne og Pussygalores kan indføre det ? 1) Det er ikke bordellet, men pigen der skal have pengene, så det er op til den enkelte pige, hvad hun gør 2) Det er ikke tilladt at bruge mobilepay til seksuelle ydelser (at vi er nogle der gør det alligevel er et sats, man risikerer at få lukket kontoen) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 25. April, 2022 Gentleman73 skrev, den 23.4.2022 at 09:29: nææ men det kan være danske bank ikke vil have dem som kunder.. Det er et generelt problem, at bankerne ikke ønsker sexarbejdere. Det er også svært for andre soloselvstændige at få en erhvervskonto. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 25. April, 2022 Liv skrev, 1 time siden: 1) Det er ikke bordellet, men pigen der skal have pengene, så det er op til den enkelte pige, hvad hun gør 2) Det er ikke tilladt at bruge mobilepay til seksuelle ydelser (at vi er nogle der gør det alligevel er et sats, man risikerer at få lukket kontoen) Øv. Men mon ikke mange slipsedrenge også besøger søde GP'er, så forstår ikke det er forbudt. De skulle bare gøre det fri uden hindringer også gå efter der hvor der er problemer.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2411 Skrevet 27. April, 2022 (edited) ppd skrev, den 25.4.2022 at 13:46: Øv. Men mon ikke mange slipsedrenge også besøger søde GP'er, så forstår ikke det er forbudt. De skulle bare gøre det fri uden hindringer også gå efter der hvor der er problemer.. Danske Banks motto Moral er godt, dobbeltmoral er dobbelt så godt Redigeret 27. April, 2022 af lille_peter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady C.Hex 132 Skrevet 29. April, 2022 mmmm Måske et lille sidespring i tråden... Hvis jeg skal modtage et beløb, på min bankkonto og vedkomne der skal overføre, kan han så se navnet på mig? alså mit rigtige navn? Måske lidt kringlet skrevet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 29. April, 2022 Lady C.Hex skrev, for 41 minutter siden: mmmm Måske et lille sidespring i tråden... Hvis jeg skal modtage et beløb, på min bankkonto og vedkomne der skal overføre, kan han så se navnet på mig? alså mit rigtige navn? Måske lidt kringlet skrevet. Ja, det kan han. Brug ikke straksoverførsel mv, hvis du vil forblive anonym. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Annika.Sofia.A 644 Skrevet 29. April, 2022 Liv skrev, for 3 timer siden: Ja, det kan han. Brug ikke straksoverførsel mv, hvis du vil forblive anonym. Ikke hvis man har privat (skjult) navn og adresse 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady C.Hex 132 Skrevet 29. April, 2022 Jeg siger tak til de 2 damer... Nå så kan jeg godt bruge det kan jeg forstå....jeg er nemlig Privat (skjult ) navn og adresse..pga. hjemmeside... Hold da op hvor skal alt være så..åååååå så mørklagt. Tak. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 1. Maj, 2022 Annika.Sofia.A skrev, den 29.4.2022 at 11:37: Ikke hvis man har privat (skjult) navn og adresse Man kan stadig godt se navn og adresse på overførsler fra personer med skjult navn og adresse. Det afhænger dog af hvilken bank man har. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 5. Maj, 2022 Den_glade_amatør skrev, den 23.4.2022 at 09:45: Mig bekendt er det stadig sådan, at hvis du ændrer dit brugernavn i MobilePay til fx “Bukkake”, så vil det navn slå igennem i MobilePay-historikken for alle dine overførsler, også de gamle overførsler til familien. Og tilsvarende, når du ændrer det tilbage til dit rigtige navn fx “Peter Hansen”, så vil historikken i GP’ens MobilePay også vise dit rigtige navn, selvom du kaldte dig “Bukkake”, da du lavede overførslen. Det er ikke korrekt. Jeg lavede en overførsel fra min private mobilepay i går, ændrede mit navn til mine initialer og lavede derefter en ny overførsel til samme person. Den første overførsel stod som mit rigtige navn, den anden med mine initialer, så den går ikke tilbage og ændrer noget. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4418 Skrevet 5. Maj, 2022 Liv skrev, for 2 timer siden: Det er ikke korrekt. Jeg lavede en overførsel fra min private mobilepay i går, ændrede mit navn til mine initialer og lavede derefter en ny overførsel til samme person. Den første overførsel stod som mit rigtige navn, den anden med mine initialer, så den går ikke tilbage og ændrer noget. Tak for at dele din viden, @Liv. Måske er noget blevet ændret i mellemtiden. Med det, som du beskriver, er det jo noget mere brugbart at anvende MobilePay som betaling og samtidigt bevare anonymitet. Det burde også gøre det nemmere at håndtere en anonym depositum-betaling, hvis man er ok med at betale noget forud. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 5. Maj, 2022 Den_glade_amatør skrev, for 1 time siden: Tak for at dele din viden, @Liv. Måske er noget blevet ændret i mellemtiden. Med det, som du beskriver, er det jo noget mere brugbart at anvende MobilePay som betaling og samtidigt bevare anonymitet. Det burde også gøre det nemmere at håndtere en anonym depositum-betaling, hvis man er ok med at betale noget forud. Bare husk at de for nylig har begrænset til tre skift af brugernavn om måneden. Det er lidt ufedt at vente i kulissen i 28 dage med navnet "anal pløjeren" på sin Mobilepay. Jeg har rettet navnet til kun at være mit fornavn, det bruger jeg alligevel når jeg er på besøg og det vækker ikke opsigt andre steder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg