Guest Catsuit Skrevet 18. April, 2022 (edited) Samme kunstner Redigeret 18. April, 2022 af Catsuit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Catsuit Skrevet 18. April, 2022 Namio Harukawa er helt sikkert en "ass-man". Hans billeder kan godt blive lidt for repetitive, så jeg har udvalgt nogle få Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Catsuit Skrevet 18. April, 2022 Siden @Lauersenhar sat en ret høj standard for det groteske med spydding og kannibalisme, så syntes jeg har leeway nok til at præsentere Suehiro Maruo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Catsuit Skrevet 18. April, 2022 Og toner liiige ned for charmen med nogle pin-up girls fra Fritz Willis Tilbage til vejrudsigten, Karsten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Catsuit Skrevet 18. April, 2022 @Tantramy dear archnemesis, don't you have something to contribute? You strike me as an artsy type, so quite curious actually Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Catsuit Skrevet 18. April, 2022 Lauersen skrev, for 4 timer siden: Det er bare sådan en rammende sætning der virkelig kan indeholde en hel verden af indespærret lyst. Jeg ser lidt det album som da vi i vores lille land mistede endnu en del af vores seksuelle uskyld. En vi ikke engang troede vi havde. Der er næsten kun en anden kulturel hændelse der overgår den i forhold til mistet uskyld på nationalt plan, og jeg føler mig da privilegeret over at have oplevet dem begge. Ikke at jeg gider at fylde for meget i min egen tråd (du hørte rigtigt @Eva Nadine, MIN tråd nu, ellers kan du bare poste nogle flere tegnede babser) men jeg er simpelthen for ung til at relatere engang imellem Altså "Glor på vinduer" er en vildt sexuelt sang og lyrisk gennemført. "Af kroppe og hænder der er faret vild". Men jeg kan ikke rigtigt relatere til det at høre sangen som et kulturelt fænomen. Desværre. Måden du beskriver det på Lauersen skrev, for 4 timer siden: Jeg ser lidt det album som da vi i vores lille land mistede endnu en del af vores seksuelle uskyld. En vi ikke engang troede vi havde. Er smukt. Jeg misunder dig på den oplevelse. Men nu snakker du også om en anden kulturel hændelse. Jeg går næsten ud fra at det er screenshottet fra en film. Hvad hedder den? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4933 Skrevet 18. April, 2022 Catsuit skrev, for 8 minutter siden: Jeg går næsten ud fra at det er screenshottet fra en film. Hvad hedder den? Det er vist fra “Vil du se min smukke navle”. Synes, jeg kan genkende den farverige striktrøje. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4846 Skrevet 18. April, 2022 (edited) Catsuit skrev, for 3 timer siden: Hvor pudsigt... mit Annonceprofil billede kunne nemt have været inspireret af de to. Det er det nu ikke... Livet imiterer kunsten? Eller er det for ophøjet? @Catsuit (dropdown'en med navne virker ikke... har du slettet dig selv? ) Det er EROGUIDE MEDLEMMERNES tråd... det er bare os der rækker hånden op oftere end de andre i klassen Tegnede babser: ( o )( o ) Redigeret 18. April, 2022 af Eva Nadine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4846 Skrevet 18. April, 2022 (edited) I trods uploader jeg lige lidt erotisk kunst som fortjener særlig opmærksomhed. Stadig "rough sex" relateret (dog ikke de to jeg har valgt) og Eva-på-tværs over det med at babser skal være fællesnævner. Ikke-nikke-nej du Så her er en af de allermest kendte kunstnere når det kommer til erotisk kunst i tegneserie-stil. Ingen tegner buler i bukserne som Tom of Finland Redigeret 18. April, 2022 af Eva Nadine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Catsuit Skrevet 18. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 1 time siden: I trods uploader jeg lige lidt erotisk kunst som fortjener særlig opmærksomhed. Stadig "rough sex" relateret (dog ikke de to jeg har valgt) og Eva-på-tværs over det med at babser skal være fællesnævner. Ikke-nikke-nej du Så her er en af de allermest kendte kunstnere når det kommer til erotisk kunst i tegneserie-stil. Ingen tegner buler i bukserne som Tom of Finland Apropos bulger i bukserne, har du set hvad Jon Hamm render rundt med?! Tom kan da bare fucke tilbage til Finland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4846 Skrevet 18. April, 2022 (edited) Catsuit skrev, for 39 minutter siden: Apropos bulger i bukserne, har du set hvad Jon Hamm render rundt med?! Tom kan da bare fucke tilbage til Finland Aner ikke hvem han er Har ikke tid til at google, og er det ikke en bule jeg får glæde af er det også lidt ligegyldigt. Han er jo ikke en tegning! Tom er død for længst. Han er færdig med at fucke nogle som helst steder hen, desværre. Redigeret 18. April, 2022 af Eva Nadine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BlindBoy 1368 Skrevet 20. April, 2022 Catsuit skrev, den 18.4.2022 at 20:01: Men nu snakker du også om en anden kulturel hændelse. Jeg går næsten ud fra at det er screenshottet fra en film. Hvad hedder den? Det er fra filmen "Vil du se min smukke navle" af Søren Kragh-Jacobsen. Kan huske jeg så den i biografen da jeg gik i niende klasse. Blev bare totalt forelsket i hende med den smukke navle Ja det var i de gode gamle dage.. hehe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BlindBoy 1368 Skrevet 20. April, 2022 Har da læst en del af Casanova Johnny´s eventyr. Manden der blev overfaldt igen og igen af modne liderlige kvinder. Og hvor det nærmest virker som om han egentlig ikke rigtig gider have sex med dem. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4846 Skrevet 20. April, 2022 @BlindBoy Dem har jeg også læst! Der var også den dér Felix The Cat lidt i samme stil. Kan huske jeg syntes det var ret hardcore/skummelt med katte der bollede. Men jeg kunne godt li' stregen. Det var sådan lidt "kobber-stik"-agtigt som jeg husker det. Måske var det bare alle de kattehår 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg