Wasted Youth 314 Skrevet 22. April, 2022 (edited) Da det var temmelig svært at få en aftale i hus denne formiddag faldt mit valg på det ubeskrevne blad Playful Selena som holder til på indre Nørrebro. Det skulle vise sig at være et yderst godt valg da jeg blev modtaget af en naturlig smuk og storsmilende kvinde. Våde tungekys var en del af standardpakken så jeg tog superfransk som eneste ekstra hvilket Selena gjorde dybt, sensuelt og med masser af øjenkontakt. Derefter fulgte en halv time med ægte kærestesex og efterfølgende lidt pillow talk inden jeg igen bevægede mig ud i forårssolen. Hvad man ikke umiddelbart kan se på de ellers vellignende billeder, er Selena har en sprudlende og charmerende personlighed som gjorde mit besøg hos hende til en førsteklasses GFE oplevelse som jeg håber at andre brødre som besøger hende ligeledes oplever. Selena ankom torsdag og planlægger at blive ca. 14 dage Redigeret 22. April, 2022 af Wasted Youth 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3118 Skrevet 22. April, 2022 Hvordan er hendes engelsk? Fra annonce(skabelonen): "WELCOME at my page gentlemans , my name is , im y.o and i am from Greece ." 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 3012 Skrevet 22. April, 2022 Hun ser da vildt lækker ud. Tak for 'deleren'. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wasted Youth 314 Skrevet 22. April, 2022 AB455 skrev, for 15 minutter siden: Hvordan er hendes engelsk? Fra annonce(skabelonen): "WELCOME at my page gentlemans , my name is , im y.o and i am from Greece ." Hendes engelskniveau er nogenlunde tilsat lidt græsk accent. Man kan sagtens føre en samtale med hende uden at skulle bruge Google Translate. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amar Lover 824 Skrevet 23. April, 2022 Hende kiggede jeg også på hertil morgen ved morgenkaffen Der er godt nok WAUW over de billeder hold nu op hun ser lækker ud - vil jo blive fuldstændig lammet når hun tog tøjet af foran mig Håber hun også kan levere - prisen er jo også der hvor jeg vil betegne det som luksus luksus GFE nam nam siger bare , nok uden for min rækkevidde // Amar Lover 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iceman 97 Skrevet 23. April, 2022 Kan klart anbefale hende. Hun er som på billederne. Billleder med avisen er taget i lejligheden. hun er meget sød, behagelig og service minded person. Hun yder noget af det bedste GFE oplevelse. Og de extra services jeg havde valgt blev leveret til fuld valuta. Hendes deep throat og facefuck er det bedste jeg har oplevet. havde en time sammen med hende og jeg fik også en hel time. Gode bade forhold Parkering er en udfordring. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Where2 216 Skrevet 24. April, 2022 Hvad med alderen 23 år passer det ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iceman 97 Skrevet 24. April, 2022 Ja det passer meget godt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mandlig 5 Skrevet 24. April, 2022 Hun bad mig om to selfie samt link til sociale medier. Har i også oplevet det samme? 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Playful Selena 1 Skrevet 25. April, 2022 Wasted Youth skrev, den 22.4.2022 at 21:12: Da det var temmelig svært at få en aftale i hus denne formiddag faldt mit valg på det ubeskrevne blad Playful Selena som holder til på indre Nørrebro. Det skulle vise sig at være et yderst godt valg da jeg blev modtaget af en naturlig smuk og storsmilende kvinde. Våde tungekys var en del af standardpakken så jeg tog superfransk som eneste ekstra hvilket Selena gjorde dybt, sensuelt og med masser af øjenkontakt. Derefter fulgte en halv time med ægte kærestesex og efterfølgende lidt pillow talk inden jeg igen bevægede mig ud i forårssolen. Hvad man ikke umiddelbart kan se på de ellers vellignende billeder, er Selena har en sprudlende og charmerende personlighed som gjorde mit besøg hos hende til en førsteklasses GFE oplevelse som jeg håber at andre brødre som besøger hende ligeledes oplever. Selena ankom torsdag og planlægger at blive ca. 14 dage Thank you for your visit, it was a pleasure to spend time with you ;))))))) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 584 Skrevet 25. April, 2022 Og krav om selfies hos den unge dame...? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikzezzz 5 Skrevet 25. April, 2022 Det virker til hun kræver en masse personlig info. Har også prøvet at spørge hende om det på besked via hendes profil herinde, men det har hun ikke svaret på. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 830 Skrevet 25. April, 2022 Jeg er selfie villig men ikke mere end det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JayB 3 Skrevet 25. April, 2022 Hvilket område holder hun til? Tak for anmeldelse!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wasted Youth 314 Skrevet 26. April, 2022 JayB skrev, for 21 timer siden: Hvilket område holder hun til? Tak for anmeldelse!! Det står i anmeldelsen. Det var så lidt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wasted Youth 314 Skrevet 26. April, 2022 Karsteng skrev, den 25.4.2022 at 17:36: Og krav om selfies hos den unge dame...? Hos mig var der ingen krav om selfies eller lign. Jeg vil aldrig dele hverken selfie eller personlige oplysninger og vil heller ikke opfordre andre til det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg