Hop til indhold
Mega Happy

Duo med Jessica S. og Emilly – Yes I ka’ - en dejlig duo

Recommended Posts

Intro

For ikke så mange dage siden besluttede jeg at opfylde min drøm om en duo. Jeg turde dog ikke tage chancer – og valgte to GP’er som jeg kendte i forvejen, og som kun er blevet omtalt positivt – tak til dette forum for råd og vejledning! Og – jeg håber ikke følgende kommer til at virke malplaceret eller som tom pral.

Pigerne

Det blev Jessica S. og Emilly – de er flyttet sammen igen. Det er helt berettiget, at der blevet skrevet sange om Jessica S. og modsat andre, har hun valgt fotos, som slet ikke viser, hvor smuk, slim-fit og sexet hun er:)Hvis det ikke er nævnt har hun skiftet hårfarve, til hendes naturlige, som er brunette – hvilket bare indrammer hendes ansigt på den skønneste måde – er hendes smilehuller blevet nævnt? – de må få enhver til at lyse op og mærke varmen brede sig … Det er virkelig svært ikke at bruge poesi og alle superlativer til at beskrive Jessica S. Hvad angår Emilly – så, ikke for at fornærme nogen – er hun blevet ældre og klippet – men, stadig sexet, synes jeg – og så er hun jo erfaren:-) De komplementerer hinanden på en fremragende måde, og kender hinanden fra for mange år siden fortalte de.

Stedet

De har fundet på at lade hoveddøren stå på klem – så man er fri for at stå og fumle med dørkoden; med læsebrillerne på, for os der er i den alder – hvilket er et godt initiativ, og gør det lettere at komme indenfor. Dvs. stedet er blevet endnu mere diskret.

Action …

De tog imod i frækt undertøj med masser af smil. (Vær opmærksom på, at 2400,-kr. for en time er netto og et udgangspunkt – tillæg for kys osv. – så, det blev lidt mere). OG så to piger på hver side med masser af kys – på knæ … lægger sig begge på sengen – hvilket smukt syn: to piger som ligger i g-streng – det var himmelsk.

Jeg må indrømme, at anden gang tabte jeg pusten og koncentrationen – rygestop, motion, kødløse dage og alle grønsagerne var åbenbart ikke nok – så, jeg havde brug for en pause uden at være kommet. Her frygtede jeg faktisk, at det hele sluttede – selvom det havde været godt – det havde nok været slut andre steder, når der var brugt to kondomer! Men, her er ligger noget af forskellen.

FOR, det var ikke slut. Jeg fik lov til at genvinde åndedrættet – og så gik vi i gang igen. Emilly giver en fantastisk omgang deep throat – det er måske ikke lige Jessica S.– men, så satte hun sig på mit ansigt og jeg kunne give hende cunni lingus. Det hele var fantastisk – nærmest transcendent – sex, når det er allerbedst, fordi der ikke var noget: ”stop” eller tilbageholdenhed osv. Det var to GP’er som virkelig ville det bedst for én. Det var helt vildt.

Konklusion

Det var bare så MEGA-fræk og alt, hvad jeg havde drømt om! Og, jeg vil slutte af med en af Emilly’s replikker udtalt med hendes sydlandske accent, for jeg havde også bedt om ”dirty talk”, som jeg synes er vildt sexet og tænder på:”We are so nørti girls” – O’yes – I er – frække og helt fantastiske. Jeg er så dybt taknemmelig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fin beretning. Det lader til, at du har fået fuld valuta for dine penge.

Jeg har selv Jessica til gode, men var med Emilly i går. Og ja, hun er en sød kvinde. Simpelthen bare behageligt selskab. Ingen stress og jag, men bare hyggelig og god stemning.

På vejen ud fik jeg et kort blik på Jessicas g-strengbeklædte mås, da hun stod med ryggen til i køkkenet. Det så bestemt ikke dårligt ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gentleman52 skrev, for 14 timer siden:

Er stedet nær en metro st.?

Ja - Cityringen; et par stationer efter Nørrebro og så få minutters gang ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ikke prøvet Emily endnu, men en varm anbefaling til Jessica!

nem at få en aftale med

lækker

fantastisk oplevelse!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft en del sex med begge disse piger tidligere. Og gud hvor hvor jeg har nydt det! <3

Emily: Jeg stoppede med at besøge hende efter en seance hvor hun brugte tænderne så hårdt at min pik blødte bagefter. Meget skræmmende :shock:

Jessica: Jeg synes hun er mega smuk og jeg har besøgt hende næsten siden hun startede i CPH men nu er hendes service mere rutine præget og med mindre indlevelse desværre. Kroppen er stadig i top men engagement mindre nu.

PS: I BEHØVER IKKE OVERFUSE MIG HVIS JERES OPLEVELSE ER ANDERLEDES DET ER MIN OPLEVELSE JEG BESKRIVER

/B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...