Hop til indhold
Eva Nadine

Sensuel og erotisk kunst med mere

Recommended Posts

Guest Catsuit

Namio Harukawa er helt sikkert en "ass-man". Hans billeder kan godt blive lidt for repetitive, så jeg har udvalgt nogle få

5cfc02be0fe1bf198f04638e304675e7_view.jpg

namio-harukawa-face.jpg

483_450.jpg

download.jpeg-3.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Catsuit

Siden @Lauersenhar sat en ret høj standard for det groteske med spydding og kannibalisme, så syntes jeg har leeway nok til at præsentere Suehiro Maruo

suehiro-maruo-ero-guro-arrtist-513x739.jpg

s-l160039094637.jpg

s-l160039094635-1.jpg

s-l160039094636.jpg

yokohama-e-train149245-496x499.jpg

suehiro-maruo-demon-500x491.jpg

suehiro-maruo-ero-guro-art-500x577.jpg

ero-guro-suehiro-maruo-500x522.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Catsuit

Og toner liiige ned for charmen med nogle pin-up girls fra Fritz Willis :D Tilbage til vejrudsigten, Karsten

willis,f_feb66.jpg

61HBBsL2FXL.jpg

fritz-willis-teatime.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Catsuit

@Tantramy dear archnemesis, don't you have something to contribute? :) You strike me as an artsy type, so quite curious actually

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Catsuit
Lauersen skrev, for 4 timer siden:

Det er bare sådan en rammende sætning der virkelig kan indeholde en hel verden af indespærret lyst. Jeg ser lidt det album som da vi i vores lille land mistede endnu en del af vores seksuelle uskyld. En vi ikke engang troede vi havde. Der er næsten kun en anden kulturel hændelse der overgår den i forhold til mistet uskyld på nationalt plan, og jeg føler mig da privilegeret over at have oplevet dem begge.

481964f6-fea1-440c-8b19-212ae1744a3f-bac

Ikke at jeg gider at fylde for meget i min egen tråd (du hørte rigtigt @Eva Nadine, MIN tråd nu, ellers kan du bare poste nogle flere tegnede babser) men jeg er simpelthen for ung til at relatere engang imellem

Altså "Glor på vinduer" er en vildt sexuelt sang og lyrisk gennemført. "Af kroppe og hænder der er faret vild". Men jeg kan ikke rigtigt relatere til det at høre sangen som et kulturelt fænomen. Desværre. Måden du beskriver det på 

Lauersen skrev, for 4 timer siden:

Jeg ser lidt det album som da vi i vores lille land mistede endnu en del af vores seksuelle uskyld. En vi ikke engang troede vi havde.

Er smukt. Jeg misunder dig på den oplevelse.

Men nu snakker du også om en anden kulturel hændelse. Jeg går næsten ud fra at det er screenshottet fra en film. Hvad hedder den? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Catsuit skrev, for 8 minutter siden:

Jeg går næsten ud fra at det er screenshottet fra en film. Hvad hedder den?

Det er vist fra “Vil du se min smukke navle”. Synes, jeg kan genkende den farverige striktrøje. :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Catsuit skrev, for 3 timer siden:

61HBBsL2FXL.jpg

fritz-willis-teatime.jpg

Hvor pudsigt... mit Annonceprofil billede kunne nemt have været inspireret af de to. Det er det nu ikke... Livet imiterer kunsten? Eller er det for ophøjet? :D 

@Catsuit (dropdown'en med navne virker ikke... har du slettet dig selv? :-o
Det er EROGUIDE MEDLEMMERNES tråd... det er bare os der rækker hånden op oftere end de andre i klassen ;) 

Tegnede babser: 
( o )( o ) 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

I trods uploader jeg lige lidt erotisk kunst som fortjener særlig opmærksomhed. Stadig "rough sex" relateret (dog ikke de to jeg har valgt) og Eva-på-tværs over det med at babser skal være fællesnævner. Ikke-nikke-nej du ;)
Så her er en af de allermest kendte kunstnere når det kommer til erotisk kunst i tegneserie-stil. 
Ingen tegner buler i bukserne som Tom of Finland :wub:

tomoffinland loggers.png

tom-of-finland-leather-duo-800x800.jpeg

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Catsuit
Eva Nadine skrev, for 1 time siden:

I trods uploader jeg lige lidt erotisk kunst som fortjener særlig opmærksomhed. Stadig "rough sex" relateret (dog ikke de to jeg har valgt) og Eva-på-tværs over det med at babser skal være fællesnævner. Ikke-nikke-nej du ;)
Så her er en af de allermest kendte kunstnere når det kommer til erotisk kunst i tegneserie-stil. 
Ingen tegner buler i bukserne som Tom of Finland :wub:

tomoffinland loggers.png

tom-of-finland-leather-duo-800x800.jpeg

Apropos bulger i bukserne, har du set hvad Jon Hamm render rundt med?! Tom kan da bare fucke tilbage til Finland

movi080517b-03-1494441534.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Catsuit skrev, for 39 minutter siden:

Apropos bulger i bukserne, har du set hvad Jon Hamm render rundt med?! Tom kan da bare fucke tilbage til Finland

Aner ikke hvem han er :D 
Har ikke tid til at google, og er det ikke en bule jeg får glæde af er det også lidt ligegyldigt. Han er jo ikke en tegning! :wub: 
Tom er død for længst. Han er færdig med at fucke nogle som helst steder hen, desværre.

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Catsuit skrev, den 18.4.2022 at 20:01:

Men nu snakker du også om en anden kulturel hændelse. Jeg går næsten ud fra at det er screenshottet fra en film. Hvad hedder den? :)

Det er fra filmen "Vil du se min smukke navle" af Søren Kragh-Jacobsen. Kan huske jeg så den i biografen da jeg gik i niende klasse. Blev bare totalt forelsket i hende med den smukke navle :wub:  Ja det var i de gode gamle dage.. hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har da læst en del af Casanova Johnny´s eventyr.

Manden der blev overfaldt igen og igen af modne liderlige kvinder. Og hvor det nærmest virker som om han egentlig ikke rigtig gider have sex med dem.

Casanova Johnny | Humor | Blade | Antikvarisk | Faraos WebshopCasanova Johnny (1975-1986) | Danske Tegneserier

Del dette indlæg

Link til indlæg

@BlindBoy 
Dem har jeg også læst!
Der var også den dér Felix The Cat lidt i samme stil. Kan huske jeg syntes det var ret hardcore/skummelt med katte der bollede. Men jeg kunne godt li' stregen. Det var sådan lidt "kobber-stik"-agtigt som jeg husker det. Måske var det bare alle de kattehår :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...