Storspilleren 359 Skrevet 20. April, 2022 (edited) Skærtorsdag havde jeg fået den ide, at jeg ville finde en lille nuttet påskekylling. En god kylling skal jo have et godt bryst og gode lår, og selvfølgelig også have dun på de rigtige steder. Disse er ikke lette at finde, kyllinger har det jo med at plukke sig i dag - men jeg havde set en i Randers og en i Aalborg. Jeg fandt nogle meget blandede anmeldelser på Aalborg pigen herinde, men en skrev at billederne lignede – og så var jeg solgt. Så jeg kontakte altså hende her https://annoncelight.dk/showad/337660 Skrev på dansk og fik hurtigt svar. Det var et ok og et hint til hvordan jeg skulle finde hønsegården. Jeg har et pænt stykke vej til Aalborg, og alle var åbenbart på vej på påskeferie, så jeg måtte skrive at jeg blev et par minutter forsinket, hvilket hun var helt med på. Fik parkeret meget tæt på adressen, i en gade som var gravet totalt op, og fyldt med afspærringer. Husnumre er ikke lige det man bruger i det kvarter, og det kendemærke jeg skulle gå efter på porten, ja det var afmonteret på grund af vejrenoveringen. Efter 10 min. og mange beskeder, så jeg endelig en thaipige stikke hovedet ud af en dør inde i en baggård. Blev modtaget af en flot, glad og smilende pige. Det kunne bestemt godt være hende på billederne. Fik afklaret hvorfor jeg var kommet (hun taler et nogenlunde engelsk), og nogle sedler skiftede hænder. Hun var åbenbart bange for at få olie på tøjet, så det smed hun omgående - til min store glæde. Massagen på ryggen var som den nu er sådanne steder. Herefter body2body på ryggen. Her skal lige indskydes, at hun har nogle helt fantastiske bryster. Om jeg skal kalde dem faste eller bløde, det ved jeg ikke, men de blev brugt i rigelige mængder, og i lang tid – virkelig dejligt. Forsiden fik så også samme tur – rigelige mængder, lang tid og virkelig skønt. Jeg holdt hænderne beskæftiget med det der nu kom inden for rækkevidde, og det var hun helt med på. Selve den frie leg var hun egentlig også helt med på, og hun gjorde velvilligt hvad jeg bad om. Men - jeg er sikker på, at hun ikke fakede noget, der var nemlig så at sige ingen reaktion. Jeg forventede ikke, at det gamle skrummel jeg nu engang er, ville bringe hende i himmelsk ekstase uden kamp. Men uanset om jeg prøvede med finger, tunge eller kalorius, så blev tyggegummiet bare tygget i en monoton og sikker takt. Synd at dette gav et minus i regnestykket, når alt andet nu var så fint og positivt. Afslutningen med hånd blev lidt hektisk. Men da havde jeg også fået et kvarter for meget, så det må jo nok siges, at det var helt ok at hun skyndte lidt på. Sød og venlig og lækker pige (billederne snyder ikke), savnede bare at kunne mærke lidt indlevelse under den frie leg. Det var så min oplevelse af en tur i redekassen i Aalborg. Hvis jeg bare havde taget en time med body2body og happy ending, så havde smilet rakt fra øre til øre. Hun kommer lidt omkring, i næste uge flytter hun ned til en veninde i Randers. Redigeret 20. April, 2022 af Storspilleren - 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 20. April, 2022 Storspilleren skrev, for 26 minutter siden: billederne snyder ikke) I så fald hende på billeder og ubarberet down there eller med fuld busk som du spiste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 359 Skrevet 20. April, 2022 Mortenkok skrev, for 8 minutter siden: I så fald hende på billeder og ubarberet down there eller med fuld busk som du spiste Der var dun på - ligesom på billederne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 20. April, 2022 Storspilleren skrev, for 18 minutter siden: Der var dun på - ligesom på billederne. Ok men sådan er vi da ikk vant til i dk og slet ikk efter 1980 så hvordan ku du spise uden at få ben i munden eller sorteret du bare og nød det uden at tænke på konsekvensen af hva du fik i munden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 359 Skrevet 21. April, 2022 Mortenkok skrev, for 23 timer siden: Ok men sådan er vi da ikk vant til i dk og slet ikk efter 1980 så hvordan ku du spise uden at få ben i munden eller sorteret du bare og nød det uden at tænke på konsekvensen af hva du fik i munden Ja, siden 80-erne er det blevet mere vanskeligt at finde noget med bevoksning på. Jeg guffede bare løs, alt var jo lækkert og delikat, og tilberedt med rette mængde olie. Var også glad for at alt var økologisk, der var ikke tilsat nogle fremmede ting, som man jo så ofte er udsat for i dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg