NillePrivat 1 Skrevet 25. September, 2013 hej alle sammen så er det ved at tid til et nyt indblik i de lyserødes univers.. Jeg har efterhånden fået nogle ret så sjove henvendelser på sms og også på mail.. så kan i se hvordan nogle af jeres "artsfæller" henvender sig til os piger en "samtale" - har set din annonce. hvor kan jeg besøge dig? > du har formået at se mit telefonnummer men ikke hvor jeg kommer fra (det står 1,5 mm under mit telefonnummer) - nej kan ikke se stod brønd (der står brøns men pyt) > er du ikke sød lige at læse min annonce igen så du ikke spilder vores tid? - hvorfor har du annonce? >fordi jeg nyder at få besøg af en fyr der kan læse og ikke stiller en masse spørgsmål som besvares af min annonce - vil besøg dig og sådan fortsatte den længe.. hmm damn - jeg kommer en af de nærmeste dage og fylder din mund med varm sperm ærlig >der står tydeligt jeg IKKE er til sperm i ansigt / mund eller - jeg komme kneppe dig nu adresse tak eller - mødes? eller - jeg skal kneppe dig eller - skal jeg ikke komme og rive dig i patterne eller en anden plat henvendelse .... - jeg forstår ikke helt - jeg vil kneppe dig > er det også sådan du taler til pigerne i byen? er det noget der virker at henvende sig sådan? - ja og nej den virker på nogle punkter --> lidt længere fremme i samtalen jeg er jomfru og 17 år vil du hjælpe mig? >det er desværre ikke noget jeg kan hjælpe mig dig med ja ja ja i kære mænd nogle gange er det lige før jeg er ved at slå hovedet ind i væggen over den måde folk henvender sig på... jesus christ det var lige dagens jeg har fået for mange af denne slags sms idag tråd så husk når i skriver til en pige at skrive med respekt og vær høflig :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 25. September, 2013 Nogle gange kommer jeg altså til at skamme mig på mit køns vegne.. Dette er noget af det værre, men også nogle af indlæggene i trådene her på EG er så lave, at jeg tænker, om der overhovedet foregår reel hjerneaktivitet i hovedet på skribenterne... Dejligt, at nogen råber lidt op om det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NillePrivat 1 Skrevet 25. September, 2013 Nogle gange kommer jeg altså til at skamme mig på mit køns vegne.. Dette er noget af det værre, men også nogle af indlæggene i trådene her på EG er så lave, at jeg tænker, om der overhovedet foregår reel hjerneaktivitet i hovedet på skribenterne... Dejligt, at nogen råber lidt op om det. det tænker jeg også ofte over.. hvad filan forgår der i "hovedet" på sådan nogle fyre når de henvender sig sådan til piger tror de helt ærlig selv de får noget ud af det? nu kan jeg ikke udtale mig hvad andre piger gør og hvad de tolerer af henvendelser. men jeg tolerer IKKE sådan nogen henvendelser.. jeg vil helt ærlig behandles med respekt. jeg er en anstændig kvinde med hjerne. og sådan "kræver" jeg også at blive behandlet. og ikke som en (undskyld mig lige) - narkoluder fra havnen der tager alt og alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3426 Skrevet 25. September, 2013 jeg må da inrømme at jeg da godt kan finde på at skrive, hejsa så lige din annonce og vil lige høre hvor du kan besøges henne. dette er mest til de piger der bare skriver jylland i deres annonce, og hvis de svare og det er for langt væk er der jo ingen grund til at spilde mere tid på det. skriver dog en sms tilbage at det er for langt at køre ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NillePrivat 1 Skrevet 25. September, 2013 jeg må da inrømme at jeg da godt kan finde på at skrive, hejsa så lige din annonce og vil lige høre hvor du kan besøges henne. dette er mest til de piger der bare skriver jylland i deres annonce, og hvis de svare og det er for langt væk er der jo ingen grund til at spilde mere tid på det. skriver dog en sms tilbage at det er for langt at køre det er da også fair nok.. men nu skriver jeg dicideret i profilen at jeg findes ved brøns.. lige under mit tlf nummer står der bynavnet.. der er ikke 1,5mm imellem.. og så er det altså lidt plat at spørge når nu det står der.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3426 Skrevet 25. September, 2013 jep det er rigtig jeg plejer også at læse annoncen flere gange, mit svar er også nok mere henvent til dem der ikke skriver hvor man kan møde dem, ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NillePrivat 1 Skrevet 25. September, 2013 jep det er rigtig jeg plejer også at læse annoncen flere gange, mit svar er også nok mere henvent til dem der ikke skriver hvor man kan møde dem, det er også okay men som skrevet længere oppe så drejer det sig her om at der står bynavn og det hele.. oven i købet lige under det telefonnummer han har formået at taste hvis jeg ikke havde skrevet hvor jeg kom fra havde jeg da også bare skrevet det til dem som henvender sig. men efter min mening er det spild af alle parternes tid ikke at skrive - i det mindste - det område man kommer fra... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 25. September, 2013 Nille. Jeg synes, det er godt, at du fastholder din og de andre pigers ret til at blive behandlet ordentligt. Uanset hvilket job man bestrider, har man krav på en værdig behandling. Det, at vi betaler en pige for en ydelse, giver os ikke ret til at behandle hende mindreværdigt. Hvordan omgangsformen skal være, må man jo aftale med pigen i forhold til det, man skal lave med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. September, 2013 uhhhh ved slet ikke hvor jeg skal starte. men et godt eksempel. .. jeg har en i min tlf der hedder 1000 sms fyr nej. sidste gang jeg talte havde jeg modtaget 138 sms fra ham. på 1 dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NillePrivat 1 Skrevet 25. September, 2013 Nille. Jeg synes, det er godt, at du fastholder din og de andre pigers ret til at blive behandlet ordentligt. Uanset hvilket job man bestrider, har man krav på en værdig behandling. Det, at vi betaler en pige for en ydelse, giver os ikke ret til at behandle hende mindreværdigt. Hvordan omgangsformen skal være, må man jo aftale med pigen i forhold til det, man skal lave med hende. det er lige netop det jeg vil frem til. desværre høres der oftere og oftere at bare fordi vi bliver betalt at så skal vi bare makke ret. så har vi ikke noget at skulle have sagt for vi bliver betalt.. stop stop stop lige en halv der.. der er noget du har helt aldeles misforstået her makker.. når du bestiller en tømre til at lave noget på dit hus, så må du også gerne komme med ønsker og ideer men du kan satme ikke bestemme over manden der laver arbejdet.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NillePrivat 1 Skrevet 25. September, 2013 uhhhh ved slet ikke hvor jeg skal starte. men et godt eksempel. .. jeg har en i min tlf der hedder 1000 sms fyr nej. sidste gang jeg talte havde jeg modtaget 138 sms fra ham. på 1 dag. haha. jeps dem kender jeg også godt dem der.. sådan en har jeg også oplevet.. her hedder de fjolser nej tak snakker osv der ned af det er jo total sygt det der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 25. September, 2013 uhhhh ved slet ikke hvor jeg skal starte. men et godt eksempel. .. jeg har en i min tlf der hedder 1000 sms fyr nej. sidste gang jeg talte havde jeg modtaget 138 sms fra ham. på 1 dag. fri sms er en herlig ting eller... :shock: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zafiraopc 45 Skrevet 25. September, 2013 Nille: Jeg skal nok skrive dig en dejlig sms her snarest :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NillePrivat 1 Skrevet 25. September, 2013 Nille: Jeg skal nok skrive dig en dejlig sms her snarest det skal du da være velkommen til så skal jeg nok fortælle dig om du er "god nok" eller om du har ramt ved siden af :twisted: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zafiraopc 45 Skrevet 25. September, 2013 Hvis jeg er god nok, bliver jeg vel inviteret ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NillePrivat 1 Skrevet 25. September, 2013 Hvis jeg er god nok, bliver jeg vel inviteret ?? Er du ikke sød at holde sådan nogle personlige ting i privaten og ikke her i det offentlige? det er ikke det, tråden her drejer sig om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 25. September, 2013 I mit job taler jeg RIGTIG meget i telefon og regelmæssigt med nogle, der føler, at de er blevet snydt eller forkert behandlet af nogen. De fleste er bestemt til at tale med, og hvis de starter med at være lidt pågående, ender vi som regel med at finde en fælles melodi, men det hænder at samtalen slutter med: "når du kan tale ordentligt til mig, kan du ringe igen, og så kan vi tale sammen. Farvel". Fordi jeg arbejder med mennesker, behøver jeg ikke lægge ører, krop og sjæl til hvad som helst. Det samme gælder pigerne, der sælger os en ydelse. Jeg håber, at de piger, jeg har besøgt, vil kunne sige, at jeg var behagelig og omgængelig. (Hvis ikke modtaget jeg meget gerne kritik som PM). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NillePrivat 1 Skrevet 25. September, 2013 I mit job taler jeg RIGTIG meget i telefon og regelmæssigt med nogle, der føler, at de er blevet snydt eller forkert behandlet af nogen. De fleste er bestemt til at tale med, og hvis de starter med at være lidt pågående, ender vi som regel med at finde en fælles melodi, men det hænder at samtalen slutter med: "når du kan tale ordentligt til mig, kan du ringe igen, og så kan vi tale sammen. Farvel". Fordi jeg arbejder med mennesker, behøver jeg ikke lægge ører, krop og sjæl til hvad som helst. Det samme gælder pigerne, der sælger os en ydelse. Jeg håber, at de piger, jeg har besøgt, vil kunne sige, at jeg var behagelig og omgængelig. (Hvis ikke modtaget jeg meget gerne kritik som PM). hvor er det da dejligt at høre sådan noget.. det er lige efter min mening det der. det er præcis det jeg mener med at selvom vi er "glædespiger" og sælger sex så har vi altså stadig følelser.. jeg selv f.eks. laver ikke aftaler med nogen som ikke formår at tænde mig mentalt. jeg tager ikke hvad som helst og når først de ligger ud med sådan en plat henvendelse, ja så er løbet kørt for dem. jeg nægter at lave skuespil. jeg siger ja når jeg har lyst og når som skrevet, jeg også er blevet tændt mentalt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Youngster 17 Skrevet 25. September, 2013 uhhhh ved slet ikke hvor jeg skal starte. men et godt eksempel. .. jeg har en i min tlf der hedder 1000 sms fyr nej. sidste gang jeg talte havde jeg modtaget 138 sms fra ham. på 1 dag. Ligesom man kan IP banne en, kan man så ikke også blokere eller banne et tlf. nr. for at sende en sms'er? Efter lidt research: Virker som om det kan lade sig gøre, hvis man kontakter sin udbyder. http://beep.tv2.dk/guide/s%C3%A5dan-blo ... ige-opkald - Kan måske også være nyttig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 25. September, 2013 Jeg besvarer konsekvent ikke sms,er eller hemmeligt nummer. Den oplysning står altid ved mit tidsbestillingstelefonnr. Jeg vil vide det er et rigtigt menneske bagved og det ikke er et barn der sidder og leger med telefon som man noglegang kan tro med de meget meget platte sms,er der sendes. Trods jeg er blevet lovet rigtig mange penge af en gæst der sendt ca 73 sms,er på en dag og budet for at svarer blev højere og højere....når man læser sådan noget tænker jeg....hvorfor ringer du ikke bare hvis du er så intersseret? Smser bliver først komiske når lad os kalde ham kurt afbrænder en og senere på dagen smser med "bliver du ikke lidt længre i dag så kommer jeg...hilsen Max....Skægt nok samme telefonnr kunne jeg læse ud af ordrebogen.... Så manden hed sikkert Kurt-Max og det kunne jo være sjovt at få mig til at sidde og vente på ham efter lukke tid....NOT men nok en mand med noget personlighedspanltning :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NillePrivat 1 Skrevet 25. September, 2013 Jeg besvarer konsekvent ikke sms,er eller hemmeligt nummer. Den oplysning står altid ved mit tidsbestillingstelefonnr. Jeg vil vide det er et rigtigt menneske bagved og det ikke er et barn der sidder og leger med telefon som man noglegang kan tro med de meget meget platte sms,er der sendes. Trods jeg er blevet lovet rigtig mange penge af en gæst der sendt ca 73 sms,er på en dag og budet for at svarer blev højere og højere....når man læser sådan noget tænker jeg....hvorfor ringer du ikke bare hvis du er så intersseret? Smser bliver først komiske når lad os kalde ham kurt afbrænder en og senere på dagen smser med "bliver du ikke lidt længre i dag så kommer jeg...hilsen Max....Skægt nok samme telefonnr kunne jeg læse ud af ordrebogen.... Så manden hed sikkert Kurt-Max og det kunne jo være sjovt at få mig til at sidde og vente på ham efter lukke tid....NOT men nok en mand med noget personlighedspanltning jeg bruger heller ikke SMS som sådan. men de dukker jo op alligevel. hendvender manden sig pænt i en sober tone osv så får han selvfølgelig at vide at hvis han ønsker at lave en konkret aftale så må han ringe op. en gang i mellem er det ret underholdende at føre de der platte sms samtaler med folk der bruger tid på dette.. ligger ikke en skid i det og tager det ikke seriøst når der er nogen der skriver over sms og vil lave aftale uden telefon opkald. for mig starter kemien ved telefonopkaldet. og som du også selv siger så kan man høre om det er en mand der er bag (og i mit tilfælde også om det er en "dansk" mand) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. September, 2013 Jeg bruger sms som kommunikation form rigtig meget både i dette og i privaten. og generelt fungerer det rigtig godt så det har jeg tænkt mig at blive ved med på trods af de ulemper der er ved det. oplever også idioter der ringer til mig det får mig heller ikke til at droppe den kontakt mulighed. Det spørgsmål jeg har det sjovest med at besvare, er når der ringer en fyr de dage jeg har annonce i travbladet og meget forlegen spørger om det er mig der giver massage.... (sommetider tør folk ikke spørge efter et knald) hvortil jeg altid svarer.. massage... jeg kan da godt give dig massage men jeg er ret elendig til det. ... til gengæld er jeg helt kanon i sengen så jeg vil hellere knalde hvis det er ok med dig.. det får de fleste til at grine og glemme alt om at det hele er lidt flovt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Servicesboy Skrevet 25. September, 2013 Hola My Lady jeg fprstår på den ene side godt i piger ikke gider hemmelig nummer, men i bør også have lidt forståelse for os køber der er gift, ikke alle piuger er lige seriøse, for flere år siden skrev jeg en SMS om formiddagen til en dansk pige, - uden svar, det kom først kl 2 om natten da jeg lå hjemme i ægtesengen, der skete ikke noget, men alligevel har jeg aldrig gjort det igen, jeg slår bevidst nummerviser fra, og bliver der kontakt kan pigen efterfølgende få mit nummer, - selvfølgeligt skal i vide hvem der er i den anden ende, men jeg har det rigtig skidt med og vise nummer før der er kontakt, hvordan løser vi den knude ? Det er heller ikke usædvanligt der skal ringes på en 3-4 nummer før telefonen bliver taget. Kh Servicesboy ------- Jeg besvarer konsekvent ikke sms,er eller hemmeligt nummer. Den oplysning står altid ved mit tidsbestillingstelefonnr. Jeg vil vide det er et rigtigt menneske bagved og det ikke er et barn der sidder og leger med telefon som man noglegang kan tro med de meget meget platte sms,er der sendes. Trods jeg er blevet lovet rigtig mange penge af en gæst der sendt ca 73 sms,er på en dag og budet for at svarer blev højere og højere....når man læser sådan noget tænker jeg....hvorfor ringer du ikke bare hvis du er så intersseret? Smser bliver først komiske når lad os kalde ham kurt afbrænder en og senere på dagen smser med "bliver du ikke lidt længre i dag så kommer jeg...hilsen Max....Skægt nok samme telefonnr kunne jeg læse ud af ordrebogen.... Så manden hed sikkert Kurt-Max og det kunne jo være sjovt at få mig til at sidde og vente på ham efter lukke tid....NOT men nok en mand med noget personlighedspanltning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. September, 2013 Jeg kommer aldrig i mit liv igen til at tage tlf på hemmeligt nummer. Jeg satte mig for at teste hvor slemt det kunne være en dag og tog telefonen på alle der ringede.. det var en frygtelig dag med ikke mindre end 4 udeblivelser. et hav af pikspillere og et par stykker som helt sikkert ikke var færdigbagte oven i. også var det slut med at besvare hemmeligt nummer :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterpedal 164 Skrevet 25. September, 2013 Hola My Lady jeg fprstår på den ene side godt i piger ikke gider hemmelig nummer, men i bør også have lidt forståelse for os køber der er gift, ikke alle piuger er lige seriøse, for flere år siden skrev jeg en SMS om formiddagen til en dansk pige, - uden svar, det kom først kl 2 om natten da jeg lå hjemme i ægtesengen, der skete ikke noget, men alligevel har jeg aldrig gjort det igen, jeg slår bevidst nummerviser fra, og bliver der kontakt kan pigen efterfølgende få mit nummer, - selvfølgeligt skal i vide hvem der er i den anden ende, men jeg har det rigtig skidt med og vise nummer før der er kontakt, hvordan løser vi den knude ? Det er heller ikke usædvanligt der skal ringes på en 3-4 nummer før telefonen bliver taget. Kh Servicesboy ------- Du kunne evt. købe dig et taletidskort fra Lebara og ha til at ligge under batteriet på din telefon og så skifte den når du har brug for at ringe med et nummer der ikke skal forstyrres på hjemme ved konen. Smser får du jo når du smider simkortet i igen. De ligger op til 72 timer på din mobiloperatørs server og venter på at bliver leveret til dig. Så du behøver ikke engang checke hver dag. Simkort fra Lebara kan købes på alle tankstationer og er ikke registreret med navn og adresse osv. På den måde kan du ringe og skrive og modtage sms og opkald når det passer dig uden at konen ved det. Og har du sådan en ny telefon med indbygget batteri hvor du ikke kan gemme simkortet inde i telefonen så fylder et simkort jo ikke meget i bilen eller pungen eller under en skosål eller et andet sted du kan gemme den for konen. Og de holder altså til rigtig meget sådan et simkort. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg