Hop til indhold
kasp.niel

Bedste massage til ca. 500,- inkl. afslutning

Recommended Posts

Titlen siger vist det meste...

Hvor finder jeg den bedste massage til ca. 500,- inkl. afslutning.

I København-området (eller tæt derpå). Det må meget gerne være diskret og ordentligt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Wan hos Gorn i Kingosgade 15 kælder, eller Katn Jyllingevej stuen. Der er flere anmeldelser af disse 2 Thai kvinder God fornøjelse

Redigeret af Administrator
Fjernet husnummer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige precis idag, til min store glæde, fundet en af mine yndlingspiger igen (anmeldelse følger måske).

New Star i Valby har fået ny energi, nye piger og ..... har tilbud på lige precis det du søger til den pris du vil betale. New Star

Selv købte jeg dog noget helt andet....

B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Titlen siger vist det meste...

Hvor finder jeg den bedste massage til ca. 500,- inkl. afslutning.

I København-området (eller tæt derpå). Det må meget gerne være diskret og ordentligt :)

Sidst, jeg oplevede det, var for en god måneds tid siden på Sawadee 505, i Hvidovre.

Jeg husker ikke navnet på pigen.

Med hensyn til "den bedste massage", oplever jeg oftest, at for at den skal være "god", skal jeg blot præciserer over for pigen hvor focus for den reelle massage indsats, skal lægges.

Jeg synes at det virker for mig, i størstedelen af tilfældene, ihvert fald :lol:

Så er der naturligvis de gange hvor jeg ikke har formået at udtrykke mig klart nok, og den reelle massage kunne ligeså godt ha været udført af en gråspurv :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...