Hop til indhold
Guest Gabbana

Hvad tænder i på ?

Recommended Posts

Guest Tullifas
Eva Nadine skrev, for 23 minutter siden:

Ok... min "off the top of my head" liste:
Jeg tænder på...

• Mænd i uniform. Banalt men sandt. Et par camouflagebukser, sorte snørestøvler og en grøn T-shirt kan gøre det. Det behøver ikke engang være gallauniform :D

Kærligst, 
Eva <3

Mon ikke hovedparten af det smukke køn gør det? Jeg havde da sjældent problemer i mine yngre dage, når guldstriberne blev flashed på uniformsjakken :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana
Eva Nadine skrev, for 27 minutter siden:

Mænd der kører i Tesla

Pis jeg køre i en Toyota :wacko:

Eva Nadine skrev, for 27 minutter siden:

Mænd i uniform

Jeg har også en uniform på når jeg arbejder, sender da gerne et billede ;)

Eva Nadine skrev, for 29 minutter siden:

Aldersforskel - både den ene og den anden vej

Så er det jo godt jeg er en yngre gut der også tænder på en smuk kvinde  i sin bedste alder (det er du jo ;)

Eva Nadine skrev, for 29 minutter siden:

Min mekaniker :wub:

Vil du have en ny ? Jeg kan godt tage uddannelsen tror jeg ^_^

Du er en fryd @Eva Nadine ;) har jeg i øvrigt sagt jeg rigtig gerne vil besøge dig ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 19 timer siden:

Ok... min "off the top of my head" liste:

Din liste,  det at du tænder bredt, får mig til igen at tænke på, hvad blev der af den seksuelle frigørelse ... ?
Altså den med, "Make Love - Not War" , Fri Kærlighed, denslax ...

Stort fremskridt - og ja, det er det - vi må i dag godt snakke om Tissekoner og Tissemænd .. krydret med andre ord ind imellem, man er vel frisindet.
Men mestendels når man skal advare imod, at Sex er farligt, Sygdomme, Uønsket Graviditet ,, 
Og så må man godt snakke om Fetich'er - diverse ting i kulørt plastic man bruger til at få den seksuelle gnist tilbage ... 
Det kan man nemlig bruge med sin faste partner, og det kan der tjenes penge på ....

Men det at "tænde bredt", det at være, som jeg kalder det, 'Erotisk Udadvendt', det at være erotisk tiltrukket af flere ... det er et absolut tabu ... 
Det med, som jeg læste et sted at en GP udtrykte det, "Jeg er i branchen fordi jeg godt ka' li' mænd - i flertal" ... 
Erotik findes vidt og bredt i al mellemmenneskelig kontakt - hvorfor er det så forbudt at bringe dét emne på bane?
Og hvorfor må man stort set ikke snakke om, at nogle mennesker er seksuelt nysgerrige ... ?
OK, spørgsmålet er lidt retorisk, jeg tænker jeg kender en del af svaret - men det er forbandet ærgerligt ... 
Det er stort set kun herinde, man kan tage emnet op ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@sneræven 

Primært - som jeg ser det - fordi vi lever i vores verden i en kultur hvor den fascistiske neo-feministisme i 2-3 årtier har fået lov at stå alene. Det er en balance. Det er kammet over. Der er for meget hvor fællesnævneren er regnet ud af kvinder der ikke har det godt med at "noget andet end dit og dat er ok". 
Og fordi mænd bliver hængt ud som nogle klamme svin hvis de siger "hov hov... vi er mere end bare (whatever) vi kan bare godt li' damer vi ikke er gift eller i forhold med, også... de fleste af os." 
Vi bliver påvirkede af kvinder fra vi fødes til vi er kønsmodne - i langt højere grad end mænd. Institutioner osv. 
Hvilket mandligt forbillede - politikere eller fædre eller nogensomhelst andre - sætter sig ned eller stiller sig op og fortæller unge mænd og drenge at det de har lært af alle kvinderne kun er den halve sandhed? Og ENDNU færre af dem gør det med unge piger! 

Det er for unuanceret. 
Balancen er kammet over. Den seksuelle frigørelse og kvindefrigørelsen blev skilt i de spæde år. I "kvindens navn" sidder vi fast i kviksandet... hver gang noget rykker sig lidt, så er der en eller anden klaptorsk der skyder hele det mandlige køn lige i klokkeværket ved at have gramset på de forkerte og misbrugt sin magt. Så er vi tilbage til "mænd er nogle klamme svin" og starter forfra. #MeToo er et glimrende eksempel af nyere dato på noget der er tænkt som en positiv forandring og overordnet set flytter på noget der er skidevigtigt... men "the ripple-effect" (hjælp til et dansk ord for det)  er bare enormt destruktiv for både mænd og kvinder, men på den korte bane HELT klart mest for mænd. 
Lige pt. er I jo som "flok" handlingslammede og i respekt (og muligvis frygt?) for jeres og andres kvinder, så bliver det sådan lidt måbende og "Øøøøh... fortæl os lige når I er færdige, hvad den nye normal så er, så vi kan danse i jeres takt igen." 
På et tidspunkt kommer der en bølge hvor (nogle) kvinder så kvækker i den anden ende af skalaen. Så kommer der lidt mere balance. Lige nu er det helt skørt, jo.

Det er en pissedårlig pardans der foregår. Ingen rytme, alle bliver trådt på og ingen synes det er sjovt. 
Det primære problem som jeg ser det med min erfaring indenfor konflikthåndtering og diplomati er, at INGEN fatter at vi har fuldstændigt samme interesser i det her uanset køn. 
Vi vil jo det samme... men vores opfattelse af hvordan vi kommer frem til det er bare meget forskellig fordi vi hormonelt set er sammensat forskelligt. 
Det er en konflikt imellem evolution og intellekt på en måde. 
Vi kan tænke os til noget vi ikke kan opnå fordi vi stadig halter bagud biokemisk set i forhold til hvad vi kan forestile os. 
Vi er som menneskerace bare lidt ligesom ikke for tiden i stand til at udnytte den synergi-effekt der ligger i at "ånd, sjæl og legeme" følges ad. Ville tilføje intelligens/videnskab og andet halløj i suppegryden. Men det bliver for omfattende - selv for en praktisk seksualterapeut med et stort behov for og forbrug af "Lækkerlas'er Ad Libitum" :wub:

...synes jeg bl.a. ;) 

Kærligst, 
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Eva Nadine

Jeg tror der er mange aspekter. - Seksualiteten har altid været en krigsskueplads.

Jeg skrev, jeg mener jeg selv kender en del af svaret.
Og ja, neo-feminismen er en del af forklaringen.
Men det handler også om andre aspekter ved det der skete i tresserne.
Det var en vild tid, med en generation hvor en masse unge vitterligt troede at de kunne 'skabre en ny verden' sådan lige tju-bang.
En gigantisk eksplosion som reaktion på halvtredsernes beget tilknappede og konforme kultur. En verden i chok.
Og lige oven i den, den mest frie, veluddannede og rige generation af unge verden nogensinde havde set.

Nå, men pointen var, at frihedsrusen i tresserne - selvfølgelig - gik for vidt.
Også omkring den seksuelle frigørelse.
For eksempel var i nogle kredse en opfattelse af at en poge var 'snerpet' hvis hun sagde nej til sex, og at ingen måtte forelske sig og danne par.

Samtidig levede de fleste et ganske almindeligt liv, fik læreplads og uddannelse, ægtefælle, hus og børn, og de seksuelle normer løsnendes kun lidt.
Det var en tilrettet udgave af den klassiske håndværkermoral, der gjaldt for en stor del af min generation, kombineret med indflydelsen fra Hollywood-kulturen.
Og begge steder, et det store monogame parforhold urørligt.
Det tror jeg var nogle af grundene til, at det med at praktisere noget ikke-monogamt - f. eks. åbne parforhold - aldrig så meget som blev overvejet ude blandt 'almindelige mennesker'.
Man var blevet voksen, simpelt hen .. sådan var holdningen.
Generelt havde den generations frigørelsestilhængere frygteligt undervurderet kraften i konservatismen - det gælder helt generelt, ikke kun i forbindelse med seksualitet .. 

Jeg er enig med dig i, at nogle grene af neo-feminismen er med til at gøre diskussionen svær i dag - først og fremmest på grund af "basta-bum" holdningen (ja, undskyld, ku' ikk' la' vær - herligt nyt ord du har kreeret - det ka' jeg snildt bruge) til mænd som 'svin' eller primitive, driftsstyrede væsener.
Måske er tanken hos de feinister, at målet med frigørelsen er at kvinder skal frigøres til en karriere enten i erhvervslivet eller den akademiske verden, og at alt der stiler sig på tværs af dét -inklusive seksualiteten, med mindre den helt styres af kvinden - er i vejen og skal fjernes.
Ånd der skal adskilles fra sjæl og legeme, så at sige ... det er vist et ret gammelt projekt ... 

... det var noget af det dit indlæg satte i gang hos mig ...

Jeg har også nogle skæve reflektioner over det du skrev med biologi og kultur - det venter jeg lige med ... 
Jeg er ikke nær så teoretisk velfunderet som du, så mine overvejelser stammer fra iagttagelser og gisninger, og skal tages som sådan ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@sneræven 
Vi må dele ugens afsporings-vandrepokal du og jeg :D 

Bastabum er et af mine ældste ord i bunken med sære ord. 
Jeg har brugt det siden mine første unger var små.  Jeg havde lært at man måtte ikke sige "fordi jeg siger det" på et pædagogisk grundkursus da jeg var 17. Så det blev til Bastabum som har lidt samme effekt men med lidt mere slebne kanter. Kan også bruges som "og så har jeg ikke mere at sige til dét". Sådan bruger jeg det i hvert fald. Brug det som du vil... det kræver heldigvis hverken min eller nogen andres tilladelse at stikke af med noget og gøre det til sit eget. 

Der er mange ord og udtryk der bliver brugt alt for lidt. 
Gakkelak. Skørt. Halløjsovs. Lækkerlas'er og meget andet gøgl.  
 Er vild med dit "denslax" ;) 

Trådstarter og jeg er i øjeblikket igang med at udveksle udtryk for dit og dat i en pennevenne-dialog der sikkert ender med en grundig dehydrering af den unge mand, næste gang han er i Kbh. Vi får begge tilbud fra mænd der gerne vil tilbyde deres tjeneste til analsex i vores bagender, som vi begge foretrækker er "EXIT ONLY!". 
"Mokke dig i møllen", "Ta' den i Rumpetten" og andet fis... vi øver os i generationskløftning... Boomtish! 
...'ing? @Gabbana?

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mortenkok

Jeg personligt tænder kun på Eva Nadine, sådan er det bare, alt andet er udelukket  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana
Eva Nadine skrev, for 18 timer siden:

Trådstarter og jeg er i øjeblikket igang med at udveksle udtryk for dit og dat i en pennevenne-dialog der sikkert ender med en grundig dehydrering af den unge mand, næste gang han er i Kbh. Vi får begge tilbud fra mænd der gerne vil tilbyde deres tjeneste til analsex i vores bagender, som vi begge foretrækker er "EXIT ONLY!". 

Korrekt ^_^

Eva Nadine skrev, for 18 timer siden:

"Mokke dig i møllen", "Ta' den i Rumpetten" og andet fis... vi øver os i generationskløftning... Boomtish! 
...'ing? @Gabbana?

Man kan vel sige at vi øver os score replikker der ikke virker ;) den dag jeg møder dig og jeg står i din dør så vil jeg stå med et smørret smil hvis du siger “hej flotte skal du ikke lige munkes i skideren ?” 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til oplægget ... 
Jeg oplever at 'tænde' på flere niveauer ... 
Jeg synes jeg tænder på mange (typer af) piger, på et godt moderat niveau.
Og det er helt fint for mig.
Det er faktisk ikke så tit jeg 'tænder igennem', der skal noget særligt til.
Når det er sådan at jeg har svært ved mentalt at slippe oplevelsen, fantasierne popper op så snart hjernen ikke har andet at beskæftige sig med ... 
Jeg har oplevet det to gange ...
Senest her for en måned siden .. 
Jeg er først nu vendt tilbage til normal 'modus operandi' ... 
Hun var det sødeste og det blødeste .... 
OooouuUUUUhhhh ... <3<3
Kunne ikke slippe tanken om hurtigst muligt at vende tilbage og vise hende så hun sådan for alvor forstår det hvor dejlig hun er ... 
Men har ikke gjort det endnu, tror det er meget godt lige at lade hormonerne køle lidt af først (det gjorde jeg i hvert fald sidst det skete) ..... 

Og så kan man også tænde på forskellige måder ...
Jeg kan godt li' at besøge de mere voksne piger også fordi de er så gode at snakke med ... 
Livskloge menneskekendere, også på områder man ikke lige snakker om i det pæne selskab ... 

Eva Nadine skrev, for 23 timer siden:

Bastabum er et af mine ældste ord i bunken med sære ord. 
Jeg har brugt det siden mine første unger var små.  Jeg havde lært at man måtte ikke sige "fordi jeg siger det" på et pædagogisk grundkursus da jeg var 17. Så det blev til Bastabum som har lidt samme effekt men med lidt mere slebne kanter. Kan også bruges som "og så har jeg ikke mere at sige til dét". Sådan bruger jeg det i hvert fald. Brug det som du vil... det kræver heldigvis hverken min eller nogen andres tilladelse at stikke af med noget og gøre det til sit eget. 

Jeg vil sige det sådan at jeg er absolut det modsatte af et "Basta-Bum" menneske ... :D:D
Tror det var derfor udtrykket fangede ...der ligger faktisk mange ting i det, men det hører ikke l-i-g-e hjemme i denne tråd ... 
Det kan vi måske snakke om hvis jeg bestiller en tid hos dig en gang ... 
Så kan du måske give mig en omgang "Basta Bum" og jeg kan sige, at det må du selv om ... :D:D

Eva Nadine skrev, for 23 timer siden:

der sikkert ender med en grundig dehydrering af den unge mand, næste gang han er i Kbh.

Uuh-hah ... mig må du endelig ikke dehydrere ... 
Jeg bøvler mere end rigeligt med tør hud i forvejen ... 
Det er vist noget aldersrelateret, så du skal passe på med at dehydrere gamle mænd og ældre herrer ...
Det går vist osse ud over hukommelsen, har jeg hørt ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pianistinden

Gerald Butler! :D

Jeg tænder på en GENTLEMAN! En høflig, veltalende, nybarberet, velduftende mand i jeans og skjorte. Han skal have kæmpe meget humor og ping pong potentiale :).

Han skal være højere end mig og alm til slank af bygning. 

KYYYYYS!! Som der også står længere oppe :wub:. Hvis han kysser godt og samtidig har en hånd bag om nakken på mig, ser mig smilende i øjnene og fortsætter kysset ud i et intenst knus....så er sluserne sataneme åbne :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Pianistinden skrev, for 1 time siden:

Gerald Butler! :D

Jeg tænder på en GENTLEMAN! En høflig, veltalende, nybarberet, velduftende mand i jeans og skjorte. Han skal have kæmpe meget humor og ping pong potentiale :).

Han skal være højere end mig og alm til slank af bygning. 

KYYYYYS!! Som der også står længere oppe :wub:. Hvis han kysser godt og samtidig har en hånd bag om nakken på mig, ser mig smilende i øjnene og fortsætter kysset ud i et intenst knus....så er sluserne sataneme åbne :lol:

Åh, hvor skønt. Det er præcis det, jeg står for. Fuld af selvtillid, og selvironi, som altid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pianistinden
Mr. Sensual skrev, for 11 minutter siden:

Åh, hvor skønt. Det er præcis det, jeg står for. Fuld af selvtillid, og selvironi, som altid.

Men hvor høj er du så? B):lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Pianistinden skrev, Lige nu:

Men hvor høj er du så? B):lol:

1,78

Men hvis jeg har mine expræsident Sarkozy-sko på, så er det 1,82.

Og du?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pianistinden
Mr. Sensual skrev, Lige nu:

1,78

Men hvis jeg har mine expræsident Sarkozy-sko på, så er det 1,82.

Og du?

180 uden sko :lol::lol::lol::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual

Tæt på. Tænkte det nok. Men min selvtillid sidder to andre steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 1 minut siden:

Ha! 1,85.

Det var livvidde vi diskuterer, ikke?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pianistinden
Mr. Sensual skrev, for 1 minut siden:

Tæt på. Tænkte det nok. Men min selvtillid sidder to andre steder.

Shit har du to!??? :huh::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pianistinden
AB455 skrev, for 1 minut siden:

Ha! 1,85.

Det var livvidde vi diskuterer, ikke?

Ahemmmm....klart klart ;):lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual

Shit har du to!??? :huh::lol:

Du får to gæt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pianistinden
Mr. Sensual skrev, for 8 minutter siden:

ommer

Selvtillid og lækkert hår?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Pianistinden skrev, for 1 minut siden:

Selvtillid og lækkert hår?

Også det. Håret er virkelig en feature. Med mange grå stænk i.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alså hvad tænder jeg på.....nu blev det jo ikke sådan udpenslet helt hvad det kunne være...

Men små nuttet hundehvalpe...bløde krammebamser...vauuuuuu:wub:<3

Budding....Hjemmelavet.....vanilje,  fromage er også godt.<3

og så er der jo 2 mænd der kæmper om pladsen i min seng:

Som begge går i kjole...jeg har noget med mænd i kjole::D

Brad Pitt og Mel Gibson....<3

Em-Ix88XcAI3fyh.thumb.jpg.15a4fa08b2a8025ca1a123b53a927721.jpg

mel.jpeg.cb92d76ab3e9d99bb5ae928db70fd97f.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

For mig slår intet intelligens og selvsikkerhed. Det er bare SÅ sexet. Udseendet er selvfølgelig en faktor. Det slås bare med længder af selvsikkerhed og intelligens.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...