Novaeye 9 Skrevet 17. April, 2022 (edited) Kan man i dag bare mødes for at have sex, uden det koster flere 1000 Kr. Der må være mennesker der bare vil have sex uden penge er omdrejningspunktet. Skal dog sige jeg er meget glad for at besøge og betale de fantastiske piger. Ville faktisk være der lige nu. Men grenaa har ikke det store udvalg. Redigeret 17. April, 2022 af Novaeye 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3118 Skrevet 17. April, 2022 (edited) Novaeye skrev, for 8 minutter siden: Kan man i dag bare mødes for at have sex, uden det koster flere 1000 Kr. Ja, hvis du ikke gifter sig med hende Der er flere der tilbyder quicky på et kvarter og op til en halv time for den pris. Jeg har engang besøgt Yam Yam, som havde en enhedspris på 800 pr. time. Så med 200 i drikkepenge, så passer det vist Redigeret 17. April, 2022 af AB455 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4850 Skrevet 17. April, 2022 (edited) SCOR.dk De har sådan en tilkøbs-annonce hvor man kan skrive f.eks. "Grenaa i dag. Jeg er akut liderlig" eller lign. Var forbi derinde i en meget kort periode sidste år i sensommeren (var det vist) hvor jeg søgte noget meget specifikt, og der var sådan en "rulletekst" ligesom de f.eks. på TV2 NEWS har kørende i bunden med "breaking news". Om der er noget at hente uden planlægning, og rigtig stor indsats (som mand) tvivler jeg på. Men det er måske værd at prøve? I gamle dage på scor.dk var der også en chat der hed "Her og Nu" eller noget i den stil. Der var dog flere fiskestænger end der var bid, er mit indtryk. Nogle swingerklubber havde også før i tiden en slags "find hinanden her og nu"-funktion. Igen, har jeg ingen idé om hvorvidt det funkede. Det gjorde for mig som del af et par til noget partnerbytte-halløj. Det er dog mange år siden jeg har haft lyst til at rusket rundt med det/dem, så mine erfaringer er stærkt forældede. Måske andre har erfaringer med "breaking news - akut liderlig" via deres scor.dk profil? God jagt uanset @Novaeye Go go go Grenaa! Kærligst, Eva Redigeret 17. April, 2022 af Eva Nadine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 17. April, 2022 Det Eva beskriver hedder nu QuickScor. Flest mænd, men også en del par, der søger ekstra mand eller andet par. Fx denne, som kunne være relevant for Grenaa: 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 17. April, 2022 Chatrummet på Scor: Sexaftaler her og nu - Jylland/Fyn: Deltagere K 2, Par 8, M 24. Lav din egen beregning af odds for en her-og-nu aftale. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Novaeye 9 Skrevet 17. April, 2022 Det var ikke meningen det skulle være en reklame for dating sider. Men en opvågning til sex, i den efterhånden dyre verden vi lever i. Med alt respekt for de fantastiske glædes piger der er. Jeg er en glad bruger. Eva Nadine skrev, for 45 minutter siden: SCOR.dk De har sådan en tilkøbs-annonce hvor man kan skrive f.eks. "Grenaa i dag. Jeg er akut liderlig" eller lign. Var forbi derinde i en meget kort periode sidste år i sensommeren (var det vist) hvor jeg søgte noget meget specifikt, og der var sådan en "rulletekst" ligesom de f.eks. på TV2 NEWS har kørende i bunden med "breaking news". Om der er noget at hente uden planlægning, og rigtig stor indsats (som mand) tvivler jeg på. Men det er måske værd at prøve? I gamle dage på scor.dk var der også en chat der hed "Her og Nu" eller noget i den stil. Der var dog flere fiskestænger end der var bid, er mit indtryk. Nogle swingerklubber havde også før i tiden en slags "find hinanden her og nu"-funktion. Igen, har jeg ingen idé om hvorvidt det funkede. Det gjorde for mig som del af et par til noget partnerbytte-halløj. Det er dog mange år siden jeg har haft lyst til at rusket rundt med det/dem, så mine erfaringer er stærkt forældede. Måske andre har erfaringer med "breaking news - akut liderlig" via deres scor.dk profil? God jagt uanset @Novaeye Go go go Grenaa! Kærligst, Eva 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2941 Skrevet 17. April, 2022 Som mand der søger kæreste/elskerinde/samlever er det ufatteligt svært. Har afprøvet det meste, Scor, Sexdating, Vitoria Milan osv. Måske en annonce i ugeavisen under billetmærke er løsningen, den har jeg til gode. God jagt til dem der søger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cumonthai 83 Skrevet 17. April, 2022 sweetstone skrev, for 24 minutter siden: Som mand der søger kæreste/elskerinde/samlever er det ufatteligt svært. Har afprøvet det meste, Scor, Sexdating, Vitoria Milan osv. Måske en annonce i ugeavisen under billetmærke er løsningen, den har jeg til gode. God jagt til dem der søger. Jeg tror faktisk at den med ugeavise kunne give noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2224 Skrevet 17. April, 2022 Man kunne også vælge et alternativ 2 gange om året -tag til Thailand... De elsker os blegfede dansker... Penge eller ej;-) Så kan de danske snobber lege "hard to get" ligeså meget de vil... eller, hvad det nu er de leger;-) Så kan du give den gas 1x2mrd. -og hvile ud og lade op 2x5mrd. det er sgu da ik så ringe endda... Ind til jeg indså det, og jeg har brugt for mange kræfter på noget, jeg ikke gider alligevel i det lange løb... Og dem jeg gider er gift eller lovet væk på andet vis. Så kan man jo også bare være venner med dem...ggg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4850 Skrevet 17. April, 2022 (edited) @Møffe God idé... men jeg tænker at måske trådstarter har en lidt mere akut udfordring der lige skal løses først. Ellers er sexturisme naturligvis oplagt. Jeg ville personligt råde mine mandlige venner til at tage en tur til Ibiza, Kos, Cypern, Goa eller andre steder med godt vejr og kvinder der er lidt mere løse på tråden end de plejer. Snup en "All inclusive" på et hotel der markedsfører sig som "not a family hotel" til mennesker i den aldersgruppe man ønsker sig og/eller realistisk set muligvis er i stand til at få held i sprøjten med. Altså når nu der efterlyses "noget gratis". Medmindre der er en bestemt busk et sted i Grenaa hvor "liderbasser mødes i hemmelighed" eller lign. Uanset hvad valget ender på, vil der for alle steder i verden - inkl. Grenaa og Ibiza - være et undertal af kvinder der "deler ud" enten til engangs-halløj eller tilbyder sig som fast elskerinde. Det er vel derfor der er så mange glædespiger, tænker jeg. Sådan overordnet set og bl.a. Er der ikke sådan nogle apps til det gratis/frivillige/"nemme" egentlig? Synes da jeg har hørt om flere. Har en veninde er en overgang var på noget der hed... kazoo? bazoo? badabum? og på Tinder. Det findes vel endnu? Eller er det endt ligesom Über i Danmark? Jeg er bag om dansen... men nu er jeg jo nysgerrig på om der kommer gode råd i tråden. Der er en del mandlige venner i min omgangskreds, som jeg knuselsker så meget at jeg synes de fortjener min hjælp til at finde den sødeste pige i verden for dem... i ental eller flertal... løst eller fast. Vil så gerne de er glade, jo. @Casten JA! Det var lige dén jeg mente... den ruller ligesom og skifter mellem dem der har købt plads, så vidt jeg forstod. Det er da smart. Men måske er det også dyrt? Og skal man alligevel have penge op af lommen, så er det måske ikke det værd? Redigeret 17. April, 2022 af Eva Nadine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2224 Skrevet 17. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 1 time siden: @Møffe God idé... men jeg tænker at måske trådstarter har en lidt mere akut udfordring der lige skal løses først. Ja det er jo altid spændende hvad du tænker... Mit forslag var et forsalg -som også er langtidsholdbart -Når først han har været afsted 1 gang x4 uger. Er den akutte trang måske til, at have med at gøre i 5mrd... Også kan han nemt spare op til næste tur -hvor han kan give den gas... (jeg kan vel tillade mig at komme med mine forslag, uden at rådføre mig med dig først...) trådstarter kan jo gøre hvad det passer ham -medmindre han er en af dine "knuselsker" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4850 Skrevet 17. April, 2022 (edited) Jøsses @Møffe Nu må du lære at jeg synes du er et hit og at du ikke behøver at vinde noget og der er plads til alle. Har du et problem med mig så svar på den private besked jeg har sendt til dig. Jeg gider ikke det fnidder. Du VIL misforstå. Jeg roser dig for dit bidrag, og du bliver ironisk og stikpille-fornærmet. Lad nu være med det pjank og lad os kunne deltage i debatterne fra hver sin ende af skalaen uden du bliver personlig. Vi behøver ikke være enige. Ta' et kompliment som det er givet uden du vender det til noget hønseri. Jeg bider ikke på. Jeg synes STADIG du er et hit ligegyldigt hvordan du prøver at få skovlen under mig. Lev med det. Vi er forskellige og jeg har meget lyst til at høre fra forskellige folk og forskellige vinkler i ALLE debatter. Også denne. Hvis det stadig er uklart for dig, så er jeg nødt til at give fortabt. Der er en mand i Grenaa der ønsker sig noget. Der er 100 mænd eller flere, der læser med som ønsker sig det samme - sikkert ikke kun fra Grenaa. Vi prøver i fællesskab at finde frem til om vi sammen kan komme på noget der gør chancen for succes større. Hvor svært kan det være at lade være med at skændes og holde hovedet koldt nok til at bidrage med noget, samtidigt med at andre gør? Tak for i dag Møffe. Og tak for dit bidrag - også i dag. Mvh. Eva Redigeret 17. April, 2022 af Eva Nadine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady C.Hex 132 Skrevet 17. April, 2022 (edited) Eva Nadine skrev, for 2 timer siden: @Møffe God idé... men jeg tænker at måske trådstarter har en lidt mere akut udfordring der lige skal løses først. Ellers er sexturisme naturligvis oplagt. Jeg ville personligt råde mine mandlige venner til at tage en tur til Ibiza, Kos, Cypern, Goa eller andre steder med godt vejr og kvinder der er lidt mere løse på tråden end de plejer. Snup en "All inclusive" på et hotel der markedsfører sig som "not a family hotel" til mennesker i den aldersgruppe man ønsker sig og/eller realistisk set muligvis er i stand til at få held i sprøjten med. Altså når nu der efterlyses "noget gratis". Medmindre der er en bestemt busk et sted i Grenaa hvor "liderbasser mødes i hemmelighed" eller lign. Uanset hvad valget ender på, vil der for alle steder i verden - inkl. Grenaa og Ibiza - være et undertal af kvinder der "deler ud" enten til engangs-halløj eller tilbyder sig som fast elskerinde. Det er vel derfor der er så mange glædespiger, tænker jeg. Sådan overordnet set og bl.a. Er der ikke sådan nogle apps til det gratis/frivillige/"nemme" egentlig? Synes da jeg har hørt om flere. Har en veninde er en overgang var på noget der hed... kazoo? bazoo? badabum? og på Tinder. Det findes vel endnu? Eller er det endt ligesom Über i Danmark? Jeg er bag om dansen... men nu er jeg jo nysgerrig på om der kommer gode råd i tråden. Der er en del mandlige venner i min omgangskreds, som jeg knuselsker så meget at jeg synes de fortjener min hjælp til at finde den sødeste pige i verden for dem... i ental eller flertal... løst eller fast. Vil så gerne de er glade, jo. @Casten JA! Det var lige dén jeg mente... den ruller ligesom og skifter mellem dem der har købt plads, så vidt jeg forstod. Det er da smart. Men måske er det også dyrt? Og skal man alligevel have penge op af lommen, så er det måske ikke det værd? Hej Eva og Trådstarter Goa er da hverken billigt eller let, man kan ikke finde noget at bo i...der ligner noget man Vil bo i og så koster det jo en milliard million. Nej lej en villa i Thailand eller Bali med Pøl og find en "girlfrind" (du kan jo altid skifte hende ud) og rend rundt i din villa og leg sexguru! Det vil jeg anbefale. Al det der med all inkl??? (ja det skal sku være med det hele.....egen villa, egen pøl, egen have . osv....du har et liv...kun et.....lev det mens du kan.....du kan spare når du kommer på alderdomshjem! Og det er let at finde på Booking Com eller lign sider. Selvfølig er det lidt langt fra Grenå.....hvor måske udvalget af stønnede sex-hungrende gudinder, med numselangt hår iklædt små frække kjoler er (ja det er jo selvfølig kun min egen opfattelse....KAN jo være helt og aldeles forkert).....lidt lille. Så måske skal du sådan forberede dig lidt, og planlægge lidt, istedet for en her og nu oplevelse? Du kunne jo evt. udvide dit søge-område til hele jylland ? Redigeret 17. April, 2022 af Lady C.Hex 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2224 Skrevet 17. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 34 minutter siden: Hvis du synes jeg er et hit -må du også acceptere hvad jeg skriver -uden du behøver at "affærdigede" mig for det kan du ikke. Jeg behøver ikke kommentere, og nævne dig i mine kommentar -som i øvrigt ikke er henvendt til dig, eller til noget du har skrevet. Hvad du tror eller tænker interessere mig ikke... Og såfremt du nævner mig i din kommentar, og begynder tolke på, hvad trådstarter mener/har brug for -må jeg vel gå ud fra det er henvendt til mig, også får du et svar. Men det kan jo være svært, at få et ord indført, når du er på banen. (det har ikke noget at gøre med, at vinde el. skændes) Det står helt klart for mig, og det har det i øvrigt altid gjort... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4850 Skrevet 17. April, 2022 Lady C.Hex skrev, for 20 minutter siden: Selvfølig er det lidt langt fra Grenå Bare en lille smule Lady C.Hex skrev, for 21 minutter siden: Så måske skal du sådan forberede dig lidt, og planlægge lidt, istedet for en her og nu oplevelse? Men nogle af os kan godt li' begge dele. Sådan det ene til hverdagsbrug og det andet til feriebrug eller noget. Akut liderlig kan de fleste jo blive, og så er der langt fra Grenaa til Bali hvis man ikke lige har en eller flere faste partnere. Det kender jeg da godt. I mit tilfælde kan jeg bare sende et hjerte (eller en firkant hvis det er en mand med en gammel mobil) i en sms til en af dem der er kodet ind på min akut-liste uden koner. For mænd er det ikke helt så nemt, jo. Og heldigvis for os! For ellers kunne jeg ikke lave hjerte/firkant-tricket. Så må jeg jo forsøge at hjælpe lidt hvis jeg kan når jeg alligevel sidder ved skærmen pga. noget arbejde jeg ikke rigtigt gider @Lady C.Hex Hvornår skal vi til Bali? Kærligst, Eva 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady C.Hex 132 Skrevet 17. April, 2022 Nå Eva....trækker Bali? Vi skal da lige have ham der med 1000 kr sedlerne med fra Grenå.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 17. April, 2022 Novaeye skrev, for 9 timer siden: Kan man i dag bare mødes for at have sex, uden det koster flere 1000 Kr. Der må være mennesker der bare vil have sex uden penge er omdrejningspunktet. Skal dog sige jeg er meget glad for at besøge og betale de fantastiske piger. Ville faktisk være der lige nu. Men grenaa har ikke det store udvalg. There is no free lunch for men. køb til prisen find en kæreste bliv gift Du vil i alle tilfælde fikde ud af det koster. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 17. April, 2022 (edited) Lady C.Hex skrev, for 3 minutter siden: Nå Eva....trækker Bali? Vi skal da lige have ham der med 1000 kr sedlerne med fra Grenå.... Jeg tager gerne med I betalet fly og mad og drikke og kun 1.000 kroner hver i døgnet og så må i misbruge mig seksuelt alt det jeg kan overkomme. Kun vanilje sex bh Bødlen Redigeret 17. April, 2022 af Bødlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4850 Skrevet 17. April, 2022 (edited) Lady C.Hex skrev, 1 time siden: Nå Eva....trækker Bali? Vi skal da lige have ham der med 1000 kr sedlerne med fra Grenå.... Ej... jeg har mine egne 1000 kr sedler til sådan noget. Tænk hvis han ikke kan lave en ordentlig morgen-latte til mig. Så bliver det en skidt ferie Vi KAN faktisk heller ikke bare sådan pr. automatik antage at @Novaeye synes vi to er nogen han har lyst til at tage på ferie med, veller... der er jo mænd der synes om andre typer end os. Tænk hvis han er sådan en der ikke bryder sig om at vi hønser og hellere vil ud at købe sarong'er end at give vækkeurs-blows når klokken har passeret 11:01 Altså bare han er A-menneske er det jo allerede helt skævt for mig ved du Nåmen tilbage til tråden... hvordan får vi flere gratis knald i nær-området i provinsen til dem der gerne vil ha' det en gang imellem? @Bødlen Det var brugervenligt af dig... Vi vender tilbage med svar. Ikke vente ved indbakken... du kan godt nå i netto Hokus pokus - Bali ud af Fokus! Kærligst, Eva Redigeret 17. April, 2022 af Eva Nadine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Catsuit Skrevet 19. April, 2022 Novaeye skrev, den 17.4.2022 at 09:38: Kan man i dag bare mødes for at have sex, uden det koster flere 1000 Kr. Der må være mennesker der bare vil have sex uden penge er omdrejningspunktet. Ja da. Det hedder autentisk tiltrækning. Kasuelt sex er ligeså udbredt idag som jeg kunne forestille mig at det var 60'erne-70'erne. Folk er seriøst løse på tråden i denne tidsalder. En af grundene til at jeg meldte mig ind herinde, og som stadig er et af mine favoritskriv, var en post fra @CR90 Det er fra denne tråd Hans svar var så fedt. "Hvor end der er mennesker. Der er dog sket en ret voldsom (og sørgelig) udvikling i samfundet, som måske kan være et problem for dig. Og måske kan det hjælpe dig. Gennemsnittet af mennesker idag og i særdeleshed din aldersgruppe, er funktionelt sociale analfabeter. Social medie og lign. lort har ganske enkelt frataget dem evnen til at forstå menneskelig interaktion der ikke foregår igennem en skærm. Det har nok gjort det en del sværere for de fleste at møde folk i den virkelige verden, men for nogle af os har det gjort det pinligt let. Simpelthen fordi de fleste er meget mindre vant til den slags, så du har meget lettere ved at gøre et stærkt indtryk. Den enkeltstående vigtigste ting på den front har ikke ændret sig. Det handler om selvtillid og psykologi. Hvis du kan læse folk, har god forståelse for evolutionær samt adfærds psykologi og har selvtilliden til at tage kontakt og styre situationen, er selve "scoringen" mest en formalitet. Det lyder kynisk, men der ER en facitliste. Lær svarene udenad, og du skal nok klare dig." Der ER en facitliste. Nogle har det naturligt, nogle lærer det hen det af vejen, nogle lærer det aldrig. Som @Møffe her skriver Møffe skrev, den 17.4.2022 at 15:36: Så kan de danske snobber lege "hard to get" ligeså meget de vil... eller, hvad det nu er de leger;-) De leger kvinder og hvis man ikke fatter den dybt fysiske/psykologiske forskel at tænde mellem de to køn, så lærer man det nok aldrig. Jeg ser også den helt anden ekstrem af denne mentalitet blandt yngre, sure skoledrenge der beklager sig over at kvinder kun vil have alphahannen, den rige, den kendte, den populære og derved udvikler et stille, bittert had til kvinder. Som bunder ud i "Øv, jeg er altså en flink og rar fyr. Fuck dem for ikke at gide af have mig, de ved ikke hvad de går glip af". "MGTOW" og så mange lignede skod bevægelser. Det har ikke har så meget med selve kvinder at gøre, så meget som deres karikaturiske, tegnefilmslignende syn på seksualitet. Sagt på en anden måde, kvinder gider dem ikke, og istedet for at se indad og spørge hvorfor så smider de dem på bålet for at have det bedre med sig selv Som @Bødlen skrev Bødlen skrev, den 17.4.2022 at 19:08: There is no free lunch for men. Surt, men jeg tror oprigtigt på at det naturens måde at holde os i skak, ved at fisse er en belønning for de klassiske maskuline karaktertræk i form at være selvsikker, afklaret og vide hvad man vil have. Som der også fremgår af de fleste kvindelige profiltekster, som var de taget ud af en skabelon. Især den klassiske "jeg er vild med at grine" fortolker jeg ofte med rullende øjne som "dans for mig abe, dans!". Hvem fuck er ikke vild med at grine. Jeg var af nysgerrighed på dating.dk. Jeg ville se "konkurrencen" an og ændrede derfor mit køn fra mand til kvinde. Intet profilbillede, ingen profiltekst. "Pling pling pling". "Hej søde, du virker spændene og jeg kunne godt tænke mig at lære dig bedre at kende". I kvinder har det altså heller ikke nemt Korte af det lange. Du er en mand. Dans abe, dans Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady C.Hex 132 Skrevet 19. April, 2022 Jamen kan du så danse? Eller står fødderne for fast? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Catsuit Skrevet 19. April, 2022 Venstre fod er ganske solidt plantet, men højre fod er på vej direkte mod din røv. Så må du danse for mig "Dyla due, dyla due, dyla due, uh eh..." Eh. Er det ikke lyden af en Nokia tone som ringer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 19. April, 2022 Hold da op som Eg er på vej mod Himmelen og har været det længe og faktisk før Civid startede, rent faktisk tog det til omk. Allerede 2017 og det har siden kun gået den gale vej, hvilket alle de nye ej kan se, så derfor er mit skriv kun afsporende og nok nærmest ud til højre, men hvorfor så skrive herinde M da det ej tilfører nyt videnskab herinde? Nej du har helt klart ret, så go on Eg-skribenter og Tak for den goe tid som var før 2017 Go aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 19. April, 2022 Eva Nadine skrev, den 17.4.2022 at 10:14: SCOR.dk De har sådan en tilkøbs-annonce hvor man kan skrive f.eks. "Grenaa i dag. Jeg er akut liderlig" eller lign. Var forbi derinde i en meget kort periode sidste år i sensommeren (var det vist) hvor jeg søgte noget meget specifikt, og der var sådan en "rulletekst" ligesom de f.eks. på TV2 NEWS har kørende i bunden med "breaking news". Om der er noget at hente uden planlægning, og rigtig stor indsats (som mand) tvivler jeg på. Men det er måske værd at prøve? I gamle dage på scor.dk var der også en chat der hed "Her og Nu" eller noget i den stil. Der var dog flere fiskestænger end der var bid, er mit indtryk. Nogle swingerklubber havde også før i tiden en slags "find hinanden her og nu"-funktion. Igen, har jeg ingen idé om hvorvidt det funkede. Det gjorde for mig som del af et par til noget partnerbytte-halløj. Det er dog mange år siden jeg har haft lyst til at rusket rundt med det/dem, så mine erfaringer er stærkt forældede. Måske andre har erfaringer med "breaking news - akut liderlig" via deres scor.dk profil? God jagt uanset @Novaeye Go go go Grenaa! Kærligst, Eva Man lærer altid noget om branchen, og om dig, ved at læse dine skriv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg