frakbandit 25 Skrevet 16. April, 2022 Hej brødre var på besøg hos denne skønne thai igår https://annoncelight.dk/showad/337157 Valgte hende ud fra varieret menu og mulighed for at prøve lidt andet !! MEN AK, flot pige, men mest til GFE og alm. plaske olie og lidt samleje tiltrods for aftale om mere gang i gaden. første gang jeg skulle betale forud hos thai i Vejle, men det er vel klart når det aftalte ikke bliver leveret. pigen er flot, men tilbyder ikke det annoncerede. bekræfter desværre bare endnu engang, forud betalting hos thai = dårlig service, så hellere gå igen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1961 Skrevet 17. April, 2022 Trist du ikke fik hvad du forventede. Jeg skal lige være helt sikker - dit indtryk er at hun er en dejlig pige, hvis man er på udkig efter GFE og blid sex? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Monty 121 Skrevet 18. April, 2022 (edited) Som Frakbandit skriver, så lever hun aldeles ikke op til det der står i annoncen. det passer nok med at der er en der har en livlig fantasi i det han skriver, men det er ikke det Thaipigen Chili leverer. Hun er en flot slank Thai, men forventer du det der står i annoncen så går du skuffet derfra. Redigeret 18. April, 2022 af Monty Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars40 855 Skrevet 23. April, 2022 Det er den samme bag flere annoncer hvor de lover en masse, men pigen ved intet om det og hun kommer derfor til at få kunder, der nogle gange er sure. Pigerne er ofte søde og leverer de almindelige standard ydelser. Jeg kan genkende de annoncer nu, og selvom de lyder lokkende ved jeg det ikke tilbydes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trust-me 104 Skrevet 23. Maj, 2022 (edited) Har lige set hendes video, hun reklamere med hun sprøjter helt ærligt hun går lige lidt rundt sætter sig og 4 sec efter sprøjter hun, skal vi ikke bare sige hun sætter sig og så pisser hun på avisen, armen jøsses på mig virker det lige modsat af hvordan hun sikkert har håbet på det skulle virke, for mig er hun et totalt no go.. skal lige sige hun reklamere også med pisse sex, så måske det er det som reklameres for, men det hør det ikke bedere for mig. Redigeret 23. Maj, 2022 af Trust-me Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trust-me 104 Skrevet 23. Maj, 2022 (edited) Jeg blev enig med mig selv om at besøge pigen, istedet for bare at sidde og rakke en ned man ikke kendte til, det viste sig at være en rigtig flot og sød pige… jeg skrev til hende om det kunne passe alt det det stod om hende på eroguide, jeg fik nogle svar der gik på hun var ved at være træt af det som blev skrevet og at det nok var en sur mand der havde behandlet hende skidt og hun derfor havde hivet en dårlig service… jeg blev spurgt om jeg ikke kunne gå ind og skrive at det ikke passede, jeg skrev at det kunne jeg da godt men ikke før jeg havde besøgt hende ellers ville jeg jo sidde og lyve over for os alle sammen, men at det ikke kunne blive lige pt da dollar beholdningen var lidt lav, men jeg kunne komme for et mindre beløb men i kort tid hvilket jeg ikke ville, men det endte med jeg kunne komme så det var mere tid end 15 min så jeg kunne nå at få tøjet af inden jeg skulle ud igen, men hun får et opkald efter ca 15-20 min at tiden er gået, så det styrede han også og ikke efter aftalen… Når det er sagt gik der Max 30 sec før jeg fandt ud af at det er ikke hende man laver aftalen med, jeg skrev med en der skrev super godt på engelsk, men pigen var mildest talt ikke ret god til engelsk, så venner det er ikke hende i skal være sur på, det er den grimme Karl der sidder styrer hende, hvor er det egentligt sørgeligt!!! Redigeret 23. Maj, 2022 af Trust-me Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg