Peter1006 46 Skrevet 8. April, 2022 Er der nogen der ved hvor den helt fantastiske og vildt dejlige Amy Hot blev af? Jeg besøgte hende en del gange i 2019 i Bellahøj. Men pludselig var hun væk! Jeg er “ulykkelig “forelsket”. Og ville give min højre arm, for at møde hende igen! Hun havde arabiske rødder men talt dansk. Hun reklamerede sig som “arabisk lidelig Amy” og “Cleopatra” Dusør gives Skriv evt. gerne PM 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1298 Skrevet 8. April, 2022 (edited) Spørg hende selv, @Peter1006. Du kan skrive til @Amy hot herinde, hvor hun var logget på så sent som for en halv time siden. Redigeret 8. April, 2022 af Morabito 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 429 Skrevet 8. April, 2022 Ifølge Emma Darling stoppede hun i branchen i 2019 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter1006 46 Skrevet 8. April, 2022 Tak for info @niels6663 Rigtigt godt for Amy, hvis det var hendes ønske at stoppe! Men meget trist for mig (og jer andre der har oplevet hende)! Hun var helt speciel på en fantastisk og guddommelig måde “Cleopatra” var et yderst passede navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 429 Skrevet 8. April, 2022 Peter1006 skrev, for 16 minutter siden: Tak for info @niels6663 Rigtigt godt for Amy, hvis det var hendes ønske at stoppe! Men meget trist for mig (og jer andre der har oplevet hende)! Hun var helt speciel på en fantastisk og guddommelig måde “Cleopatra” var et yderst passede navn Ja, hun var en ener og en juvel. Hun er noget af det smukkeste jeg har set for mine øjne, og det var noget af det skønneste sex jeg fik med hende. Jeg tror jeg var en af hendes sidste gæster, inden hun stoppede. Jeg havde hendes profil på Annoncelight åben for at følge med i, hvornår hun var at træffe. Men hun gik aldrig på siden, og to måneder senere lukkede klinikken på Bellahøjvej. Jeg har da tænkt på hende nogle gange siden, må jeg indrømme. Jeg håber hun har det godt, for det fortjener hun 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg