Hop til indhold
NillePrivat

Platte SMS henvendelser

Recommended Posts

Jeg kommer aldrig i mit liv igen til at tage tlf på hemmeligt nummer.

Jeg satte mig for at teste hvor slemt det kunne være en dag og tog telefonen på alle der ringede.. det var en frygtelig dag med ikke mindre end 4 udeblivelser. et hav af pikspillere og et par stykker som helt sikkert ikke var færdigbagte oven i.

også var det slut med at besvare hemmeligt nummer :lol:

Når de booker så bør du spørge om deres tlf. nr. hvis de ringer fra hemmeligt nr. ,

hvis der skulle komme noget i vejen eller du ville sms en bekræftelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bruger sms som kommunikation form rigtig meget både i dette og i privaten. og generelt fungerer det rigtig godt så det har jeg tænkt mig at blive ved med på trods af de ulemper der er ved det.

oplever også idioter der ringer til mig det får mig heller ikke til at droppe den kontakt mulighed.

Det spørgsmål jeg har det sjovest med at besvare, er når der ringer en fyr de dage jeg har annonce i travbladet og meget forlegen spørger om det er mig der giver massage.... (sommetider tør folk ikke spørge efter et knald) hvortil jeg altid svarer.. massage... jeg kan da godt give dig massage men jeg er ret elendig til det. ... til gengæld er jeg helt kanon i sengen så jeg vil hellere knalde hvis det er ok med dig.. :lol: det får de fleste til at grine og glemme alt om at det hele er lidt flovt.

ha ha Sisse.. den er sku god ;) med massagen..

men nej jeg dropper heller ikke muligheden for at folk kan skrive sms til mig..

nu er det ikke altid jeg har mulighed for at tage telefonen da jeg ikke kører med faste dage jeg har sat af til at hygge mig. så der sker jo meget her.. så skal hunden luftes, hesten rides, der skal gøres rent, manden skal bankes, katten skal koges osv osv osv så derfor er mændene velkommen til at smide en sms med de har forsøgt at ringe så om jeg ikke lige kan give lyd når jeg er ved telefonen. og det er selvfølgelig ikke noget problem. men som du selv siger så findes der disse "idioter" både ved opkald / sms / mail osv. de findes altid. so be it..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hola My Lady

jeg fprstår på den ene side godt i piger ikke gider hemmelig nummer, men i bør også have lidt forståelse for os køber der er gift, ikke alle piuger er lige seriøse, for flere år siden skrev jeg en SMS om formiddagen til en dansk pige, - uden svar, det kom først kl 2 om natten da jeg lå hjemme i ægtesengen, der skete ikke noget, men alligevel har jeg aldrig gjort det igen, jeg slår bevidst nummerviser fra, og bliver der kontakt kan pigen efterfølgende få mit nummer, - selvfølgeligt skal i vide hvem der er i den anden ende, men jeg har det rigtig skidt med og vise nummer før der er kontakt, hvordan løser vi den knude ?

Det er heller ikke usædvanligt der skal ringes på en 3-4 nummer før telefonen bliver taget.

Kh Servicesboy

-------

der er ikke anden måde at løse knuden på end der bliver nævnt længere nede. skaf dig et ekstra nummer ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kommer aldrig i mit liv igen til at tage tlf på hemmeligt nummer.

Jeg satte mig for at teste hvor slemt det kunne være en dag og tog telefonen på alle der ringede.. det var en frygtelig dag med ikke mindre end 4 udeblivelser. et hav af pikspillere og et par stykker som helt sikkert ikke var færdigbagte oven i.

også var det slut med at besvare hemmeligt nummer :lol:

jeg gør det heller aldrig nogensinde igen.. ALDRIG

gjorde præcis det samme.. satte mig for en dag at besvare alle med hemmeligt nummer... ikke mindre end 10 lavede en aftale og ikke EN ENESTE dukkede op...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når de booker så bør du spørge om deres tlf. nr. hvis de ringer fra hemmeligt nr. ,

hvis der skulle komme noget i vejen eller du ville sms en bekræftelse.

det hjælper ikke en skid Nille..

enten siger de nej, eller giver forkert nummer eller eller eller..

så nixen bixen karen blixen..

den mulighed er der lukket total af for her..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder som om du får mange henvendelser fra folk med anden etnisk baggrund.

runaldo...

ved ikke om man kan sige det er mange..

men ja der er en del i mellem..

absolut turn off for mig er når fister løgsovs fra krattemutteland ringer - jeg komme kneppe dig nu. øøhh nej det skal du sku godt nok ikke.. (ikke noget jeg siger på den måde selvfølgelig men det er da hvad jeg tænker)

Del dette indlæg

Link til indlæg

runaldo...

ved ikke om man kan sige det er mange..

men ja der er en del i mellem..

absolut turn off for mig er når fister løgsovs fra krattemutteland ringer - jeg komme kneppe dig nu. øøhh nej det skal du sku godt nok ikke.. (ikke noget jeg siger på den måde selvfølgelig men det er da hvad jeg tænker)

Haha, er det ok hvis en dansk landmand med sønderjysk accent siger: "Nille, jeg kommer kneppe dig nu og det kan ikke gå hurtig nok, dyrene skal fodres" :mrgreen::lol: :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Haha, er det ok hvis en dansk landmand med sønderjysk accent siger: "Nille, jeg kommer kneppe dig nu og det kan ikke gå hurtig nok, dyrene skal fodres" :mrgreen::lol::D

Haha nille for fanden da. Du er overtræt. Det er langt over din sengetid ;) godnat blev der sagt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hola My Lady

jeg fprstår på den ene side godt i piger ikke gider hemmelig nummer, men i bør også have lidt forståelse for os køber der er gift, ikke alle piuger er lige seriøse, for flere år siden skrev jeg en SMS om formiddagen til en dansk pige, - uden svar, det kom først kl 2 om natten da jeg lå hjemme i ægtesengen, der skete ikke noget, men alligevel har jeg aldrig gjort det igen, jeg slår bevidst nummerviser fra, og bliver der kontakt kan pigen efterfølgende få mit nummer, - selvfølgeligt skal i vide hvem der er i den anden ende, men jeg har det rigtig skidt med og vise nummer før der er kontakt, hvordan løser vi den knude ?

Det er heller ikke usædvanligt der skal ringes på en 3-4 nummer før telefonen bliver taget.

Kh Servicesboy

-------

Hej Serviceboy

Jeg vil så anbefale dig at lægge en besked på svaren om hvad tid du ringer igen, så man/jeg har mulighed for at tage den meget hemmelige ringer :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Personligt er jeg godt tilfreds, hvis telefonen ikke bliver svaret - det tyder på, at mit besøg ikke bliver forstyrret af, at hun skal tale i telefon med en eventuelt kommende kunde...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Der er meget jeg ikke forstår.

Jeg er nybegynder her og har faktisk endnu ikke betalt for sex.. så bær over med min manglende erfaring.

Jeg undrer mig dog over at kun ca 1/4 til 1/3 af pigerne bruger/har email til at komme i kontakt med potentielle kunder. Det må da være usandsynligt nemt at sortere de værste fjolser fra, da de typisk ikke kan formulere sig. Aftaler man noget via email skal det vel bekræftes telefonisk?

Kan godt forstå de gifte er betænkelig ved telefonkontakt når en pige ringer/sms tilbage kl 2 om natten. Hvad er glædespigernes løsning her ?

Forstår heller ikke hvorfor ingen af pigerne har en rådighedskalender. Dvs en kalender hvor der *kan* være ledige tider (ikke en boking kalender men en rådighedskalender), hvor man kan rette en forspørgsel.

Måske er det fordi jeg er IT mand jeg fokucerer på de mangler :)

Hvad med os der har firmatelefon og evt taletidskort privat. Vores telefoner figurerer ikke nogen steder og er vel at betragte som hemmelige. Hvordan løser i det? Husk på at rigtig mange af os ikke længere har fastnet - og der vil blive færre.

Hvordan vil i løse den række småproblemer ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg citerer lige og prøver på at svare så godt som mulig. men HUSK jeg kan kun tale for mig selv!!!

Der er meget jeg ikke forstår.

Jeg er nybegynder her og har faktisk endnu ikke betalt for sex.. så bær over med min manglende erfaring. -det er helt ok. jeg prøver at svare efter bedste overbevisning

Jeg undrer mig dog over at kun ca 1/4 til 1/3 af pigerne bruger/har email til at komme i kontakt med potentielle kunder. Det må da være usandsynligt nemt at sortere de værste fjolser fra, da de typisk ikke kan formulere sig. Aftaler man noget via email skal det vel bekræftes telefonisk? - jeg har både email , sms, og telefon mine gæster kan kontakte mig på. på email får jeg måske 1 eller 2 mails om måneden.. hmm det vist ikke det værd. men muligheden er der. men det er også svært igen fordi der er så mange pikspiller derude som bare spilder vores tid. og i sidste ende står de fleste alligevel ikke ved at de har lavet en aftale og bekræfter den aldrig. så har vi igen spildt en masse tid.

Kan godt forstå de gifte er betænkelig ved telefonkontakt når en pige ringer/sms tilbage kl 2 om natten. Hvad er glædespigernes løsning her ? - gifte / samlevende mænd skal selvfølgelig huske at skrive helt klart til pigen at der IKKE må svares efter det og det tidspunkt eller der ikke må svares. fik en sms idag hvor der også stod med konen osv. skrev bare tilbage OK afventer næste træk. at der kommer en sms tilbage kl 2 om natten er selvfølgelig under al kritik og er sådan noget der ikke burde ske.. tror også det er en ekstrem smutter der er sket der.

Forstår heller ikke hvorfor ingen af pigerne har en rådighedskalender. Dvs en kalender hvor der *kan* være ledige tider (ikke en boking kalender men en rådighedskalender), hvor man kan rette en forspørgsel. - her kan folk altid ringe og skrive (indenfor rimelighedens grænse selvfølgelig hvad tidspunkt angår) jeg kan ikke fortælle dig hvornår jeg er liderlig. så derfor har jeg ikke faste dage jeg tager imod. og jeg booker aldrig på forhånd. det er selvfølgelig træls for nogen hvor det kræver lidt mere planlægning men jeg står ved mit princip og sådan er det her :) jeg NÆGTER at spille skuespil. så her ringer / skriver man om der er mulighed for noget og får et ja eller nej :) men spørgsmål må man altid stille her :) når jeg har tid tager jeg telefonen og svarer sms og mail osv så hurtig som muligt

Måske er det fordi jeg er IT mand jeg fokucerer på de mangler :)

Hvad med os der har firmatelefon og evt taletidskort privat. Vores telefoner figurerer ikke nogen steder og er vel at betragte som hemmelige. Hvordan løser i det? Husk på at rigtig mange af os ikke længere har fastnet - og der vil blive færre. - at jeres "numre" ikke er registeret med navn er vi faktisk ligeglade med. det går simpelthen ud på (for mit vedkommende i hvertfald) at jeg HAR muligheden for at kunne kontakte dig HVIS der sker noget her og jeg af en eller anden årsag er nød til at aflyse eller rykke aftalten. jeg havde problemet den ene dag at 5 min før gæste skulle være her, står VVS'ern pludselig foran døren selvom han skulle ringe først.. PANIK kan jeg godt sige dig.. eller hvad hvis jeg falder ned af trappen eller eller eller.. der kan ske mange ting at man pludselig bliver forhindret. hvis vi ikke har muligheden for at aflyse aftalen ja så står i foran lukket dør og vi piger bliver betegnet som fake.. nej det har jeg ikke lyst til.. og så er der en ting mere i det. men det afslører jeg ikke her

Hvordan vil i løse den række småproblemer ?

- håber det gav mening for dig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min senest gennemførte aftale var udelukkende pr. mail. Var på et tidspunkt lidt urolig for, at det kunne være fake -f.eks. en led ekskæreste, der ville give hende problemer. Det viste sig (som man kan læse i min anmeldelse af XJQ til salg) at være en rigtig dejlig oplevelse, der på et tidspunkt skal genopfriskes :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min senest gennemførte aftale var udelukkende pr. mail. Var på et tidspunkt lidt urolig for, at det kunne være fake -f.eks. en led ekskæreste, der ville give hende problemer. Det viste sig (som man kan læse i min anmeldelse af XJQ til salg) at være en rigtig dejlig oplevelse, der på et tidspunkt skal genopfriskes :lol:

og stave kan han ikke så sent på dagen: XLQ til salg!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Al min kontakt med mænd foregår via mail. Og kun mail. Brugte os sms i starten men belastende. Får ekstremt mange useriøse henvendelser. Det bliver spændende at se i morgen hvor mange der dukker op af aftalerne.

Men seneste skøre tilbud var i går da en mand tilbød 20000 for tre timer sammen med mig. Det jo bare helt grotesk og man ved 100% at det er fake.

Og jeg må lige sige at hver pige kører det på sin egen måde og skal have lov til dette. Jep hentyder til at stort set ingen herindefra ville sende billede. På annoncelight sendte alle billede og gør de ikke kommer de bare ikke på besøg.

Men gud der er mange mærkelig henvendelser om ting der i forvejen står i ens annonce. "Må jeg kneppe dig i røven" Nej for skidt det står der jo:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men seneste skøre tilbud var i går da en mand tilbød 20000 for tre timer sammen med mig. Det jo bare helt grotesk og man ved 100% at det er fake.

Næste gang forlanger du bare 25% i udbetaling, for at se om han er seriøs, inden videre kontakt/forhandling :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hehe nej det var ikke en slåfejl. Bare trist at være då useriøs hehe men totalt griner ide at bede om depositum haha. Jeg fejede ham lidt af vejen og sagde han bare ku komme kl seks. Åbner kl otte såhvis (læs:når) han ikke dukker op så har jeg ikek mistet noget. Dukker han op med 20000 ja øh så han jo skør:o

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ligesom man kan IP banne en, kan man så ikke også blokere eller banne et tlf. nr. for at sende en sms'er?

Efter lidt research:

Virker som om det kan lade sig gøre, hvis man kontakter sin udbyder.

http://beep.tv2.dk/guide/s%C3%A5dan-blo ... ige-opkald - Kan måske også være nyttig

Hvis du bruger iPhone er det muligt med den nye opdatering iOS7.

Bloker nummer

Træt af opkaldene fra eks-kæresten eller måske fra chefen. Du kan direkte i telefonen bloker for opkald og tekstbeskeder. Det gøres i oversigten over seneste opkald, hvor der nederst er gemt funktionen 'bloker', hvis det drejer sig om opkald, og hvis det handler om at blokere for tekstbeskeder, så vælg 'kontakt' i øverste højre hjørne, klik på cirklen med et i, hvorefter du blandt andet får muligheden for at vælge 'bloker'. Teksten er snuppet herfra: http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/m ... 106859.ece

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du bruger iPhone er det muligt med den nye opdatering iOS7.

Bloker nummer

Træt af opkaldene fra eks-kæresten eller måske fra chefen. Du kan direkte i telefonen bloker for opkald og tekstbeskeder. Det gøres i oversigten over seneste opkald, hvor der nederst er gemt funktionen 'bloker', hvis det drejer sig om opkald, og hvis det handler om at blokere for tekstbeskeder, så vælg 'kontakt' i øverste højre hjørne, klik på cirklen med et i, hvorefter du blandt andet får muligheden for at vælge 'bloker'. Teksten er snuppet herfra: http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/m ... 106859.ece

Ja det må siges at være løsningen, i hvertfald hvis man er iPhone bruger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

- håber det gav mening for dig :)

Jeg har læst din annonce, NilleDiskret, og mener at nok du er noget atypisk ;)

Men ja..... noget af det giver god mening. Undrer mig blot over at i ikke udnytter de muligheder de nye medier giver.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...