Basse00 40 Skrevet 19. April, 2022 Hej allesammen Jeg tror at vi alle sammen har en etnicitet/hudfarve/whatever som vi tænder på. Nogen tænder på afrikanske kvinder, andre på nordiske og andre asiatiske. Det er vel smag og behag. Personligt så tænder jeg mest på slanke høje blonde nordiske piger. I mine øjne er de nok noget af det flotteste evolutionen har skabt! Jeg aner ikke hvorfor, at det lige præcis er dem jeg tænder mest på. Måske fordi at jeg bor i Danmark og ser allermest til dem. Ellers så kan jeg også tænde på de mere "brune piger" som latinske/mellemøstlig osv. Og af en eller anden årsag, så har jeg svært ved at tænde på afrikanske piger med mindre jeg er virkelig liderlig. Nåh men hvilken etnicitet/hudfarve/whatever af kvinder tænder I mest på? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2608 Skrevet 19. April, 2022 (edited) Så længe de er unge, petit, smukke og uden silikone/botoxansigt/tatoveringer er det ligemeget hvad farve de har Redigeret 19. April, 2022 af dhnmdst 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 19. April, 2022 Dem der er rene, lugter godt og kan li at lege med mig, det tænder mig. om de er brune, grønne eller blå, 3 patter, tynde eller tykke er ligemeget, bare de opfylder det første. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5566 Skrevet 19. April, 2022 Skønhed kommer i mange variationer, og jeg kan tænde på alle etniciteter. Har et ønske om at nå “verden rundt” rent seksuelt, men det tager sgu sin tid, når man hele tiden finder på nye underkategorier (fx i starten “en asiat”, hvilket nu er udvidet til thai, koreaner, kineser, inder osv.). Til gengæld er oplevelsen undervejs ganske behagelig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2608 Skrevet 19. April, 2022 dhnmdst skrev, for 49 minutter siden: Så længe de er unge, petit, smukke og uden silikone/botoxansigt/tatoveringer er det ligemeget hvad farve de har Og så må de jo også gerne være søde, vilde og gode i sengen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 19. April, 2022 Basse00 skrev, for 2 timer siden: Hej allesammen Jeg tror at vi alle sammen har en etnicitet/hudfarve/whatever som vi tænder på. Nogen tænder på afrikanske kvinder, andre på nordiske og andre asiatiske. Det er vel smag og behag. Personligt så tænder jeg mest på slanke høje blonde nordiske piger. I mine øjne er de nok noget af det flotteste evolutionen har skabt! Jeg aner ikke hvorfor, at det lige præcis er dem jeg tænder mest på. Måske fordi at jeg bor i Danmark og ser allermest til dem. Ellers så kan jeg også tænde på de mere "brune piger" som latinske/mellemøstlig osv. Og af en eller anden årsag, så har jeg svært ved at tænde på afrikanske piger med mindre jeg er virkelig liderlig. Nåh men hvilken etnicitet/hudfarve/whatever af kvinder tænder I mest på? Jeg tænder på erotisk udstråling, intelligens, skønhed og personlighed lige meget hvor i verden, hun kommer fra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 19. April, 2022 Jeg er meget enig med TS, foretrækker også de blonde Nordiske piger, har da også prøvet andre etniciteter men i dag er jeg kun til Nordiske piger. Sorte kvinder tænder mig overhovedet ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lake 692 Skrevet 19. April, 2022 Jeg tænder helt vildt på kontrasterne. Sorte piger og meget blege asiatere. Jeg kan blive helt elektrisk, så jeg ikke aner, hvor jeg skal gøre af mig selv. Men det er når jeg møder dem i den åbne verden. Jeg opsøger dem ikke på købesteder. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7852 Skrevet 20. April, 2022 (edited) Indiske Punjab piger!! Men hvor er de i Danmark? Kommer vi op i helikopterview: Mellemøstlige piger (Fra Tyrkiet over Nordafrika til Pakistan og Indien) Folk er mere heldige i England. Pigerne ved ikke hvad de går glip af.. Redigeret 20. April, 2022 af ppd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lake 692 Skrevet 20. April, 2022 (edited) ppd skrev, den 20.4.2022 at 20:45: Indiske Punjab piger!! Men hvor er de i Danmark? Kommer vi op i helikopterview: Mellemøstlige piger (Fra Tyrkiet over Nordafrika til Pakistan og Indien) Folk er mere heldige i England. Pigerne ved ikke hvad de går glip af.. Sådan én? Redigeret 10. December, 2022 af Keeper Billede. Der må linkes 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7852 Skrevet 20. April, 2022 (edited) Lake skrev, den 20.4.2022 at 22:15: Sådan én? Yes! Vi ser som land efterhånden en del indkommende eller opvoksende fra andre lande (Dog. Heldigvis ikke svenske tilstande!!- for pigerne er der aldrig problemer med. Tak, Tsfeye. Men vi holder øje med dig). Slanke Punjabi piger syntes jeg har en magisk feminin aura over sig, så det ville være glædeligt hvis flere var i gadebilledet. En pige som hende på billedet kunne sikkert tjene fantastisk i et sabbat/år/ved siden af studierne, men nu deres familiemønstre (Brødre/forældre/søstre skal vide hvad deres "lille" pige går og laver) gør at der er større chance for at vinde i Lotto end at møde en sådan pige på et lysthus eller privat i Storkøbenhavn. Desuden bliver pigerne i Danmark fra efterkommere fra Indien/Pakistan/Kashmir vel også gift/forlovet relativt tidligt. Måske som 25-26 årige, hvis de også skal have børn? Det giver dem heller ikke tid til at møde forskelligt udvalgte danske mænd på diverse få etablerede lysthuse der er tilbage? Med mindre de selvfølgelig blæser på hvad familien siger og ser hvad branchen kan byde dem..? Redigeret 10. December, 2022 af Keeper Billede 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 873 Skrevet 21. April, 2022 Basse00 skrev, den 19.4.2022 at 17:06: Hej allesammen Jeg tror at vi alle sammen har en etnicitet/hudfarve/whatever som vi tænder på. Nogen tænder på afrikanske kvinder, andre på nordiske og andre asiatiske. Det er vel smag og behag. Personligt så tænder jeg mest på slanke høje blonde nordiske piger. I mine øjne er de nok noget af det flotteste evolutionen har skabt! Jeg aner ikke hvorfor, at det lige præcis er dem jeg tænder mest på. Måske fordi at jeg bor i Danmark og ser allermest til dem. Ellers så kan jeg også tænde på de mere "brune piger" som latinske/mellemøstlig osv. Og af en eller anden årsag, så har jeg svært ved at tænde på afrikanske piger med mindre jeg er virkelig liderlig. Nåh men hvilken etnicitet/hudfarve/whatever af kvinder tænder I mest på? Flotte Milf Thai, store bryster naturlige, peit thai store bryster, asiatiske girls- polske-ungarn-letisk.-latinaer. Dådyr øjne, langt mørk hår, store skamlæber og klitoris og fuld behåret i missen. Er til erotisk buttet kvinder uden botox og andre skønheds opperationer i brysterne og læberne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bootylover25 Skrevet 20. Oktober, 2022 Jeg synes det er svært at sige. For mig handler det meget om udstråling. Men noget jeg ofte drømmer om er dog Indiske piger kvinder med thai pigers kropsbygning Piger fra Sydamerika. Især Brasilien! En afro/amerikansk BBW/SSBBW kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 20. Oktober, 2022 Legede et par gange med en fræk indisk kvinde (ingen penge involveret) hun havde en dejlig krop og farve. I embeds medfør så jeg en del unge indiske kvinder, de var virkelig tiltrækkende, men som det siges: dont dip your pen in company ink. Men de små smukke slanke thaikvinder, de ved at de skal vise et billede af deres lille lækre pariser så er jeg solgt. De er bare perfekt runde og meeget tiltrækkende. Og de er såå tilgængelige, deres smidighed og slanke ben gør at man kan komme helt ind at slikke dem. Har nogle gange tænkt over om det er fordi de ligner små piger under den kriminelle lavalder. Men det gør de netop ikke, de har de skønneste fuldt udviklede kvindekroppe bare i størrelse XXS. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystig1 57 Skrevet 21. Oktober, 2022 Helt klart,slanke sorte piger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 677 Skrevet 21. Oktober, 2022 Jeg har en klar svaghed for asiatiske kvinder , om det er den mørke glød , de oftest spinkle kroppe , eller andet ved jeg ikke , men jeg tænker det er en kombination af det hele , men nu har jeg det også sådan at der ikke er nogle etniciteter der frastøder mig på nogen måde , jeg syntes faktisk kvinden i sig selv er et smukt væsen , om de har den ene eller anden farve , kommer fra enten det ene eller andet land , det er jo ligegyldigt , det er ganske simpelt fordi jeg jeg er sammen med kvinden , ikke farven eller landekoden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 243 Skrevet 21. Oktober, 2022 etnicitet betyder i princippet intet, dog overvejer jeg altid om det er fornuftigt i de områder hvor man har lidt specielle holdninger til hvad kvinder må og ikke må, mest fordi jeg ikke gider en eller anden sur/psykopatisk familie medlem der mener man har brudt deres æres kodeks, det er bare ikke forsøget værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1925 Skrevet 21. Oktober, 2022 Thai modne kvinder, men hende der er billede af her i tråden, hun er skøn. Men Thai Kvinder i alderen 35 år og op til 70 år, det er dejligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GMB 111 Skrevet 21. Oktober, 2022 Smukke unge arabiske piger, det er lige mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hr. Skovfugl Skrevet 21. Oktober, 2022 Filippinere og Thai kvinder, helst ikke under 30 år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dancock 1 Skrevet 22. Oktober, 2022 dhnmdst skrev, den 19.4.2022 at 17:59: Og så må de jo også gerne være søde, vilde og gode i sengen Non-plus-ultra! På tysk findes der et udtryk, der hedder ' eierlegende Wollmilchsau' (æglæggende ulvmælkeso:-). Forhåbentligt vil du også fremover støde på mange af disse vidunderlige væsener. Efter mit indtryk er de efterhånden blevet ret sjælden. Selv har jeg tidligere mødt flest af dem i Thai-massage klinikkerne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sergent-254 46 Skrevet 22. Oktober, 2022 Randy skrev, for 35 minutter siden: thai eller lign. japanske thai og kineske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JAYY 5 Skrevet 22. Oktober, 2022 Små asiater med store babser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg