sneræven 2554 Skrevet 17. April, 2022 (edited) Eva Nadine skrev, for 23 timer siden: Hvor mange skal du bruge? Jeg ved jo at du har fundet et par stykker i ny og næ. Er de allesammen flyttet ud af Trylleskoven? Jeg synes ikke det er noget problem at komme i kontakt med GP'ere ... Det er blevet vanskeligere. Men ikke et problem. Endnu. Min undren - eller mine frustrationer - går mere på den 'virkelige' verden' ... Hvorfor er det så svært - for nogle umuligt - for en god del mænd, men også for nogle af jer jer piger - at få 'erotiske kontakter' især når man når en voksenalder ... Hvad er det for nogle normer og spilleregler man løber ind i ... !? Eva Nadine skrev, for 23 timer siden: Jeg har bare ikke lyst til den klassiske lykkelige slutning på eventyret. Jeg kan godt li' eventyret som det er, og ønsker mig ikke at "forlade ventekøen". Jeg mener heller ikke alle er 'gearet' til monogami og det store parforhold. Jeg tror nogle er, men ikke alle ... Og der er ikke nødvendigvis noget 'i vejen' med dem / os der ikke rigtig er til monogami ... Men jeg tror at for de der har levet hele livet i (serie)monogame forhold er det meget svært at forestille sig at andet kan fungere. Og det er meget angstprovokerende for dem. Nogle af os er pinedød nødt til at vænne os til det ... Og som jeg har skrevet flere gange, så lever vi ikke i et gråt og følelsestomt skyggeland, som mange parforholds-konservative gerne vil have ... Men vores følelsesmæssige landkort er anderledes .. Eva Nadine skrev, for 23 timer siden: Ja du er... "But you're my kind of underlig" Hehe ... Jamen, tak da ... Redigeret 17. April, 2022 af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg