Normal 98 Skrevet 20. April, 2022 Før covid 19 besøgte jeg hong kong i forbindelse med jobbet, og efter at have læst gode anmeldelser af NURU SPA, som åbenbart har skiftet navn til Alure spa, så gik jeg derhen. Lokalet ligner det jeg besøgte, og adressen er også ca. den samme, som jeg husker det? Man tager elevatoren op i en kontor bygning - og ja, alt er småt i hong kong, så når du stiger ud på den rette etage, så står du midt inde i lejligheden. Lejligheden har 3 rum, et for-rum med en skrank og 2 massage rum. Bag disken stod en veltalende gentleman, det var ham jeg havde booket med. Jeg betalte 1600 hkd (ca 1400 kr) for 90 min nuru massage med rigtigt nuru gel. jeg blev vist ind i rummet til venstre, og bedt om at klæde mig af og vente. Efter et par minutter kom den sødeste og lækreste thai ind…. Jeg kan ikke huske hendes navn, desværre - hun havde en bikini på, og hun tændte med det samme for vandet i bruseren. Jeg hoppede efter hende, og hjalp hende som den gentleman jeg er, af med hendes bikini. Inde under bikinien gemte sig en b-skål, en fin håndfuld og den lækreste faste numse. Thai kvinder er mere brune i huden end kinesere, så jeg blev glad for at se hende, nøj, hun var lækker. Jeg fik en afvaskning af hele kroppen, og hun teasede lidt på lillemanden, som var vågnet op til dåd… herefter tændte hun for vandet i spa badet, og gjorde en luftmadras klar på gulvet. Hun fandt nuru gel frem, som allerede var lidt opvarmet. Mig på maven, og så hældte hun stille og roligt nuru ud på min ryg, som hun smurte rundt med hendes krop. Det var dejligt, men ikke fantastisk. Jeg tror ikke hun gjorde noget forkert, men nuru gel siger mig bare ikke noget? Jeg foretrækker til altid en pirrende olie massage med hænderne på ryg og baller, med en masse pirrende strejf på lillemanden. nå, men nu var vi ca. 30 min inde i programmet, og jeg skulle så i brusebad igen, blev afvasket grundigt for nuru gel, så min krop var klar til spa baddet. I spa baddet blev hun mere nærgående forfra, og hun bad mig ligge mig tilbage, så fandt hun en slags stor pude som hun lagde ned under mine baller, så lillemanden var lige i brysthøjde til hende. Så begyndte et langsomt hj, hvor hun kom godt rundt og også tog sig af bollerne. Det skulle så føre over i bj, men jeg bad hende lige om at finde et kondom frem først… det undrede hun sig meget over? Det er åbenbart helt normalt med blow uden på de kanter. Nå, men kondomet kom på, og jeg fik et dejligt blow med deepthroat og slikken på kuglerne. Nøj, jeg var i den 7. Himmel der…. Tænk sig, jeg sad/lå i et dejligt varmt spa med smuk kvinde der havde travlt med at ordne mine ædlere dele. Life is great efter ca. 20 min spa, så skulle jeg op på en massage briks, hvor hoved seancen skulle foregå. Jeg fik kondomet af, og en let massage på ryggen med lidt pirring mellem benene. Damn, nu kunne jeg snart ikke mere, og da hun bad mig vende om, og monterede et nyt kondom, så gik vi igang med sex delen. Først cowgirl med hende på toppen, hun gav sig rigtigt hen og kyssede mig ivrigt imens. Så skulle jeg lige have 30 sekunders pause før vi fortsatte i doggy. Fik jeg sagt at hun havde en god røv? Det var et syn for guder, at tage hende bagfra, og kort efter kunne jeg ikke mere og kom oppe i hende. (Inde i kondomet) herefter aftørrung, chit chat og kysse farvel. På vej ud mødte jeg manden igen, han spurgte om det havde været godt - men altså, lejligheden var lille og lydt, så mon ikke han kunne høre at jeg havde nydt det? Den dag og det besøg tænker jeg tit tilbage på. Det var dyrt sammenlignet med hk priserne generelt, men alle pengene værd. Hvis jeg får muligheden igen en anden god gang, så vender jeg tilbage igen! 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4399 Skrevet 22. April, 2022 Tak for en god og velskrevet beretning, @Normal. Normal skrev, den 20.4.2022 at 18:35: nuru gel siger mig bare ikke noget? Jeg foretrækker til altid en pirrende olie massage med hænderne på ryg og baller, med en masse pirrende strejf på lillemanden. Lidt svært at sammenligne, synes jeg. Vælger man “nuru massage” skal man ikke forvente egentlig massage, men derimod en nøgen pige, som glider rundt på din krop. Og det har bestemt også sin charme. Den lave friktion kan dog nogen gange gøre, at det efter noget tid kan føles overfladisk, fordi det ikke er meningen, at pigen skal “tage ved” som hun gør i større eller mindre grad ved almindelig massage. Samtidigt er nuru massage en rimelig krævende omgang for pigen, fordi alt er så glat. Og dermed sværere for hende at bruge sin kropsvægt uden at komme til at skøjte rundt på sin gæst. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg