Hop til indhold

Recommended Posts

En dag på hjemmekontoret, hvor tankerne mere kredser om sex end arbejde, var det tid til at undersøge hvilke gudinder der var på vagt.

Valget faldt på Vica fra Pussy Galores.

Dansk Sprøjtende Vica velvet hos pussygalores 9-16 - Annoncelight

Pussy Galores (70210026.dk)

Vica er lile sag med lidt på sidebenene, gode bryster og så et uskyldigt ansigt. Dont fool yourself.

På sengen lå et lataxlagen, da Vica er en sprøjte glad pige. Det skulle vise se at holde stik.

Efter de indledende øvelser med at pille BH og trusser af Vica, gik hun igang med et glimrende blowjob vekslende  mellem dybt og og skaftet. Tilsat en masse grynte lyde fra Vica side.

Herefter blev Vica knaldet i forskellige stillinger og imellem skift af stillinger væltede safterne ud hendes fisse. Godt med latax lagen.

Tempoet skiftede konstant mellem hårdt og blødt, ligfra GFE til PSE. Mistede tidsfornemmelse og var egentlig overrasket over at vi kun havde knaldet 25 min. da jeg måtte fyrer kanonen af.

Fik et bad sammen med Vica til at vaske safterne af. Ingen stress med at få mig ud af døren, hvilket er klart +

Eneste minus er at Vica slemt til at sige "Ja tak" hver gang man gav en klap i røven.

Anyway sceancen skal gentages på et tidspunkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

En meget inspirerende story om Vica. Kan godt hende man vil forsøge det samme. Var der forøvrigt mye lyd fra den unge damen? Måtte man pille på godsagene..?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Respekt at du kan få pigen til at sprøjte.

Bare mine ynglings pige(r) på PG kunne det!!

Jeg vil så gerne tilfredsstille dem, så de gå lige så meget ud af det som mig for jeg kommer hver gang!

Del dette indlæg

Link til indlæg

@karsten g Ja der var godt med lyd på. Faktisk så meget at Vica måtte holde sig selv for munden. Ovenboen ved vist godt hvad der skete :D

@ppd Tror sagtens at du kan få Vica til at sprøjte. Tror nærmest det er umuligt ikke at hun kommer 

Del dette indlæg

Link til indlæg
En dejlig anmeldelse. Jeg ser virkelig frem til min første gang med hende - det viser sig at være lidt svært at arrangere her og nu, hvilket driver min fantasi vild. Tror du, hun ville være i stand til at komme i denne stilling, da jeg virkelig gerne vil nyde et festmåltid, og måske vil hun sørge for drinks?

822117F2-1088-4DE0-9C48-ED618E766E7E.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
banditten2 skrev, den 20.4.2022 at 14:17:

@karsten g Ja der var godt med lyd på. Faktisk så meget at Vica måtte holde sig selv for munden. Ovenboen ved vist godt hvad der skete :D

@ppd Tror sagtens at du kan få Vica til at sprøjte. Tror nærmest det er umuligt ikke at hun kommer 

Hvor kan man møde hende henne i privat lejlighed? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
mr blue eye skrev, for 13 timer siden:

Hvor kan man møde hende henne i privat lejlighed? 

Du får givetvis adressen hvis du aftaler et møde med VicaB)

Hvis ikke den er almindeligt/offentligt tilgængelig, må den ikke oplyses her på EG

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...