Hop til indhold
jydetampen

Dejlige Brenda er tilbage!

Recommended Posts

Dejlige Brenda er tilbage!

Jeg har tidligere smidt en anmeldse af hende her på siden, men synes hun fortjener en "frisk", da besøget i går rummede en del flere nuancer, fordi vi faldt i snak i løbet af besøget. Så min begejstring for hende er varedeklareret! 

Link til forrige anmeldelse:

Link til hendes annonce finder I her: 

Bookingen skete nemt, og adressen var velkendt på Amager. Hun tog venligt imod og virkede oprigtigt glad for at se mig igen. Altid en god begyndelse. Jeg havde været i bad hjemme, så vi satte os for at tale om, hvad jeg kunne tænke mig.

Vi blev enige om 1 time med happy end. Trods "succesen" sidst ville jeg ikke direkte spørge efter sex. Det var måske meget godt, for efter at have lagt mig godt til rette på briksen fortalte hun, at mange var lidt for "pushy" med at spørge efter sex, selvom det ikke stod på menuen. Jeg sagde, at det kunne jeg da ikke som sådan fortænke dem i, da jeg jo selv havde haft held med det. Hun måtte trække lidt på smilebåndet, da hun vist godt kunne se min pointe. Dog fortalte hun, at når hun ikke skriver det direkte i annoncen, så er det fordi hun kun gør det, når hun har i den helt rigtige stemning. Faktisk kan hun bedst lide at give massage uden "rush", hvor der er god tid til at komme hele kroppen rundt, og hvor hun rigtigt kan kærtegne og vise sensuel omsorg. Det er, hvad hun selv ser som sit ypperste håndværk.

Mange mænd spørger direkte i bookingen efter et hurtigt knald, og det er slet ikke, hvad hun ønsker, ligesom det dræber stemningen fra start. Jeg spurgte så, hvorfor jeg var heldig - altså udover, at hun åbenbart var i rette stemning den dag.

Hun sagde, at det handler om respekt for kvinden og høj hygiejne. Jeg havde ikke spurgt på forhånd eller presset på, men blot nydt hendes massage. Det var jeg da glad for, så valgte at bevare "taktikken" og ikke presse på for en gentagelse - trods jeg havde hævet lidt ekstra kontakter, skulle man være heldig igen. Afklædt lå jeg nu på briksen, hvor hun med lidt olie begyndte at massere. Som jeg tidligere har nævnt i forrige anmeldelse, så er det virkelig noget hun er god til - som i virkelig god! Hendes egne ord om at give sensuel, varm og lækker massage er altså ikke bare taget ud af det blå. Det er fantastisk!

Spol frem til at jeg lægger på ryggen med semihård dolk, fordi hun lige har masseret ben og nu stryger min brystkasse. Åndedrættet er blevet tungere, da hun med sin søde stemme spørger: "Have you tried it with the tits before"? Jeg svarer ikke, men ryster bare lidt på hovedet. Hun smører olie på sine dejlige store og fyldige bryster, og stiller sig lige ud for mit underliv. Smører hele pikkemanden ind i olie og trykker brysterne omkring. Selv holder jeg den lodret ud af kroppen, mens hun kører op og ned. Det er edder frækt - både det visuelle, men også hvordan pikken bliver stimuleret. Nu har jeg aldrig prøvet et glory hole, men forestiller mig, at man her "kun" bliver tilfredsstillet fysisk og ikke visuelt. Her blev jeg begge dele.
Virkelig frækt syn og særligt til sidst, hvor jeg selv stødte til i hendes rytme. Skøn, skøn udløsning til sidst.

Som med hele hendes behandling, så fortsætter nærværdet og hendes varme væsen efter man er kommet. Forsigtigt får hun mig tørret af og spørger til, hvordan jeg har det. Helt fyldt af endofiner, fordi hele kroppen er blevet stimuleret og ikke blot et hurtigt "to-ryk-og-en-aflevering" hos en ung dulle. Ved den slags besøg føler jeg også oftere, at tanken om "belønningen" er større end selve "belønningen", hvis det giver mening? Vi får småsnakket lidt, mens jeg på vej i bad og hun griner, da min ladning krævede mere end blot én vådservice. I bad, i tøjet og afskedskram. På gaden stod jeg træt, mættet og svævende på en sky.

Jeg kommer til at finde penge andre steder i budgettet, for skal have besøgt hende flere gange, mens hun stadig er her. Det var blot min oplevelse, men et "råd" herfra skal være, at man skal besøge hende, hvis man er til varm, kærlig massage - og ikke bare et hurtigt knald. Der findes langt bedre alternativer til den slags, men man skal fyldes op af velvære, så er hun en absolut anbefaling herfra.

Pigen/sødme/varmt væsen: 10/10
Massage: 8/10

Gentagelsesfare: 10/10

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...