Hop til indhold

Hvad sker der lige på Fyn?

Featured Replies

Skrevet
Le fiss'carl skrev, 1 time siden:

Jow, europæiske piger er også danske piger. Læs tråd start - det er det jeg kommentere på

Danske piger er også europæiske, men europæiske piger er ikke nødvendigvis danske. Hvilken nationalitet havde de piger, der blev taget i omtalte razzia? Jeg har læst trådstart, tak.

Skrevet

Hvis vi ser på de forandringer og "mangler" mange efterspørger i denne tråd. Så er det meget de unge "studiner", der gerne vil have lidt penge.

Jeg talte med netop sådan en i Prag for et par uger siden (jeg rejser der meget med mit arbejde, og det skal lige indskydes at her kan man også se de samme forandringer). Hun fortalte, at rigtigt mange af disse unge studerende, var flyttet over på Onlyfans og på div. Sugardating sider. Og så havde Corona bare sat endnu mere fart i denne proces.

Så skal vi ikke gætte på det er det samme der er sket her. Og så sammenholdt med den værdidebat der nu kører om seksualitet, MeTo mm. har formindsket rekrutterings grundlaget. Og så har det været virkeligt nemt at få studiejobs de sidste 10-15 år.

Så det er nok bare en meget naturlig udvikling, hvor denne del af scenen er rykket over online.

Og jeg skal tilføje, at ud fra hvad jeg læste på forskellige Tjekkiske sider, så er det nøjagtigt det samme de ser der. Bare meget være, for deres er blevet overtaget at russiske scammers/fakers, men priserne er eksploderet fordi de stadig har så mange turister, der falder i med begge ben.

Skrevet
Liv skrev, for 8 timer siden:

Danske piger er også europæiske, men europæiske piger er ikke nødvendigvis danske. Hvilken nationalitet havde de piger, der blev taget i omtalte razzia? Jeg har læst trådstart, tak.

Det var en kvindelig indehaver af mange adresser som er blevet tiltalt for rufferi - ja det gælder om at holde tungen lige i munden

Skrevet
Le fiss'carl skrev, for 30 minutter siden:

Det var en kvindelig indehaver af mange adresser som er blevet tiltalt for rufferi - ja det gælder om at holde tungen lige i munden

Ja i Jylland, det har næppe noget at gøre med det I kalder “ringe udbud” på Fyn, og det var heller ikke danske piger, som er det der efterlyses i trådstart. Nu ved jeg ikke, hvor I leder efter piger, men søger du på Odense på Annoncelight, kommer der rigtig mange piger i alle aldre og forskellige nationaliteter frem; det burde være muligt at finde en enkelt, der falder i ens smag.

Skrevet

Der sker ikke så meget på Fyn, men der sker en masse i Ukraine og skal umiddelbart tror jeg vi nu kan se hvor stor en del af pigerne der rent faktisk var fra Rusland. 

Der er kommet nogle ret indlysende forhindringer i vejen for at pigerne kan rejse til EU lande og det er jeg slet ikke i tvivl om at det er det der sker lige nu. Især fordi nedgangen i piger faldt sammen med invasionen af Ukraine. 

Skrevet

Hvert eneste indlæg inklusiv trådstarter har generelt afsporet hinanden fra starten af. Det er utydeligt om det var tiltænkt som en efterlysning, hyggesnak eller generel debat. Men den har udviklet sig til lidt af det hele.

Derfor er tråden lukket og flyttet til hyggesnak.

Trådstarter må oprette en tydeligere efterlysning, hyggesnak eller hvad det nu måtte være.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.