Hop til indhold

Recommended Posts

Inspireret af en anden tråd om øl . . . . ;)

Så er der igen rigtig påskeøl i Vejle . . . :P Den ægte, ikke en kopi . . .

https://annoncelight.dk/showad/273140

Brygmesteren har igen startet et lille hyggeligt, diskret microbryggeri op tæt på centrum, og trods brygmesterens jetlag var jeg i skønt selskab efter at jeg havde fået dagens snavs vasket af på et udmærket badeværelse . . . . 

Efter en lille skæg detalje, der bliver mellem brygmesteren og jeg, kunne jeg nyde påskeøllet . . . :P 

Efter de indledende blide asiatiske krydderier, kunne jeg nyde de økologiske franske noter og de indpakkede danske nuancer, der igen efterfulgtes af perlende og sprudlende franske noter . . . :wub:

Som sædvanligt var brygmesteren overalt, og sørgede for at brygget blev nydt i fulde drag selv om hun virkede lidt ufokuseret i blikket på et tidspunkt . . . . 

Påskeøllet skal helt klart nydes igen . . . :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, for 7 timer siden:

Nu kørte du vel ikke hjem efter sådan en tur i byen? :biggrin:

Kørte derfra med et saligt smil på læben . . . :P 

Men havde lige glemt at Vejle er et helvede i myldretiden, og skulle fra nord til syd i byen . . . Så hvis jeg var blevet stoppet, var jeg nok blevet testet for et eller andet grundet det smil . . . ;) 

Redigeret af an2n

Del dette indlæg

Link til indlæg
gamlingen skrev, for 16 timer siden:

Glæder mig til at skulle smage påskeøllen på onsdag:)
Er der adgang til det nye microbryggeri gennem en hvid dør?

God påske

gamlingen

Husker det ikke . . . :( 

Havde mere travlt med snart at skulle studere noget andet end arkitekturen på stedet . . . :P;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
an2n skrev, for 1 time siden:

Husker det ikke . . . :( 

Havde mere travlt med snart at skulle studere noget andet end arkitekturen på stedet . . . :P;) 

Ja kan være svært, at ha focus på ølproduktionen, når den kvindelige brygmesters "arkitektur" kommer til syne og "forklarer", hvordan der laves  øl jorden rundt:blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
gamlingen skrev, den 11.4.2022 at 14:34:

Glæder mig til at skulle smage påskeøllen på onsdag:)
Er der adgang til det nye microbryggeri gennem en hvid dør?

God påske

gamlingen

Hej Gamlingen, smagte øllet som du havde forventet , glæder mig til at høre om det

Mvh.  Deeep

Del dette indlæg

Link til indlæg
deeep skrev, for 4 timer siden:

Jeg har bestilt en smagning på fredag eftermiddag på 2 timer.

Jeg er jo en ældre herre, så jeg kan kun klare en smagning på 1 time
"Brygmesteren" gav en varm velkomst, det var jo ikke første gang jeg var til smagning på det microbryggeri. Straks jeg var indenfor døren fik jeg en mundsmag og mine hænder gled ned over "ølglassets" specielle runde udformning, jo faconen på glasset inspirerede stadig, som altid til at nyde hele det fyldte glas's dejlige indhold. Jo årets påskebryg er helt på højde med brygmesterens øl kvalitet helt fra bryggeriets start.

Man kunne ønske påskebryggen var tilgængelig hver uge hele året, det ville mange mænd sætte pris på !

Del dette indlæg

Link til indlæg
stein skrev, for 5 timer siden:

Hvad er der sket med Beers mave? Som jeg husker hende er hun lidt chuppy på en rigtig dejlig måde.

Brygmesteren har måske lagt 1 kg til siden sidst, og det sidder på maven . . . . ;) 

Men ellers er alt ved det gamle . . . . :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen der kan oplyse om hun er samme sted som sidst ?

Eller om man skulle være så heldig hun har fundet et sted med en massagebænk ?

Min kæmpe ølmave har det nemlig lidt træls med bløde senge...:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
dealmaker skrev, for 15 timer siden:

Nogen der kan oplyse om hun er samme sted som sidst ?

Eller om man skulle være så heldig hun har fundet et sted med en massagebænk ?

Min kæmpe ølmave har det nemlig lidt træls med bløde senge...:rolleyes:

Det er ikke samme sted som sidst (i hvert fald ikke hvor jeg besøgte hende sidst hun var her)

Der er ikke massagebænk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor lang tid før i vil besøge hende bestiller i tid. Har flere gange forsøgt men hun svarer ikke på sms. Eller skal man ringe??  Har hun så travlt at det ikke er muligt hvis man kun kan inden for et tidsrum på en tre fire timer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pancake skrev, for 4 timer siden:

Hvor lang tid før i vil besøge hende bestiller i tid. Har flere gange forsøgt men hun svarer ikke på sms. Eller skal man ringe??  Har hun så travlt at det ikke er muligt hvis man kun kan inden for et tidsrum på en tre fire timer. 

Tror hun har meget travlt. For mit eget vedkommende, så skal mine besøg planlægges nøje. for at jeg har mulighed for, at slippe hjemmefra, så jeg bestiller gerne flere dage i forvejen (sms). Men er jo så heller ikke "ny" gæst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg besøgte hende i dag (igen) og ingen af de gange jeg har været ved hende er jeg blevet tilbudt sex uden kondom, maven er måske blevet lidt større, men ikke et problem for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har nu besøgt det ny bryggeri.

Det er måske den bedste øl, der indtil nu er brygget af denne mesterbrygger. Servicen er helt i top, øl og mester er rund og dejlig, og humøret højt.

olddick  gik glad derfra, efter den bedste ølfest ever. 
Jeg kan kun sige tak for øl, og tak for at bryggeriet ligger i vores område……..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vejle standard priser, og hun er i den grad en oplevelse på den positive måde, sjov, smuk, empatisk, og en forrygende sex vulkan, da hun ikke oplyser priser på hendes annonce må du kontakte hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det Bedste i vejle....

intet mindre..

hun er sød og fræk...kikker aldrig på uret....

hos hende ved du bare du ikke møder andre i døren....Altid god tid

med dig i centrum..

kommer jeg igen....

JA FOR SATAN

Tak Beer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...