kasp.niel 0 Skrevet 25. September, 2013 Titlen siger vist det meste... Hvor finder jeg den bedste massage til ca. 500,- inkl. afslutning. I København-området (eller tæt derpå). Det må meget gerne være diskret og ordentligt :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyderen 75 85 Skrevet 25. September, 2013 (edited) Wan hos Gorn i Kingosgade 15 kælder, eller Katn Jyllingevej stuen. Der er flere anmeldelser af disse 2 Thai kvinder God fornøjelse Redigeret 7. November, 2018 af Administrator Fjernet husnummer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17722 Skrevet 25. September, 2013 Har lige precis idag, til min store glæde, fundet en af mine yndlingspiger igen (anmeldelse følger måske). New Star i Valby har fået ny energi, nye piger og ..... har tilbud på lige precis det du søger til den pris du vil betale. New Star Selv købte jeg dog noget helt andet.... B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. September, 2013 Titlen siger vist det meste... Hvor finder jeg den bedste massage til ca. 500,- inkl. afslutning. I København-området (eller tæt derpå). Det må meget gerne være diskret og ordentligt Sidst, jeg oplevede det, var for en god måneds tid siden på Sawadee 505, i Hvidovre. Jeg husker ikke navnet på pigen. Med hensyn til "den bedste massage", oplever jeg oftest, at for at den skal være "god", skal jeg blot præciserer over for pigen hvor focus for den reelle massage indsats, skal lægges. Jeg synes at det virker for mig, i størstedelen af tilfældene, ihvert fald Så er der naturligvis de gange hvor jeg ikke har formået at udtrykke mig klart nok, og den reelle massage kunne ligeså godt ha været udført af en gråspurv :roll: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg