Kim Madsen 873 Skrevet 14. April, 2022 Da jeg var ung fandt jeg mig er ret dejlig kæreste. Deres familie var ret ligefrem angående sex især moren. Efter 1 år befandt jeg mig i en dejlig sex forhold med datteren og blev forlovet....det viste sigt at blive et dobbel forhold da moren ville være med i vor natteleg. Familien drak ret voldsomt og hver weekend hvor frække hentydninger og berøringer tog til. Far drak sig i hegnet og sov for det meste og var pisse ligeglad .Min forlovet faldt tit i søvn efter vor morgenmad indtagelse efter gamle dansk snaps og andre hjemmelavet drinks. Dette stod på hver uge. (Moren )og datteren var begge liderlige efter disse middage og morgenmads deltagelser og ville kneppe og fortalt dirty joke og sex stilling og stive pikke. Vi endte altid ud i at låne min kæreste gamle værelse hvor vi boller vild og inderligt. Moren stod som regl udenfor døren og bliv mere og mere liderlig imens jeg kneppede løs på hendes datter. Da vi var faldet om i sengen og små sov begge 2 sneg moren sig ind og begyndt at kysse mig og fingere min pik stiv...og viskede de ord hendes datter pirre mig med når vi bollede. Da moren og datter var meget lig hinanden kroplig og begge chubby med stor bryster trode jeg at det var datteren til at starte med men i min saglige rus af alcohol begyndte jeg at kneppe løs på moren. Når vi bollede kom jeg altid flere gange i datteren hver gang vi sexede men gentog også dette bare med moren med vild lyst...og nød dette virkelig meget. Datteren var ikke til anal men moren var...( min drøm med datteren) Da vi alle vågnede op i samme seng fik vi en snak om det var okey at de delte mig mellem dem til sex og leg?. Og alle var enig. Jeg var 21 og datteren 19 og moren 48 år Spørgsmålet lyder.... Er dette okey...etisk forkert /korrekt var jo forlovet...klamt eller total fræk ? Har du oplevet nået som dette? Kom venligt med din mening 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 14. April, 2022 Kim Madsen skrev, for 7 minutter siden: Da jeg var ung fandt jeg mig er ret dejlig kæreste. Deres familie var ret ligefrem angående sex især moren. Efter 1 år befandt jeg mig i en dejlig sex forhold med datteren og blev forlovet....det viste sigt at blive et dobbel forhold da moren ville være med i vor natteleg. Familien drak ret voldsomt og hver weekend hvor frække hentydninger og berøringer tog til. Far drak sig i hegnet og sov for det meste og var pisse ligeglad .Min forlovet faldt tit i søvn efter vor morgenmad indtagelse efter gamle dansk snaps og andre hjemmelavet drinks. Dette stod på hver uge. (Moren )og datteren var begge liderlige efter disse middage og morgenmads deltagelser og ville kneppe og fortalt dirty joke og sex stilling og stive pikke. Vi endte altid ud i at låne min kæreste gamle værelse hvor vi boller vild og inderligt. Moren stod som regl udenfor døren og bliv mere og mere liderlig imens jeg kneppede løs på hendes datter. Da vi var faldet om i sengen og små sov begge 2 sneg moren sig ind og begyndt at kysse mig og fingere min pik stiv...og viskede de ord hendes datter pirre mig med når vi bollede. Da moren og datter var meget lig hinanden kroplig og begge chubby med stor bryster trode jeg at det var datteren til at starte med men i min saglige rus af alcohol begyndte jeg at kneppe løs på moren. Når vi bollede kom jeg altid flere gange i datteren hver gang vi sexede men gentog også dette bare med moren med vild lyst...og nød dette virkelig meget. Datteren var ikke til anal men moren var...( min drøm med datteren) Da vi alle vågnede op i samme seng fik vi en snak om det var okey at de delte mig mellem dem til sex og leg?. Og alle var enig. Jeg var 21 og datteren 19 og moren 48 år Spørgsmålet lyder.... Er dette okey...etisk forkert /korrekt var jo forlovet...klamt eller total fræk ? Har du oplevet nået som dette? Kom venligt med din mening Hudløst ærligt indlæg. Tak. Må lige tænke........skal man nu være ærlig eller pynte lidt på det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3118 Skrevet 14. April, 2022 Bortset fra forældrene, synes jeg det var okay. Ikke et ondt ord om dig eller datteren. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 669 Skrevet 14. April, 2022 Alt hvad folk selv kan blive enige om er vel okay? 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 14. April, 2022 Kim Madsen skrev, for 20 minutter siden: Er dette okey...etisk forkert /korrekt var jo forlovet...klamt eller total fræk ? Og hvad får dig til at spørge om det lige nu? Antager at det er længe siden. Virker som om det mere handler om at dele oplevelsen. Mr. Sensual skrev, for 13 minutter siden: Har du oplevet nået som dette? Nej. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 14. April, 2022 slip skrev, for 4 minutter siden: Og hvad får dig til at spørge om det lige nu? Antager at det er længe siden. Virker som om det mere handler om at dele oplevelsen. Nej. Ja. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1147 Skrevet 14. April, 2022 Er jeg sammen med en kæreste jeg virkelig elsker, så skal jeg ikke dele med nogen. Men jeg har også været i flere forhold uden dybe følelser, hvor jeg sagtens kunne ha gjort som dig Kim i denne situation. Altid dejligt med nogle hede minder fra fortiden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 14. April, 2022 (edited) Hvis jeg skal være ærlig ville jeg nok som datter synes det ville være lidt mærkeligt at se min mor blive munket af min kæreste eller forlovede. Det svare lidt til at jeg skulle dele min kæreste med min far. Det ville jeg ikke nok ikke have den store fornøjelse af. Men som man siger what ever floats your boat men det er vel okay så længe datteren var okay med det men det Lyder også for mig som om det er noget der skete for nogle år siden. har jeg prøvet at være i kanen med både mor og datter ? Der er svaret nej. Redigeret 14. April, 2022 af Gabbana Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sandflugt Skrevet 14. April, 2022 Spændende historie … Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 14. April, 2022 Nu du spørger efter min mening, synes jeg ikke det er ok at falde i søvn efter morgenmaden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argit 200 Skrevet 14. April, 2022 Tænkte "De grå sider" da jeg læste det 6 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4850 Skrevet 14. April, 2022 (edited) Uden at have læst de andre indlæg er min umiddelbare reaktion på dette: Kim Madsen skrev, for 2 timer siden: Jeg var 21 og datteren 19 og moren 48 år Spørgsmålet lyder.... Er dette okey...etisk forkert Nej, vel er det da ej okey. Ganske enkelt fordi datteren på 19 på ingen måde er i stand til at komme frem til at hun er enig, medmindre hun i forvejen har et FUCKED UP syn på sex med familiemedlemmer. Ingen 19-årige kvinder ved nok om hvor deres grænser går, og hvad der føles rigtigt og forkert - endnu. Man kan debattere om hvem der har ansvar for at hun ikke skal ende i en situation hvor hun bliver bedt om at være enig eller uenig i det. Først og fremmest moderen, naturligvis. Om den unge mand også har et ansvar, og hvis han har, om han overhovedet er livsklog og klog på sig selv nok til at kunne drages til ansvar, kan muligvis debatteres. Min mavefornemmelse siger mig at dette er enten trolling eller en fantasi der ønskes delt af en eller anden årsag. En fantasi om ovenstående er (som jeg ser det) til gengæld HELT okey! Hep hep... mellem ørerne er ingen skadet af tanken, andet end ørernes ejermand og derfor er der ingen "collateral damage". Ingen der bliver hevet med i faldet, hvis et sådant skulle komme. Nu læser jeg hvad I andre skrev. Der findes steder der er langt bedre egnede til fantasi-deling og erfarings-deling af begge som ikke involverer sexarbejdere. Alene derfor synes jeg det er lidt malplaceret. Men debatten er fin, også selvom det måske hører til i Hyggesnak mere end Generel debat. Men det kan en moderator jo afgøre. God påske! Kærligst, Eva Redigeret 14. April, 2022 af Eva Nadine 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 721 Skrevet 14. April, 2022 Kim Madsen skrev, for 2 timer siden: Da jeg var ung fandt jeg mig er ret dejlig kæreste. Deres familie var ret ligefrem angående sex især moren. Efter 1 år befandt jeg mig i en dejlig sex forhold med datteren og blev forlovet....det viste sigt at blive et dobbel forhold da moren ville være med i vor natteleg. Familien drak ret voldsomt og hver weekend hvor frække hentydninger og berøringer tog til. Far drak sig i hegnet og sov for det meste og var pisse ligeglad .Min forlovet faldt tit i søvn efter vor morgenmad indtagelse efter gamle dansk snaps og andre hjemmelavet drinks. Dette stod på hver uge. (Moren )og datteren var begge liderlige efter disse middage og morgenmads deltagelser og ville kneppe og fortalt dirty joke og sex stilling og stive pikke. Vi endte altid ud i at låne min kæreste gamle værelse hvor vi boller vild og inderligt. Moren stod som regl udenfor døren og bliv mere og mere liderlig imens jeg kneppede løs på hendes datter. Da vi var faldet om i sengen og små sov begge 2 sneg moren sig ind og begyndt at kysse mig og fingere min pik stiv...og viskede de ord hendes datter pirre mig med når vi bollede. Da moren og datter var meget lig hinanden kroplig og begge chubby med stor bryster trode jeg at det var datteren til at starte med men i min saglige rus af alcohol begyndte jeg at kneppe løs på moren. Når vi bollede kom jeg altid flere gange i datteren hver gang vi sexede men gentog også dette bare med moren med vild lyst...og nød dette virkelig meget. Datteren var ikke til anal men moren var...( min drøm med datteren) Da vi alle vågnede op i samme seng fik vi en snak om det var okey at de delte mig mellem dem til sex og leg?. Og alle var enig. Jeg var 21 og datteren 19 og moren 48 år Spørgsmålet lyder.... Er dette okey...etisk forkert /korrekt var jo forlovet...klamt eller total fræk ? Har du oplevet nået som dette? Kom venligt med din mening Alt frivilligt god sex er godt..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 873 Skrevet 15. April, 2022 (edited) Eva Nadine skrev, for 2 timer siden: Uden at have læst de andre indlæg er min umiddelbare reaktion på dette: Nej, vel er det da ej okey. Ganske enkelt fordi datteren på 19 på ingen måde er i stand til at komme frem til at hun er enig, medmindre hun i forvejen har et FUCKED UP syn på sex med familiemedlemmer. Ingen 19-årige kvinder ved nok om hvor deres grænser går, og hvad der føles rigtigt og forkert - endnu. Man kan debattere om hvem der har ansvar for at hun ikke skal ende i en situation hvor hun bliver bedt om at være enig eller uenig i det. Først og fremmest moderen, naturligvis. Om den unge mand også har et ansvar, og hvis han har, om han overhovedet er livsklog og klog på sig selv nok til at kunne drages til ansvar, kan muligvis debatteres. Min mavefornemmelse siger mig at dette er enten trolling eller en fantasi der ønskes delt af en eller anden årsag. En fantasi om ovenstående er (som jeg ser det) til gengæld HELT okey! Hep hep... mellem ørerne er ingen skadet af tanken, andet end ørernes ejermand og derfor er der ingen "collateral damage". Ingen der bliver hevet med i faldet, hvis et sådant skulle komme. Nu læser jeg hvad I andre skrev. Der findes steder der er langt bedre egnede til fantasi-deling og erfarings-deling af begge som ikke involverer sexarbejdere. Alene derfor synes jeg det er lidt malplaceret. Men debatten er fin, også selvom det måske hører til i Hyggesnak mere end Generel debat. Men det kan en moderator jo afgøre. God påske! Kærligst, Eva 100% hudløs ærlig fortælling fra start 80erne...no fantasi. Men takker for din direkte holdning. Go Påske Eva Redigeret 15. April, 2022 af Kim Madsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 15. April, 2022 (edited) At alt dette er foretaget i en daglig rus af alkohol siger vel det hele. Nej, det er ikke okay og det er en ret sørgelig historie synes jeg. Sådan noget foregår formentlig kun i et dybt alkoholiseret hjem, og både pigen, moderen og faderen har haft brug for hjælp. Og godt du selv med tiden kom væk. Tankerne går især til den dengang 19-årige pige. Gad vide, hvordan det går hende i dag. Redigeret 15. April, 2022 af Søren A Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1323 Skrevet 15. April, 2022 Søren A skrev, for 18 minutter siden: At alt dette er foretaget i en daglig rus af alkohol siger vel det hele. Nej, det er ikke okay og det er en ret sørgelig historie synes jeg. Sådan noget foregår formentlig kun i et dybt alkoholiseret hjem, og både pigen, moderen og faderen har haft brug for hjælp. Og godt du selv med tiden kom væk. Tankerne går især til den dengang 19-årige pige. Gad vide, hvordan det går hende i dag. Fuldstændig enig med Søren A's analyse......hvis dette er en sand beretning fra Kim Madsen, lyder dette som en særdeles dys-funktionel familie.....meget bekymrende læsning.....håber virkelig denne pige er blevet fjernet fra denne familie og, at der har været en VOKSEN til stede, der har hjulpet pigen til et bedre liv....laaaangt væk fra disse meget bekymrende familieforhold.....puhaaa...hård læsning om, hvad samfundets absolutte bund kæmper med. Hold op, hvor er det bare vigtigt, at vi andre har antennerne ude og skriver underretninger i disse situationer.,.....meeen mon ikke denne familie forhåbentligt allerede havde en bunke af disse at forholde sig til. Soo sad! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 873 Skrevet 15. April, 2022 (edited) Søren A skrev, 1 time siden: At alt dette er foretaget i en daglig rus af alkohol siger vel det hele. Nej, det er ikke okay og det er en ret sørgelig historie synes jeg. Sådan noget foregår formentlig kun i et dybt alkoholiseret hjem, og både pigen, moderen og faderen har haft brug for hjælp. Og godt du selv med tiden kom væk. Tankerne går især til den dengang 19-årige pige. Gad vide, hvordan det går hende i dag. Gift og har 2 børn idag ( ikke med dig). Ingen alkohol problem. Både mor og faren gik på antabus efter jeg slog op med datteren/ moren og lagde kortene på bordet om deres druk problemer da jeg ikke kunne holde dette druk liv ud .Efter 1 års intenst sex forhold med datteren og moren sammen og hver for sig.. sket det utænkelige at moren blev gravide med mit barn og tabte det 2 mdr henne i forløbet...det udløste at stoppe forlovelsen og vor forhold helt da dette var ren vandvid. Redigeret 15. April, 2022 af Kim Madsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 15. April, 2022 Kim Madsen skrev, for 11 timer siden: Da jeg var ung fandt jeg mig er ret dejlig kæreste. Deres familie var ret ligefrem angående sex især moren. Efter 1 år befandt jeg mig i en dejlig sex forhold med datteren og blev forlovet....det viste sigt at blive et dobbel forhold da moren ville være med i vor natteleg. Familien drak ret voldsomt og hver weekend hvor frække hentydninger og berøringer tog til. Far drak sig i hegnet og sov for det meste og var pisse ligeglad .Min forlovet faldt tit i søvn efter vor morgenmad indtagelse efter gamle dansk snaps og andre hjemmelavet drinks. Dette stod på hver uge. (Moren )og datteren var begge liderlige efter disse middage og morgenmads deltagelser og ville kneppe og fortalt dirty joke og sex stilling og stive pikke. Vi endte altid ud i at låne min kæreste gamle værelse hvor vi boller vild og inderligt. Moren stod som regl udenfor døren og bliv mere og mere liderlig imens jeg kneppede løs på hendes datter. Da vi var faldet om i sengen og små sov begge 2 sneg moren sig ind og begyndt at kysse mig og fingere min pik stiv...og viskede de ord hendes datter pirre mig med når vi bollede. Da moren og datter var meget lig hinanden kroplig og begge chubby med stor bryster trode jeg at det var datteren til at starte med men i min saglige rus af alcohol begyndte jeg at kneppe løs på moren. Når vi bollede kom jeg altid flere gange i datteren hver gang vi sexede men gentog også dette bare med moren med vild lyst...og nød dette virkelig meget. Datteren var ikke til anal men moren var...( min drøm med datteren) Da vi alle vågnede op i samme seng fik vi en snak om det var okey at de delte mig mellem dem til sex og leg?. Og alle var enig. Jeg var 21 og datteren 19 og moren 48 år Spørgsmålet lyder.... Er dette okey...etisk forkert /korrekt var jo forlovet...klamt eller total fræk ? Har du oplevet nået som dette? Kom venligt med din mening Evt. med lidt mere uddybende tekst er det lige til https://gratis-sexnoveller.dk/ Aldersforskel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 15. April, 2022 Kim Madsen skrev, for 13 minutter siden: Efter 1 års intenst sex forhold med datteren og moren sammen og hver for sig.. sket det utænkelige at moren blev gravide med mit barn og tabte det 2 mdr henne i forløbet...det udløste at stoppe forlovelsen og vor forhold helt da dette var ren vandvid. Det var vel ikke helt utænkeligt, at moderen blev gravid, når nu du intenst kneppede hende uden gummi i et års tid. Men godt du vågnede op og indså, at hele dette forhold var “ren vanvid”. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4850 Skrevet 15. April, 2022 (edited) @Kim Madsen Hvorfor er det lige at du opretter tråden her? Det handler jo ikke om noget der sådan hører til "Generel debat om prostitution og emner der relaterer her til." Jeg er også usikker på om det er fordi du har brug for at høre at du ikke har gjort noget forkert, eller om du bare gerne vil prale... eller andet som jeg ikke kan gennemskue Det bliver efter min mening lidt trist hvis en tråd som denne gør at det bliver "trending" at bruge Eroguide til det. Så skal der i hvert fald - hvis Eroguide fortsat skal være brugervenligt debat sted for prostitution og sexarbejde - være et underforum hvor "ordet er frit". Det er måske lidt sådan Hyggesnak er nu, selvom der også dér sommetider bliver slettet tråde og indlæg. Sådan bare hvad jeg synes om denne type tråde generelt. Det er intet personligt Men hvad ønsker du at opnå ved at skrive herinde? Er det sådan lidt "Kære Dagbog"-agtigt? For sådan bruger jeg også Eroguide engang imellem... bare ikke ved at oprette nye tråde. Men det er fordi jeg er Annoncør og liiiidt træt af at folk altid tror jeg prøver at hive kunder ind hvis jeg starter en tråd Men hvad vil du med tråden? Har du det skidt over det - så tilgiv dig selv. Moderen skulle ha' een over nakken, men der er noget mellem linierne der fortæller mig at det har hun fået allerede. Måske lidt for mange. Der er sgu ingen undskyldning for at involvere sit barn i sit eget sexliv. Det er FULDSTÆNDIGT ligegyldigt om nogen synes det kan defineres som frivilligt eller ej. Det er incest uanset hvordan man vender eller drejer det. Det er sgu ikke i orden, altså. Mit hjerte bløder for pigen. Jeg håber hun har fået hjælp og terapi og er kommet igennem det uden at videreføre det til sine egne børn, som det så ofte sker for incest ofre der ikke får hjælp til at bearbejde det. Statistikkerne er desværre ikke gode når det kommer til incest ofre. Kærligst, Eva PS: Hvis en moderator overvejer at slette tråden fordi Eroguide IKKE ønsker at være "et sted man kan gå ind og skrive om INCEST og lige få en rygklapper fra de andre drenge i klubben" vil det være trist, synes jeg. Debatten er nemlig vigtig også selvom den ikke hører ind under "prostitution og emner der relaterer her til." Kan vi få den flyttet ind i Hyggesnak, så vi ikke allesammen føler at vi har fået mundkurv på hvis tråden slettes? Også selvom det ikker er et skidehyggeligt emne med incest? Redigeret 15. April, 2022 af Eva Nadine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4850 Skrevet 15. April, 2022 (edited) Gabbana skrev, for 11 timer siden: at se min mor blive munket af min kæreste munket? Er der en generationskløft her, som gør at jeg aldrig har hørt det udtryk før? Jeg kom til at skrive "ellers ville jeg ikke have rykket dig" (for svar) til min meget unge mekaniker engang i en sms. For ham betyder "rykket dig/mig" noget frækt. Hans svar var "Rykket mig? Hvad mener du med det?" Han ville åbenbart gerne "rykke mig" og syntes ikke at kunne erindre at det allerede var sket Redigeret 15. April, 2022 af Eva Nadine 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 873 Skrevet 15. April, 2022 Jeg oprettet tråden ikke for at prale men at ren direkthed over hvad jeg har oplevet fra mit liv. Vi lære alle af vor fejl men ville høre andres mening idag omkring dette. Det er godt 40 år siden nu. Vedr pigen må jeg desværre sige hun var ret vild med gangbang længe inden jeg mødte hende både pige pige og flere mænd på samme tid. Jeg faldt for hende da hun ville have en fast fyr og var mere erfaren end mig pt. Hun viste udmærket hvad hun fortog sig..believe it or not. Viste bare ikke det ville udvilke sig til dobbelsex mv. Min ide var at få folks meninger og holdninger idag da sex er anderledes og mere åbent end den gang. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4850 Skrevet 15. April, 2022 (edited) Kim Madsen skrev, for 8 minutter siden: Vedr pigen må jeg desværre sige hun var ret vild med gangbang længe inden jeg mødte hende både pige pige og flere mænd på samme tid. MED SIN MOR????? Der er sgu ingen der tænder på sex med sine forældre medmindre det er noget de har lært og der har været en forhistorie om incest i forvejen. Seriøst... det er satandanseme en skæv fortolkning. Hun vidste ikke udemærket konsekvenserne af hvad hun foretog sig ved at have sex sammen med sin mor uanset hvor meget eller hvor lidt de var på hinanden. Incest ofre er ikke i stand til at tage ansvar for deres valg fordi de i forvejen allerede har et unaturligt forhold til deres seksualitet. Hvordan kan det på nogen måde være til debat? Se filmen "Precious" evt. Jeg er desværre nødt til at trække mig fra denne debat. Det er simpelthen for langt ude at der skal være debat om hvorvidt incest er forsvarligt eller ej, og jeg bliver harm. @Liv overtager du før jeg flipper skråt? Redigeret 15. April, 2022 af Eva Nadine 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 873 Skrevet 15. April, 2022 Eva Nadine skrev, Lige nu: MED SIN MOR????? Det tændte hende supper meget at se mig bolle hendes mor og give hende pik en oplevelse jeg blev fanget af i sexacten og de var næste som kloner og lige frække liderlige og nød dette par spil. Skal siges at moren gentog flere gange om det var okey at jeg kneppede hende da jeg var hendes ...og hun sagde okey hver gang ud at blinke. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5415 Skrevet 15. April, 2022 Kim Madsen skrev, for 1 minut siden: Det tændte hende supper meget at se mig bolle hendes mor og give hende pik en oplevelse jeg blev fanget af i sexacten og de var næste som kloner og lige frække liderlige og nød dette par spil. Skal siges at moren gentog flere gange om det var okey at jeg kneppede hende da jeg var hendes ...og hun sagde okey hver gang ud at blinke. Satme klam læsning. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg