Hop til indhold

Recommended Posts

Spændende set-up med pæne anmeldelser fra det jyske, så den oplevelse skulle jeg have.

Fik lavet en aftale over SMS og mødte op til det aftalte tidspunkt kl 15, ind svingede hendes bil ( stor nok udfoldelserne og lille nok til ikke at vække opsigt). Jeg steg ind på bagsædet og hun kørte rundt om hjørnet til et stille sted hvor vi kunne holde ugeneret. Hun kom om på bagsædet. Aftalte et blowjob, jeg træk bukserne ned og lillemanden blev tørret grundigt af, hun lukkede babserne ud til lidt visuelt inspiration og startede på at sutte lillemanden stiv. Det ville han rigtig gerne være med til. Dejligt økoblow, op og ned i fuld længde, hånden ned om kuglerne, tungen rundt om spidsen. Dejligt, men også meget pirrende så jeg holdt ikke længe og snart var det tid til afslutningen som blev i munden. Totalt i orden og hun sagde ovenikøbet tak for sperm bagefter.
Frisk dame som virkede ligetil og var med på sjov og narrestreger. Hvis hun havde en lejlighed eller lignende så gad jeg godt besøge hende i længere tid, det tror jeg kunne være fantastisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

Tak for en fin anmeldelse, @Hr Lille Niels.

Det er altså høj klasse, at pigen i sin annonce angiver prisen for et blow til 500 kr, men hvis man spørger om prisen på sms, så koster det 700 kr. :biggrin:

Benzin priserne er gået op:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr Lille Niels skrev, for 16 timer siden:
Spændende set-up med pæne anmeldelser fra det jyske, så den oplevelse skulle jeg have.

Fik lavet en aftale over SMS og mødte op til det aftalte tidspunkt kl 15, ind svingede hendes bil ( stor nok udfoldelserne og lille nok til ikke at vække opsigt). Jeg steg ind på bagsædet og hun kørte rundt om hjørnet til et stille sted hvor vi kunne holde ugeneret. Hun kom om på bagsædet. Aftalte et blowjob, jeg træk bukserne ned og lillemanden blev tørret grundigt af, hun lukkede babserne ud til lidt visuelt inspiration og startede på at sutte lillemanden stiv. Det ville han rigtig gerne være med til. Dejligt økoblow, op og ned i fuld længde, hånden ned om kuglerne, tungen rundt om spidsen. Dejligt, men også meget pirrende så jeg holdt ikke længe og snart var det tid til afslutningen som blev i munden. Totalt i orden og hun sagde ovenikøbet tak for sperm bagefter.
Frisk dame som virkede ligetil og var med på sjov og narrestreger. Hvis hun havde en lejlighed eller lignende så gad jeg godt besøge hende i længere tid, det tror jeg kunne være fantastisk.

God anmeldelse! Har kigget længe på hende her. Sys også måden hun skriver på hør man bliver mere varm på hende. 

hvad med udseendesmæssigt? Er hun en køn kvinde? Hvem kan hun eventuelt minde om eller sammenlignes med?

jeg spørger fordi jeg kan huske at den slags tilbud på annoncelight kommer engang imellem, men nogle gange fra kvinder som man godt kan se har haft et ret hårdt liv, med manglende tænder, rimelig nedslidt ansigt osv. og at pengene nok skal gå til det næste fix end regninger og sko. Ikke fedt at støde på dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
BearBodyBabyface skrev, for 5 timer siden:

hvad med udseendesmæssigt? Er hun en køn kvinde?

Hun er normal/pæn af udseende, jeg synes at hendes opgivne alder svarer okay til hendes udseende. Babserne, som jeg kun så på, men ikke rørte ved kunne ligne at de på et tidspunkt måske er blevet reduceret/rettet på/hjulpet lidt. Hendes hud (ansigt, bryst, mave, ben) så velplejet ud, ingen mystiske mærker eller noget. Måske er enkelt eller to grå hår i en ellers pæn frisure. Hendes udseende bør ikke afskrække nogen fra at besøge hende. Men forvent heller ikke nogen Instagram model.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr Lille Niels skrev, for 2 timer siden:

Hun er normal/pæn af udseende, jeg synes at hendes opgivne alder svarer okay til hendes udseende. Babserne, som jeg kun så på, men ikke rørte ved kunne ligne at de på et tidspunkt måske er blevet reduceret/rettet på/hjulpet lidt. Hendes hud (ansigt, bryst, mave, ben) så velplejet ud, ingen mystiske mærker eller noget. Måske er enkelt eller to grå hår i en ellers pæn frisure. Hendes udseende bør ikke afskrække nogen fra at besøge hende. Men forvent heller ikke nogen Instagram model.

Lyder godt. Glæder mig allerede! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Håber på at kunne opleve hende næste gang hun er på Sjælland. lidt samme set-up som en milf havde på Hundige Strand for et par år siden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...