Guest Utilregnlig Skrevet 22. Oktober, 2022 Små asiater med små bryster hvilket er deres naturlighed men sådan er vi så forskellige på dette site Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den nervøse 51 Skrevet 3. November, 2022 Umiddelbart næsten alle. Kommer rigtigt meget an på pigen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17752 Skrevet 3. November, 2022 Maasai - det perfekte menneske. Det var sådan Gud så foran sig det menneske han var til at skabe. Hvad for en mutation som har ledt til os blegfede skandinaver, aner jeg ikke. Måske var det nogen i Guds vennekreds som ville drille ham lidt? Var en gang venner med en maasaikvinde her i Sverige. Og hver gang vi mødtes blev jeg latterligt bevidst om min blegfede fremtoning. Det var sagtens en psykisk øvelse af rang. Maasai'en er det perfekte menneske, et skulpturelt kunstværk - men det siger jo sig selv at man ikke kan leve med perfekte mennesker. Blandt alle andre uperfekte så tænder jeg - som de fleste har svaret - på kvinder som får noget at synge inden i mig. Thai'er tænder jeg på pga deres tilgang til livet og ofte utroligt smidige kroppe. Skandinaver fordi de er "mit folk" og jeg ser nemmere alle nuancerne end jeg gør med kvinder fra kulturer som jeg ikke er opvokset med. Foruden thai'er og skandinaver så har jeg delt seng med amerikanske indianer, sydamerikanske indianer, inder, jamaicanere, kubaner, en kineser, nogle koreaner og en frygtelig masse europaer. Dejlige kvinder allesammen - nuvel de fleste i hvert fald. De eneste kvinder jeg ikke tænder på er tyrkiske kvinder - og jeg kan faktiskt ikke sige hvorfor. Ved det ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 3. November, 2022 Bananas skrev, 1 time siden: De eneste kvinder jeg ikke tænder på er tyrkiske kvinder - og jeg kan faktiskt ikke sige hvorfor. Ved det ikke. Hvad med kurdiske kvinder, dem har jeg prøvet et par stykker af med stor fornøjelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17752 Skrevet 3. November, 2022 Benjamin skrev, for 12 minutter siden: Hvad med kurdiske kvinder, dem har jeg prøvet et par stykker af med stor fornøjelse. Bare tanken på det føles godt. Jeg tror jeg ville elske kurdiske kvinder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2555 Skrevet 3. November, 2022 Bananas skrev, for 1 time siden: Hvad for en mutation som har ledt til os blegfede skandinaver, aner jeg ikke. Måske var det nogen i Guds vennekreds som ville drille ham lidt Nok snarere fordi vi skal kunne gemme sul til de barske vintre. Ka' osse være vi har flere Neandentaler-gener end Masaierne ... Der må være en grund til at vi (nogle af os) ikke kan holde varmen UUUD ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 23. November, 2022 Område omkring Uzbekistan og Kasakhstan har meget smuk kvinder, Mongoliets kvinder også kan bliver meget spændende, har haft en lang afere med en Uzbekistansk pige som har sætter sig i min hjerne og hjerte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ild i piben 246 Skrevet 24. November, 2022 Jeg elsker hybermobile, kalveknæede asiatiske kvinder. Gerne med store kinder, og tænder der skinner. Og sul på kroppen, eller spæde som et lille barn. Jeg ved det, jeg' et skarn - men det' med Xtra Naan Citat fra "brandslukningsmaskine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Asianlover1 30 Skrevet 27. November, 2022 (edited) Basse00 skrev, den 19.4.2022 at 17:06: Nåh men hvilken etnicitet/hudfarve/whatever af kvinder tænder I mest på? Ved godt at mit brugernavn sender en pænt stor antydning Men faktisk er jeg til alle nationaliteter/hudfarver osv. Har som andre nævner i tråden også lidt en mission om at nå verden rundt rent seksuelt og ja, det bliver svært når man sådan dykker ned og deler hvert kontinent op i de forskellige lande. Men har da både været i det europæiske (både Skandinavien, Sydeuropa, Centraleuropa og Østeuropa), det sydamerikanske, nordamerikanske (afroamerikaner), afrikanske og i det asiatiske (dog kun øst og sydøst). Så mangler da nogle områder af verden (fx. Mellemøsten, Indien, nord Asien, Australien og alle de eksotiske små ø lande rundtomkring for at nævne nogle få). Men personligt så synes jeg at asiater (specielt sydkoreanere, japanere og måske endda endnu mere hybrider, altså kvinder som er halvt asiat og halvt europæer/amerikaner) kan være nogle af de smukkeste og sydamerikanere kan være nogle af de mest sexede. Dermed ikke sagt at der ikke også kan være nogle utroligt smukke og/eller sexede fra andre lande/verdensdele Redigeret 27. November, 2022 af Asianlover1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 3. December, 2022 Utilregnlig skrev, den 22.10.2022 at 20:12: Små asiater med små bryster hvilket er deres naturlighed men sådan er vi så forskellige på dette site Helt enig med @Utilregnlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 876 Skrevet 3. December, 2022 Store frodige afrikanske babes 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Utilregnlig Skrevet 3. December, 2022 People Pleaseren skrev, 1 time siden: Store frodige afrikanske babes Ja som jeg skrev, sådan er vi så forskellige herinde men godt der er lidt for enhver smag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18222 Skrevet 5. December, 2022 (edited) Jeg tænder på danske mænd mest af alt.. Men jeg havde en gang en gæst (jeg aner virkelig ikke fra hvilket land men noget asiatisk vil jeg tro eller måske noget maoi) der kom i det fedeste jakkesæt.. Jeg gik ud med pengene og kom tilbage og så havde han smidt tøjet.. Han var tusset fra top til tå indenunder i noget japansk yakuzastil og selvom tusser normalt ikke gør hverken fra eller til for mig så var kontrasten i mellem åbenbart noget der tændte mig en smule ekstra og så fordi hans tatoveringer var så gennemført virkelig spitzenklasse.. Og ellers så synes jeg altså at indianske mænd og kvinder er utrolig smukke.. Redigeret 5. December, 2022 af JenniferRomantica Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 876 Skrevet 6. December, 2022 (edited) . Redigeret 9. December, 2022 af Keeper Fjernet billede. Der må linkes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg