NewPunter 241 Skrevet 11. April, 2022 Har kig på disse to piger (selvfølgelig én ad gangen ), men kan ikke finde anmeldelser på dem herinde. Er der nogen der har besøgt dem og kan fortælle om de er pengene værd? Jeg kan se at Natali og Bella, som begge har været samme sted er positivt omtalt. Og jeg kunne forstå på en anden tråd at lejligheden er delt op med gardiner. Betyder det at der blot er et gardin som skiller "værelserne" hvor man hygger fra resten? På forhånd tak for svar. https://annoncelight.dk/showad/339257 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_HBX(2) 39 Skrevet 11. April, 2022 NewPunter skrev, for 4 timer siden: Har kig på disse to piger (selvfølgelig én ad gangen ), men kan ikke finde anmeldelser på dem herinde. Er der nogen der har besøgt dem og kan fortælle om de er pengene værd? Jeg kan se at Natali og Bella, som begge har været samme sted er positivt omtalt. Og jeg kunne forstå på en anden tråd at lejligheden er delt op med gardiner. Betyder det at der blot er et gardin som skiller "værelserne" hvor man hygger fra resten? På forhånd tak for svar. https://annoncelight.dk/showad/339257 Jeg venter på svarene i stor spænding, meeeeen - hvem ved.... Måske må man selv undersøge sagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 693 Skrevet 11. April, 2022 I går ikke fejl med Anne. Hun ser præcist ud som på billederne. Faktisk er billedet hvor hun har sort lingeri på, taget samme dag jeg besøgte hende i Aalborg. Hun er drønflot, super sød og dygtig/grådig når det kommer til sex. Min anbefaling er klar: prøv hende, I vil ikke fortryde det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewPunter 241 Skrevet 12. April, 2022 Grabbing skrev, for 8 timer siden: I går ikke fejl med Anne. Hun ser præcist ud som på billederne. Faktisk er billedet hvor hun har sort lingeri på, taget samme dag jeg besøgte hende i Aalborg. Hun er drønflot, super sød og dygtig/grådig når det kommer til sex. Min anbefaling er klar: prøv hende, I vil ikke fortryde det. Tak for svaret. Jeg tror hellere jeg må køre en tur til Hjørring i løbet af dagen så :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 693 Skrevet 12. April, 2022 NewPunter skrev, for 2 timer siden: Tak for svaret. Jeg tror hellere jeg må køre en tur til Hjørring i løbet af dagen så Velbekomme og god fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg