Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg ville have taget en for holder, men hun lukkede sin profil da jeg inviterede til besøg hos mig. Måske kom jeg for tæt på.

Hun tilbød alt - hele pakken - med anal med eller uden gumme, slug osv. Og det var lidt for godt

Jeg tror at det er en dreng, som står bag profilen 

 

 

Redigeret af longdong

Del dette indlæg


Link til indlæg
longdong skrev, for 1 time siden:

Jeg kommunikerer kun med hende på SD

 

profilen findes ikke....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 44 minutter siden:

profilen findes ikke....

 

Hun har slettet sin profil igen. Jeg forstår ikke hvorfor. Hun var sød og positiv at skrive sammen med.

Og det må da ha' taget noget tid at skrive profilteksten, og uploade 10+ billeder.

Men måske hun allerede har fundet nok daddy's..?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr. Børgesen skrev, for 8 timer siden:

Hun har slettet sin profil igen. Jeg forstår ikke hvorfor. Hun var sød og positiv at skrive sammen med.

Og det må da ha' taget noget tid at skrive profilteksten, og uploade 10+ billeder.

Men måske hun allerede har fundet nok daddy's..?

Jeg så ikke denne profil, men der dukker regelmæssigt en ny profil op på SD, med en angiveligt norsk jente, der bare er til det hele, med enslydende profiltekster. Og lidt efter forsvinder de så igen. Jeg tror ikke længere på, at de her norske profiler er reelle.

At vedkommende skulle være til det hele for 1000 kr. er i øvrigt et kæmpe 'red flag.'

Redigeret af Emptyman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, 1 time siden:

Jeg så ikke denne profil, men der dukker regelmæssigt en ny profil op på SD, med en angiveligt norsk jente, der bare er til det hele, med enslydende profiltekster. Og lidt efter forsvinder de så igen. Jeg tror ikke længere på, at de her norske profiler er reelle.

At vedkommende skulle være til det hele for 1000 kr. er i øvrigt et kæmpe 'red flag.'

Du har nok ret. Jeg kan godt huske, at have skrevet med en norsk pige før, som også bare forsvandt igen.

Men med hensyn til prisen for en "sugar-date", har du ikke helt ret. Man kan stadig være heldig, og få det hele til en tusse, men der er langt imellem :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr. Børgesen skrev, for 7 timer siden:

Du har nok ret. Jeg kan godt huske, at have skrevet med en norsk pige før, som også bare forsvandt igen.

Men med hensyn til prisen for en "sugar-date", har du ikke helt ret. Man kan stadig være heldig, og få det hele til en tusse, men der er langt imellem :-(

Det er nok en fyr, der hygger sig.

 

For ca 2 uger siden var der en anden norsk pige "IngridSub", som opførte sig på nøjagtigt samme måde, 1000 kr/timen, ingen grænser osv. Og profilteksten mindede om. Og tilbød sig uden videre, også uden gummi, uden at kigge på min profil.

Da jeg skrev med hende her (som er årsagen til denne tråd) var det nøjagtigt det samme.

Lektionen er, som altid, når noget er for godt til at være sandt, er det nok også fordi det ikke er sandt :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...