Hop til indhold
Testings

Ordnede forhold..

Recommended Posts

Nu er der meget fokus på politi razziaer og handlede piger.. 

Kan man ikke lave en tråd, hvor man henviser til “frivillige” GP’er, som arbejder under ordnede forhold..? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Testings skrev, for 1 minut siden:

Nu er der meget fokus på politi razziaer og handlede piger.. 

Kan man ikke lave en tråd, hvor man henviser til “frivillige” GP’er, som arbejder under ordnede forhold..? 

Fint forslag :) men hvem og hvordan ? skulle tage ansvaret for at forholdende er iorden.?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen jeg mener bare en liste med henvisning til steder, hvor pigerne/kvinderne er der af egen fri vilje, og pengene ikke går til “gæld” og en skummel bagmand..  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Testings skrev, for 8 minutter siden:

Jamen jeg mener bare en liste med henvisning til steder, hvor pigerne/kvinderne er der af egen fri vilje, og pengene ikke går til “gæld” og en skummel bagmand..  

Man kan ikke som alm gæst/kunde 100% gennemskue om forholdende er i orden. Man har kun sin mavefornemmelse og sunde fornuft.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

It's an impossible thing.

Mainly because some readers have "distorted" perceptions of what a "trafficked" girl is - who is classically forced to do the job - that probably still exists, but I think these are isolated cases.

Currently, many "agencies" and girls who have Loverboy are "popular" -
The agencies are a malicious machine, well organized: they write texts for the girls so cute that it makes every man "juice sprout"...., they have enough "secretaries who answer the calls and messages from the girls and have enough avarars in the forum to "lift" the girls and "crush" the competition.

However, how should one know which girl has a "contract" with such an agency(?) ... the girls are not forced, they want this "agreement" themselves so that they don't have to worry about anything. Some have language difficulties, so they are happy when someone does some tasks for them.

Girls who have a loverboy (modern pimp) - they love the man and voluntarily give him money, some of such women even know that the loverboy "has" other girls and believe him that "he" loves them all and himself can't decide:rolleyes:... - I know how disturbing that sounds, but if you try to talk to the women concerned - that makes absolutely no sense, they are subservient to the man....

So, I don't know how this is supposed to work because there is no specific feature of detection.

Sure, there are certain tattoos that indicate a "belonging" to a certain pimp - but there are girls who should have tattoos because they think the tattoos are cool, with absolutely no background....

Everything has to be looked at as a case-by-case basis....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Testings skrev, for 5 timer siden:

Nej det kan man ikke, fordi det kan ingen vide hvem er og hvem ikke er andet end pigerne selv. 
Dem der ikke har det kan af markedsføringsmæssige årsager ikke sige de ikke har det. Altså "ordnede forhold" hvad det så end er.
Jeg tror ikke på at der kan opfindes et "kvalitets-stempel som garant for humant sexkøb". Det er prøvet flere gange i flere lande og det er for komplekst. 
Lidt ligesom misforståelsen med "Fair Trade" mærkatet. Det betyder IKKE at arbejdsforholdene er bedre nødvendigvis, men blot at de får en pris som andre har vurderet er rimelig og ikke er blevet så presset at der dårligt er overskud. 

En "Fair Trade" sexarbejder liste ville løse de fleste problemer - indirekte eller pga. positive konsekvenser en såkaldt "ripple-effect" - med salg af sex og for sexarbejdere i hele verden hvis det kunne implementeres. 
En "liste" som du nævner er en mini-variant af dette, som jeg forstår det. 
Hvem afgør kriterierne for det? 
En sexkøber har ingen mulighed for på nogen måde at vide hvad der foregår i kulissen. 

Jeg bliver varm om hjertet når jeg læser dit indlæg. Det er dejligt at der er flere og flere der tænker over hvilket menneske der lægger krop til når de køber sex. Netop fordi der er så mange dårlige eksempler og historier og stadig kommer flere til. 

Jeg har arbejdet med "projekter" med det formål at gøre forhold for sexarbejdere bedre i forskellige lande. 
Det er meget meget komplekst, og en af de sværeste "humanitære" opgaver med nogle af de værst tænkelige forhindringer og vanskeligheder. 
Hvis det kan gøres med en liste i et forum, vil jeg blive så lykkelig at jeg dør af glæde. 

Når alt ovenstående er sagt, så synes jeg det er et fantastisk forslag! 
Min tro på at det kan lykkes er lige så lille som mit håb om at det lykkes er stort. 
Prøv det af. Start tråden. Se hvad der sker. Det kan være et skridt i en god retning. 

Hep hep! 

Kærligst, 
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tantra skrev, for 4 timer siden:

Currently, many "agencies" and girls who have Loverboy are "popular" -

What is Loverboy?
A pimp as mentioned later? 

I have a very different intention of meaning when I use the term Loverboy :D 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 29 minutter siden:

What is Loverboy?

Yes, a modern pimp = "Loverboy" - that's the international name.

It's men who visit the girls mostly as clients- try to listen, "give" the girls warmth and affection, give gifts, "explain" that they are "in love" and at some point they suddenly have "problems" and need financial ones Help:rolleyes:.... at some point they "save" the money for the "poor" girl - because she "is not able to save" herself:rolleyes:... and "he" buys "her" later... at some point a house with a white painted fence and they live together in the house long and happily.... until the money she earned is enough....

... sorry for the bit of sarcasm on my part, but I have women who believe these fairy tales can never understand ....

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Tantra I've never heard it used like that before ever in my lifetime.
There you go! I just realised that I'm now finally, and can declare publicly:

"I'm too old for this sh*t!" :P

Thank you for clarifying <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 14 minutter siden:

@Tantra I've never heard it used like that before ever in my lifetime.
There you go! I just realised that I'm now finally, and can declare publicly:

"I'm too old for this sh*t!" :P

Thank you for clarifying <3

It is also mostly very young girls who are affected - 18-23 years old, some a little older, but definitely all under 30...

In Switzerland, there are public calls on TV from the Kripo with a phone number where you can help girls who are mentally damaged by "Loverboy".

Redigeret af Tantra

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, den 9.4.2022 at 22:16:

What is Loverboy?

I have a very different intention of meaning when I use the term Loverboy :D 

Ikke at du burde vide det, men hvis dig, som har været i denne branche længe, muligvis kendt udenlandske piger, ikke ved, hvad en loverboy er, hvad med de stakler danske mænd?

En loverboy er den person som holder butikken i gang, en slags manager, alfons og den person, naive, eufemistisk sagt, danske mænd skriver med deres ønsker, sender deres kærlighedserklæringer osv

Når jeg skriver herinde at pigen ikke er fra Spanien/Frankrig/Italien og at man konverserer med en alfons, bliver de tøsefornærmede.

Redigeret af dumbassdansker

Del dette indlæg

Link til indlæg

@dumbassdansker Jeg har bare aldrig hørt det brugt sådan af hverken danske eller udenlandske kvinder. 
Jeg kalder mine betalende (og ikke-betalende) elskere for "Loverboy" ret ofte... Hva' så Loverboy/Lækkerlas/Honey/Kneppedyr osv osv. 
Jeg skal da til at stoppe med "Loverboy" kan jeg godt høre :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tantra skrev, den 9.4.2022 at 22:47:

It's men who visit the girls mostly as clients- try to listen, "give" the girls warmth and affection, give gifts, "explain" that they are "in love" and at some point they suddenly have "problems" and need financial ones Help:rolleyes:.... at some point they "save" the money for the "poor" girl - because she "is not able to save" herself:rolleyes:... and "he" buys "her" later... at some point a house with a white painted fence and they live together in the house long and happily.... until the money she earned is enough....

I thought that was called a "white knight" 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trident skrev, den 12.4.2022 at 14:01:

I thought that was called a "white knight" 

You mean "white knight" - who "helps" the girl and finances the house with his own money and not with the money that the girl earns through prostitution and finances him with it....

... yes, "white knight" from "pretty woman" - there is also, rarely - but there is;) - but they have nothing to do with a modern pimp - "Loverboy" who can be endured by a prostitute.

... and in general: as beautiful as eroticism is and may be - this branch has its good points and also has shadows in the form of "Loverboys" - although these are not "malicious" in the sense ( of coercion)... - the girls concerned can at any time end it, but they are emotionally "dependent" on these men... on the outside it's like an "addiction"...

The "agencies" are a different "caliber" - many people are involved, they are well organized in marketing, management and so on... they create profiles for the girls, market them in the forum with rave reviews when it becomes necessary through the many profiles that they manage, the existing competition is quickly crushed and their own "little sheep" are placed on the pedestal.

Even as an independent girl you are not "safe" from his machinations.

I myself was recently "targeted" - probably because many currently think that tantra is simply "in", so an alleged "visit to me" was recently invented that is said to be 1.5 years ago and only after 1.5 years spent with "silence" as a super active member does not miss an opportunity to create a twisted "picture" of me backed up with fabricated lies - who believes or want to do it- peace with him - everyone has to verify themselves with me with their own eroguide profile - the PM history can be traced back to the creation of my profile here - "you" probably didn't know that, just lied diligently anyway.-

Typical procedure of an "agency" - the next step would then be to "set up" "own flock" and... voilà....

- you didn't have to wait long for that. If you have a little insight and both eyes open, you can look at the posts of the thread starter of a certain thread - previous and current ones from the same owner address, which seem to be building something with "Tantra", the commenters are even " clearer... .

... but as a independent girl what do you want to do(?) - you can only say that you haven't met this person, but "you" are only one person and you can't do anything in a case like that. Only you yourself, who know this industry and you've already met some girls who have "worked" with such agencies and willingly "told" you about the process of doing socan add 2×2 together, see that it "stinks to high heaven" and you recognize the typical procedure of such an "agency", but you can't even prove that it is so.

...because you are not protected in this branch as an independent girl against defamation and against lies -Is it dangerous for me to write this post almost unequivocally and point the finger - yes, that's it - but staying silent is not an option when such "machineries" have set themselves the "target" of destroying your reputation -  

All you can do is provide consistently excellent service and hope that the gentlemen who know you will review you - but in such a situation, real users don't want even to be attacked themselves, some even delete their profile after such incidents, some just stay still, although they know you and know that an injustice is happening, however, one does not want to be drawn into "the whirlpool" oneself.... and mostly in such situations after a while nobody wants to write a review about "you", no matter how wonderful you are too, but "you" prefer to remain silent because "you" don't want to be attacked yourself... and at some point the readers even start to believe that you have to be avoided.... this approach always works because that's how our brain "works". that we "prefer" to remember the apparently "bad" things, even though they are lies....

As an independent girl, your reputation can quickly be destroyed if such an agency sees you as too much of a competitor because you are only one person and have only your own word - which has little clout against an all-powerful organized "machine".

I wrote it in the current situation and also in general to stimulate a little thought - not every user is a real customer, no matter how long he has been a "user", not every person is honest and in a sex forum where every male user is and can remain anonymous, not everything is gold coin.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Hmm, fint og i sin tanke et smukt forslag, jeg kan bare ikke lade være med at tænke på, hvordan jeg blev snydt så vandet drev - se i slut 90 erne lå et sted i Vanløse, med lækre søde imødekommende senoritas, de smilde var varme søde og ægte fotos, alt spillede på at det var ordnede forhold, og 6 måner efter mit sidste af mamge besøg, var stedet på forsiden, og en offentligt ansat havde drevet rufferi  af værste skuffe, jeg har købt sex siden 70 erne, og kan ikke og vil ikke lægge en garanti i en tråd,  for at alt er ok, med mindre jeg selv er pimp, og det bliver jeg aldrig.

Bødle, der ønsket salg af sex lovligt under bestemte rammer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror bare vi medlemmer på Eroguide, skal blive ved med at advare mod steder og piger som virker shady. Og så anmelde det hvis vi er sikker på at det ikke forgår under ordnede forhold. Men vi kan ikke blåstemple steder generelt. Selvom ideen kommer et velmenende sted fra. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

After reading @Kim Petersen   review about 2 girls from one address, I would like to add something to this thread:
Why do men book and support such "gadgets" when it is obvious that they do not communicate with the girl herself (?)

-- You rarely meet an independent girl with an operator.  Most independent girls " manage " their phone themselves. 
 Such a telephone operator/"secretary" is usually (99%) a member of a pimp agency.  They " market " the girls on the phone,  write "
Oh so wonderful ":shock: :rolleyes: ad texts and have countless profiles here in the forum. For a girl of such an "agency" my text probably served as a model a few weeks ago.
If I tie my internal knowledge and all "nodes" together, it is explicitly noticeable in 2100 København Ø and Amager that such "agencies" are currently acting quite aggressively there, also in this forum. 

They at 2100 København Ø would like to fill up the Adress with good English or Danish speaking girls - which probably intended to  "evokes the appearance" of a supposedly "independent" shop.

To add spice to the shop, I was even offered the opportunity to work there. - I don't work in "Agency facilities" and have declined it with thanks. Since then I have been "public enemy number 1".:ph34r::D  Pictures were sent to me from this place to show me "the standard" and to make "the offer" "palatable".:rolleyes:

If someone is planning a visit to this area and is unsure, please feel free to ask me for the pictures via Whatsapp.
Any serious and respectful request from a real customer will receive a reply with pictures from me.

In a thread today, an alert customer even mentioned the use of the same phone number by different girls in said address.:lol:- When you then make seemingly negative comments yourself about what's already been blown so nobody knows who's who - even though you've recently "sung" in a completely different way, it's like a circus without a clown.
I have already indirectly written about the machinations of these people in this thread.

It is difficult to distinguish which male profile is actually a real customer and who is just a "friend", "loverboy", a pimp agency, red light owner or their straw men.....

In the meantime, I look to see if a male profile often participates in the "general debates" or topics in "Hygesnak" to know how real this profile is - because loverboys, dubious "agencies", owners and their straw men might write a few posts here in the threads within few years. However some of these "exhibits" sometimes take on the role of trablemaker in the debates here too, fortunately this rarely happens. They stay mostly in the review threads - because they are only interested in pushing their own girls and if they consider it necessary to make the "competition" bad.
Participating in general discussions is not one of their duties.

This is not to say in general that if a man does not participate in the discussions here, then he is "automatically" a member of pimp-like "machines"....

- but 99% of the guys participating in the debates here are actually real customers.<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kim Petersen
Tantra skrev, 1 time siden:

After reading @Kim Petersen   review about 2 girls from one address, I would like to add something to this thread:
Why do men book and support such "gadgets" when it is obvious that they do not communicate with the girl herself (?)

Kære @Tantra

Tak for din kommentar med henvisning til min anmeldelse her: https://www.eroguide.dk/forum/topic/153096-jessica-gold-og-lisa-gold-lad-v%C3%A6re/?tab=comments#comment-1397785

Da jeg besøgte den første af de to piger spurgte jeg hende, hvordan hun kunne skrive et udmærket engelsk, når hun talte det ret dårligt. Hun svarede, at hun benyttede et program til "instant translation" som oversatte teksten simultant for hende på telefonen, og jeg troede på denne forklaring.

Det var først da jeg stillede det samme spørgsmål til den næste pige, og hun svarede at jeg havde kommunikeret med hendes "telefonista", at det gik op for mig, hvordan det reelt hang sammen.

Det gik derfor i bagklogskabens lys op for mig, 1) hvorfor jeg skriftligt var blevet lovet så meget, som pigerne alligevel ikke ville levere, 2) hvorfor pigerne havde så meget besvær med at trykke på knappen til dørtelefonen, da jeg stod lige udenfor ejendommens hoveddør, og 3) hvorfor pigerne var så gode til at skrive på engelsk, når de mundtligt kun beherskede det på et meget lavt niveau.

Det var således absolut ikke åbenlyst for mig, at jeg havde korresponderet på Whatsapp med en anden end pigerne selv, men formentlig med en alfons.

Vi lærer hele tiden, og jeg tror også at jeg har lært at passe endnu bedre på i fremtiden, efter de negative oplevelser som jeg har haft med disse to piger.

Redigeret af Kim Petersen
Justering

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for nogle interessante vinkler, @Tantra.

Tantra skrev, 1 time siden:

Det er denne tråd, som du henviser til, og heri beskriver @Kim Petersen fint, at det først på vej ud af døren fra besøg nummer to står klart op for ham, at pigen har en “hjælper”, som styrer telefonen. Så helt så enkelt er det altså ikke nødvendigvis at gennemskue, at pigen ikke selv svarer sms’erne.

“Hjælperen” har sikkert også en del erfaring i at få det til at virke troværdigt, så vi mænd ikke fatter mistanke, for mange af os ville nok trække følehornene til os, hvis vi vidste, at der i den anden ende var en “hjælper”, som jo med stor sandsynlighed ikke hjælper pigen gratis, hvilket du jo også selv anfører.

Edit: Nå, den gode Kim overhalede lige med et svar, kan jeg se. ^_^

Redigeret af Den_glade_amatør
Edit tilføjet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim Petersen skrev, for 9 minutter siden:

Det var først da jeg stillede det samme spørgsmål til den næste pige, og hun svarede at jeg havde kommunikeret med hendes "telefonista", at det gik op for mig, hvordan det reelt hang sammen.

...

Det var således absolut ikke åbenlyst for mig, at jeg havde kommunikeret med en anden end pigerne selv, men formentlig med en alfons.

Mon ikke der et eller andet sted sidder en alfons, som er pissesur over, at pige to var ærlig i stedet for bare at lyve ligesom pige et? Det er næppe befordrende for forretningen, at du (og derefter vi læsere) fik sandheden at vide.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kim Petersen
Den_glade_amatør skrev, Lige nu:

Mon ikke der et eller andet sted sidder en alfons, som er pissesur over, at pige to var ærlig i stedet for bare at lyve ligesom pige et? Det er næppe befordrende for forretningen, at du (og derefter vi læsere) fik sandheden at vide.

Hej @Den_glade_amatør

Jeg har godt tænkt på det, og du har sikkert ret...

Jeg har ikke så mange skrupler over, hvis en alfons har fået en sten i skoen.

Jeg har også tænkt på det i forhold til "pige to" selv.

Jeg mener dog, at "pige to" absolut ikke kan være uvidende om, hvad der i annoncerne tilbydes fra hendes side. På Nympho https://nympho.dk/n7456/2689/lisa-gold-new-big-ass-deepthroat-real-party-girl-amager/ står der eksempelvis, at hun blandt andet giver French Kissing, Mega French, Tongue Kissing og 69, som jeg måtte se i vejviseren efter.

Endvidere er det usandsynligt, at hendes "telefonista" lover ydelser til kunderne som "pige to" ikke vil give, uden at "pige to" også i andre tilfælde har fået at høre for dette fra andre kunder.

"Pige to" må altså være fuldt ud bekendt med, at hun reelt er med til at narre penge ud af kunderne for ydelser, som både hun og "telefonista" ved, at kunderne ikke vil modtage.

Jeg tror egentlig at det er meget godt, hvis sådanne ting kommer frem i lyset en gang imellem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tantra skrev, for 1 time siden:

In the meantime, I look to see if a male profile often participates in the "general debates" or topics in "Hygesnak" to know how real this profile is

Similarly, I've so far also been using the forum to screen in the other direction - not necessarily present in specific areas like Hyggesnak, but bringing a unique voice makes it much more probable that it is actually the woman herself that is responding rather than one on her behalf. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim Petersen skrev, for 16 minutter siden:

"Pige to" må altså være fuldt ud bekendt med, at hun reelt er med til at narre penge ud af kunderne for ydelser, som både hun og "telefonista" ved, at kunderne ikke vil modtage.

Du har sikkert ret, @Kim Petersen, din argumentation virker gennemtænkt. Hvis en udenlandsk pige kun er i Danmark i kort tid og er knyttet op på en “hjælper”, som sørger for bolig, mobil og annoncering, så er det dog ikke 100% sikkert, at hun kender eller har indflydelse på, hvor og hvordan hun markedsføres. Men der er nok størst chance for, at hun godt ved det. Enten fra starten af eller finder ud af det efterhånden (og ikke får det ændret i annonceringen).

Kim Petersen skrev, for 13 minutter siden:

Jeg tror egentlig at det er meget godt, hvis sådanne ting kommer frem i lyset en gang imellem.

Enig. Også af den grund er din anmeldelse værdsat.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...