Heine 1644 Skrevet 26. September, 2013 lige præcis det kan jeg altså ikke på nogen som helst måde læse ud af hendes annonce.. Jernsvinet: "Nu er der i hvert fald blevet skrevet om hende - og jeg kan jo ikke lade være med at tænke at hun måske netop havde ønsket lidt opmærksomhed" men iøvrigt er det præcist så enkelt som Charlotte beskriver... "egentlig synes jeg at strengen her er for dum, hvis man kan efterleve hendes ønske om ingen omtale, så besøg hende, kan man ikke garantere det - så find en anden, så simpelt er det." der er jo ingen der trods alt TVINGER en derhen Besøg hende - hvis man vil og kan acceptere betingelserne - længere er det vel ikke. og det er jo trods således at man nok generelt har ytringsret (den fraskriver man sig så åbenbart i det her tilfælde - ganske frivilligt ved besøg) - men ikke ytringspligt .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14044 Skrevet 26. September, 2013 Hej Heine, Der er jo masser af glædespiger i dette land, som der aldrig bliver skrevet om - men ved netop at skrive at man ikke vil skrives om - er man da først 100% sikker på at der vil blive skrevet om en. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 26. September, 2013 Nej Heine, nu presser du citronen. Man har stadig sin ytringsfrihed selvom man besøger en pige der ikke vil anmeldes. Er hun en platugle, som lyver sig mindst 10 år yngre, bruger falske ikke vellignende billeder, og/eller er iskold i sengen så skal hun anmeldes uanset om hun ønsker det eller ej. Men er hun ikke det, er hun ærlig nok og leverer varen, har jeg intet problem i at respektere hendes ønske om ikke at blive anmeldt. Vi skal ikke holde hånden over platugler, der stopper festen simpelthen, så kan alle platugler jo bare sige de ikke vil anmeldes og så forsvinder en del af ideen med anmeldelser og Eroguide. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 29. September, 2013 Aros har fat i den rigtige ende her. Det må være loven om ytringsfrihed der gælder. Hvordan kan man sætte sig selv over den og bestemme man ikke vil anmeldes og hvordan vil vedkommende administrere en selvbestaltet lov. Med bøde, hæfte eller et tæskehold ? For mig siger det først og fremmest noget om pigens intelligens, hvis hun frabeder sig anmeldelser og egentlig det samme om puddelhundene der bakker op. Det er kun mig der bestemmer hvad jeg vil ytre mig om. 8-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 29. September, 2013 For mig siger det først og fremmest noget om pigens intelligens ...Havde det ikke lige været for denne passage, havde jeg også trykket på knappen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. September, 2013 Havde det ikke lige været for denne passage, havde jeg også trykket på knappen. Også mig!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anya 0 Skrevet 2. Oktober, 2013 Jamen Rejsenetværk - engang var du ellers selv sød til at efterkomme den slags ønsker :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anya 0 Skrevet 2. Oktober, 2013 Det er kun mig der bestemmer hvad jeg vil ytre mig om. Jeps og det er udelukkende pigen, der bestemmer om hun så ønsker at få besøg af dig igen. Jeg har selv frabedt mig anmeldelser - og med stor succes - de kunder, der gerne ville se mig igen, de respekterede mit ønske - og de utilfredse kunne jeg jo ikke rigtig påvirke.......og det er jo fair nok. Som jeg ser det kan man som pige kun frabede sig positive anmeldelser - og det gjorde jeg - og det virkede ganske efter hensigten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1master 255 Skrevet 4. Oktober, 2013 Jeg har siddet og læst lidt i tråden her, hvor ord som diskretion, ytringsfrihed og respekt kommer frem. Som udgangspunkt har enhver ret til at skrive hvad de vil i et offentligt forum, men i nogle tilfælde, som tråden her handler om ville det være at disrespektere et andet menneske, som ikke bryder sig om de fordomme der er fremherskende omkring prostitutionserhvervet. Når et menneske ønsker diskretion, så skal man også yde den, alt andet vil i min optik være disrespekt, og i så fald kan man ikke forvente respekt retur. Jeg læste Heines indlæg og han rammer nogle punkter som sikkert er gældende for de fleste mænd. Man vil ikke ses, men vil gerne se den tidligere gæst - for mig er det fanme hykleri. Jeg har det sådan, at jeg til enhver tid kan stå ved hvad jeg gør, folk må gerne se at jeg - på godt dansk - har købt mig et slag fisse og er der nogen som ser mærkeligt på mig af den grund, mener jeg problemet er deres. Når jeg kommer ud fra en klinik og nogle står og glor eller kommer med små kommentarer er det fedeste jeg ved, at gå over til dem og sige - det var fanme godt i skulle selv prøve . Ja vi har ytringsfrihed, men den begrænses af vores egen ansvarlighed, og derfor må vi som kunder efterkomme de ønsker der er sat i fht. købet af sex => ønsket om ingen anmeldelse = køb af sex. Anmelder man senere købet, er det sådan set kontraktbrud og dermed kan personen der bryder kontrakten stemples om upålidelig og utroværdig. Det korte af det lange er, kan man ikke overholde annoncetekstens ønsker, så er der andre steder at gå hen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 47284746579156 Skrevet 4. Oktober, 2013 Jeg synes absolut kvinden (eller manden) der sælger sex, har krav på diskretion angående adresse, tlf-nr, personlige kendetegn, og lignende. Men ikke krav på, om de får omtale eller ej!? Annoncen ER jo 'offentligt ude', og at vi herinde omtaler ydelsen eller akten, hænger ikke personens private liv mere eller mindre ud!? :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Oktober, 2013 Jeg er helt enig med 1master - kunne ikke have skrevet det bedre selv. Det jeg siger er ikke at vi skal holde hånden over plattenslagere.. på det punkt er jeg helt på linje med Aros. Men er pigen reel og gerne vil holde sig fri af rampelyset har jeg altså meget svært ved at se hvorfor hun ikke skal have den mulighed?? Bevares vi har ytringsfrihed... men vi har også frihed til at opfører os ordentligt og respektfuldt - og hvis vi opfører os ordentligt og respektfuldt mon så ikke også pigerne gør det ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 4. Oktober, 2013 Jeg kan ikke forstå at man kan være enig med 1master og jeg for vi er ikke enige. 1master mener som Heine at man ubetinget skal lade være med at omtale piger som ikke ønsker det. Jeg mener at er pigen en platugle så skal der skrives om det, men er pigen ærlig og reel så skal hendes ønske opfyldes, men ikke når det er platugler, der lyver sig 15 år yngre og 20 kg lettere og/eller bruger falske ikke vellignende billeder, for så har de heller ikke levet op til deres annonce og kan selvfølgelig ikke forvente at kunden så skal leve op til det de kræver i annoncen. Ærlighed, respekt og accept går begge veje. Vi har også platugler der ligefrem ruller folk som vi jo også har læst om på Eroguide for mange gange eller på anden måde er helt horrible i deres behandling af os kunder. Der mener Heine og 1master at man skal lade være med at skrive om disse platugler, og de mener at hensynet til disse platugler ligger over hensynet til at advare andre om disse. De argumenterer begge for at man ubetinget skal respektere hvis pigen ikke vil anmeldes, det er deres holdning men jeg vil som flere andre erklære mig uenig i dette. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. Oktober, 2013 Aros du har ret. Men det er vel også det Master og Heine skriver. Ønsker pigen diskretion, får hun det - forudsat hun ikke direkte har planlagt at tage røven på sine kunder. Tager hun røven på kunderne, skal der selvfølgelig falde en advarsel her på forum. Har man derimod blot fået et dårligt knald, så skal man, på trods, acceptere hendes ønske. Det er med piger som alle andre næringsdrivende - dem der oplagt snyder skal hænges ud. Dem der ikke helt indfrier forventningerne, bør man tage en privat snak med. Endelig kan man til dels selv styre oplevelsen og resultatet. Betal aldrig på forhånd, medmindre du ved at den pige du besøger er seriøs næringsdrivende. Jeg betaler gerne Nikita og andre af hendes kaliber på forhånd, for hende har jeg gode referencer på. Derimod ville jeg aldrig betale en pige fra annoncelight på forhånd. Noget andet er at jeg aldrig ville kontakte nogen fra AL :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 4. Oktober, 2013 Nej Århuselsker, det er ikke det de skriver overhovedet. De skriver at man skal respekterer ønsket uden at de kommer med nogle forbehold, jeg kommer med nogle forbehold. Så det er ikke det de skriver. De har ingen forbehold overfor at man ikke skal respektere pigens ønske , og ellers må du vise mig de forbehold du mener at de har uden at vi to skal ævle alt for meget sammen. Jeg har gået i rette med Heine en gang i denne debat om det og han har haft mange dage til at korrigere mig hvis han mente noget andet. Så hvis de to vil erklære sig enige med mig skal de være velkommen men ud fra det de skriver kan jeg ikke se vi er enige, for så mangler de at præcisere nogle ting i deres indlæg. Jeg tror nu langt fra at jeg er enig med dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 4. Oktober, 2013 hej, enig med aros, selv om det "kun" er et dårlige knald skal det da vider gives, så andre ikke kaster gode penge efter dårlige.... ellers vil alle dårlige og midlede måde piger ingen anmeldelser, så får de stadigvæk kunder... og eroguide har så miste en del af berettelsen,alle pige som annonce offentlige skal kunne anmeldes uden kunden har det dårligt over det.... selv om hun ikke ønsker det... prøvemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1master 255 Skrevet 4. Oktober, 2013 Aros Du læser en tekst som fanden læser biblen - at tage et stykke tekst ud af en sammenhæng for at bruge den med det formål at give dine egne argumenter vægt, og fremstille en bestemt mening hos os andre som måske ikke er enige med dig kaldes manipulation. Hvis du formåede at læse hele teksten som jeg skrev og forstod sammenhængen ville du bemærke, at jeg som udgangspunkt medgav at alle har ret og mulighed for at give en mening til kende, hvilket du naturligvis også har, men jeg må imødegå dine postulater med et argument som går ud på, at der er forskel på en anmeldelse og en advarsel, jeg ved ikke om du kan skelne i sådan en sondring. Kvinden som det hele handler om, ønsker ikke anmeldelser, men det forhindrer ikke at den enkelte kan give en advarsel omkring hendes forretning, såfremt denne er baseret på svindel og humbug. Det sidste er som det fremgår ikke en anmeldelse som kvinden ønsker sig fritaget for og netop derfor bør den enkelte respektere dette. Som nævnt tidligere forhindrer det ikke at der kan udsendes en advarsel, hvis foretagenet afviger meget og tenderer til eller er svindel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 4. Oktober, 2013 Jeg forholder mig til det du skriver. Jeg skriver bl.a. i denne debat i et af mine indlæg Er hun en platugle, som lyver sig mindst 10 år yngre, bruger falske ikke vellignende billeder, og/eller er iskold i sengen så skal hun anmeldes uanset om hun ønsker det eller ej. Dvs både en advarsel eller en anmeldelse må man gerne forfatte efter min opfattelse, hvis pigen meget negativt ikke lever op til det man forventer på den ene eller anden måde. Hvad kalder man et møde med en pige som ruller en nærmest og hvor man slet ikke når til noget sex, kalder man det for en advarsel eller en anmeldelse af mødet. Det hersker der nok forskellige opfattelser af, når man ser hvor brugerne placerer på forummet sådanne anmeldelser eller advarsler om du vil. Om du kalder det en advarsel eller en anmeldelse af mødet med en pige som kun blev til et møde uden sex pga det ene eller andet er meg ligemeget - man kan kalde det en anmeldelse af mødet med pigen eller en advarsel. Det er mig ligemeget hvad man kalder det. Ordkløveri gider jeg ikke, så fred være med det. Men jeg tolker, at du er uenig i, at der bør forfattes anmeldelser, hvis pigen er iskold i sengen. Deri er uenigheden, for det mener jeg godt man må. Det andet personlige nedladende kommentarer os imellem må vente til en anden dag fra mig af i hvert fald, det er sådan set debatten lidt uvedkommende. Hvis noget er misforstået så kan man jo bare råde bod på det ved at præcisere hvad man mener. Men det skal selvfølgelig ikke kun være det du kalder advarsler man bør forfatte, som flere andre skriver også skriver, efter min holdning. Hvis man møder en pige man mener er en platugle ud fra hendes annoncering eller behandling i sengen, så bør vi selvfølgelig skrive en anmeldelse/advarsel om det som adskillige på denne debatstreng efterhånden også har givet udtryk for, mener jeg. En platugle er jo ikke kun en der ikke lever op til sin egen annoncering. Det er jo det vi har Eroguide til og det er jo derfor de fleste af os også bidrager til stedet med mange anmeldelser, så vi kan have et spændende Eroguide hvor man kan læse hvilke piger man bør besøge eller ej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg