Rejsenetværk 9745 Skrevet 22. September, 2013 Chattens brunch klub Bonobo og jeg har dags dato i hinandens fornøjelige selskab nydt brunchbuffet her: Cafe Leo http://www.cafeleo.dk/side.asp?Id=57063 En god prisbillig brunch til 89 kr Bagefter så vi i Dagmar Filmen om Simon Spies og Mogens Glistrup, som vi begge synes er en rigtig god film, vi gerne anbefaler at I tager ind og se. Vi sluttede en hyggelig dag af over et koldt glas hos Meyers Deli inden at vi skiltes på Kongens Nytorv Metro station, for at køre hjem i hver sin retning. Et af dagens emner var naturligt vores deltagelse i chat og forum på Eroguide.dk Det har vi begge haft megen glæde af, lige fra at Bonobo har motiveret flere til at tage med ham i XXDARK, til at jeg har fået selskab på mine rejser til Tyskland. Midt herimellem er vi så også nogle der efterhånden ses lidt privat hos hinanden, og vi blev enige om at lejlighedsvise træf til en god brunchbuffet i weekenden, eller andet er en god måde at videreudvikle på de personlige relationer mellem mennesker der efterhånden mødes en del i chatten på Eroguide.dk Naturligt er det til nu mest single mænd der har taget skridtet til at mødes IRL, men alle der har lyst, og samtidig mener at de godt kan mødes med andre herindefra, skal være hjerteligt velkomne i den hermed af Bonobo og Rejsenetværk nystiftede: Chattens brunch klub I er velkomne til når vi ses i chatten at give bolden op til næste brunch, så kan alle der har lyst slutte sig til. Bonobo og Rejsenetværk bor begge i hovedstadsområdet, men herfra skal der lyde en opfordring til at I hvor I bor opretter filialer af Chattens brunch klub Bonobo er mest til brunchbuffet i prislejet 100 kr +/- Rejsenetværk er mest til brunchbuffet i prislejet 200 kr +/- Det vigtigste er imidlertid hinandens gode selskab, så finder vi nok et fornuftigt prisleje fra gang til gang. Forslag til så meget andet end brunchbuffet i chatten er naturligvis også velkomne, bare det er aktiviteter som flere kan være sammen om. Hvis vi begrænser os til at søge fællesskabet til hjemlige sexparties eller FKK weekender i Tyskland til flere tusinder kroner, begrænser vi samtidigt naturligt de lejligheder vi synes vi har til at mødes. Os der allerede ses til andet end nævnte omkostnings tunge aktiviteter, oplever det som en vellykket forlængelse af at vi ses i forum og chatten på Eroguide.dk Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 23. September, 2013 Hyggelig initiativ, skulle det lykkes at lokke nogle piger med, så vil der nok komme stor tilslutning :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9745 Skrevet 23. September, 2013 Nille hvis din formodning bygger på den sædvanlige virkning af pink tilstedeværelse i chatten, kunne du få ret Men jeg tror nu næppe at de pink brugere herinde i noget særligt omfang agter at opsøge Chattens brunch klub, men de er da bestemt hjerteligt velkomne. Vi forbliver nok sandsynligere en mere begrænset skare af mandlige brugere, men Bonobo og jeg synes at det er hyggeligt at spise brunch sammen med andre herinde fra. Så giv gerne bolden op til brunch i chatten og se hvem og hvor mange vi bliver fra gang til gang Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 23. September, 2013 Vi næste gang kunne arrangere brunch eller julefrokost på Erlebniswohnung eller Artemis, hehe. Jeg ved at vi er nogle stykker som gerne vil deltage, hvis økonomi ikke var en hindring :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 23. September, 2013 Bonobo er mest til brunchbuffet i prislejet 100 kr +/- Rejsenetværk er mest til brunchbuffet i prislejet 200 kr +/-Nu solder du da vist hele din formue væk, Netværk. Jeg skal lige have pudset brillerne en ekstra gang for at se, om jeg nu også læser rigtigt . Men hyggeligt "ini'tiv", som jeg ønsker al mulig held og lykke med. Desværre gør min civilstatus, at jeg ikke rigtigt kan give møde, ligesom jeg heller ikke har tilladt mig selv at lære andre brugere herinde nærmere at kende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9745 Skrevet 23. September, 2013 Nille Økonomi udgør for de mange desværre en hindring når vi taler om købesex Men tag initiativet til en juletur til Berlin, så har vi da tid til at spare op så længe Det kunne være et emne under næste træf i Chattens brunch klub Men regner nu ikke med selv at få råd til at tage med så kort tid efter min tur til Berlin i oktober. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 23. September, 2013 Men regner nu ikke med selv at få råd til at tage med så kort tid efter min tur til Berlin i oktoberAltså, nu hvor jeg er i drillehjørnet: Hvis du nu satte dine brunchudgifter ned på Bonobos niveau og ikke legede flottenheimer, så ...... :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 23. September, 2013 Men regner nu ikke med selv at få råd til at tage med så kort tid efter min tur til Berlin i oktober. Venlig hilsen Rejsenetværk Du må bare forbruge mindre på denne oktober tur, så har du også råd til en juletur :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 23. September, 2013 Nu solder du da vist hele din formue væk, Netværk. Jeg skal lige have pudset brillerne en ekstra gang for at se, om jeg nu også læser rigtigt . Men hyggeligt "ini'tiv", som jeg ønsker al mulig held og lykke med. Desværre gør min civilstatus, at jeg ikke rigtigt kan give møde, ligesom jeg heller ikke har tilladt mig selv at lære andre brugere herinde nærmere at kende. X, så du har aldrig mødt en "ligesidet" IRL ? Du kender da Nikita som også er EG bruger hehe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9745 Skrevet 23. September, 2013 Hvilken formue Borende X Men endnu er det da heldigvis ikke kommet såvidt at jeg ikke kan tage mig friheder for 500 kr +/- når jeg gerne vil. Jeg er rigtig glad for at spise brunch, og har gjort mig den iagtagelse at man ganske vist får meget for pengene når man bruger mellem 100 og 150 kr på en brunch buffet, men min personlige mening er at for hver 50 kr du betaler mere over det niveau, der øges kvaliteten af buffeten mere end merprisen herfor. Faktisk har jeg alvorlig kig på: Luksusbrunch på Nimb http://bar.nimb.dk/da/luksus+brunch/ Pris 425 kr Og Søndagsbrunch på Hotel Marriott http://www.midtowngrill.dk/s%F8ndagsbrunch-40.html Pris 329 kr Nævnte mulige valg er der næppe bred opbakning til at prøve, men et rigtigt godt prisattraktivt alternativ er: Charlottehaven Brunchbuffet - lørdag og søndag kl. 10 - 15 http://www.charlottehaven.com/da/cafe/brunchbuffet Pris 175 kr Eller Brunch på Restaurant Sult http://www.restaurantsult.dk/da/brunch Pris 225 kr Jævnfør din civilstatus Borende X er det fuldt forståeligt at du ikke kan eller vil give fremmøde. Flertallet af muligt interesserede er nok i en lignende situation som du, men jeg selv som hardcore single og eneboer på tredje, samt et ikke så prestigiøst et arbejde, har ganske anderledes god mulighed for at opsøge andres gode selskab herindefra. Samme mulighed har Bonobo, og vi har så valgt at stille os tilrådighed for at vi kan netværke lidt på tværs af cyberspace og den virkeligve verden herinde, hvis nogle som vi også er interesseret heri. Vi har jo allerede selv oplevet at få nye venner og gode bekendte herinde fra, så hvorfor ikke prøve at gøre Chattens brunch klub til en succes. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 23. September, 2013 Hvilken formue Borende X Arrh, Netværk, nu kender jeg jo efter et langt liv lidt til mennesker, så trods dine udgifter til radiatorer og andet på 3. sal, skulle det undre mig meget, om der lyder et tomt ekko, når en mønt falder ned i din sparebøsse . Det er fint nok med din "brunst" til 200 kr. Selv finder jeg den allerstørste glæde i et par simple horn med ægte smør på fra den lokale bager . Med al venskabelig dril BX Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 23. September, 2013 X, så du har aldrig mødt en "ligesidet" IRL ? Du kender da Nikita som også er EG bruger hehe.Nu er du jo ude på spilopper igen, Nille . Selvfølgelig har jeg da mødt pragtdarlingen IDVL. Tror du, jeg er til kold cybersex, eller tror du, at jeg frit har opfundet indholdet af mine anmeldelser? PS: Jeg er glad for, at du skriver "bruger" og ikke "medlem" :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mindset 18 Skrevet 24. September, 2013 Rigtigt godt initiativ. Jeg er på. Lidt spændende. Lidt ligesom at møde en eller anden trunte man har skrevet med fra et dating site og så møde hende IRL Ang. prisniveau. Så er det vel egentlig ikke det vigtigste. Det er jo ikke noget der sker dagligt og hvis det bliver dyrt er det jo bare at skære næste glædespige besøg ned fra en time til en halv :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9745 Skrevet 25. September, 2013 Hej Mindset Tak for de positive ord Håber at vi ses til brunch ved lejlighed. Ja vigtigst er det gode selskab, og prisen må ikke stå i vejen, så interesserede kan sikkert finde hinanden fra gang til gang på et niveau hvor alle kan være med. Men i nævnte prislejer kommer nok ingen til at til eller fravælge næste besøg hos en glædespige, hertil er hoppet op til deres priser trods alt for stort, til at en brunchbuffet kan gøre forskellen Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. September, 2013 Fint initiativ Rejse. Og ja tak for sidst! Det var en hyggelig formiddag/eftermiddag. Og det lyder godt Mindset - the more the merrier Jeg synes personligt ikke der er grund til at ofre store summer på brunch når der findes så mange ganske udemærkede og billige tilbud.... så kan man altid tage på XXDark bagefter for de penge man spare :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 25. September, 2013 Fint initiativ Rejse. Og ja tak for sidst! Det var en hyggelig formiddag/eftermiddag. Og det lyder godt Mindset - the more the merrier Jeg synes personligt ikke der er grund til at ofre store summer på brunch når der findes så mange ganske udemærkede og billige tilbud.... så kan man altid tage på XXDark bagefter for de penge man spare Brunch og buffet er ikke lige mig jeg foretrækker a la carte. Fordi jeg spiser så meget hotel morgenmad at jeg bliver lidt træt af det. Men en Brunch til under 100 kr. og hygge kan man da ikke sige nej til. :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9745 Skrevet 3. November, 2013 Så fik vi skudt Chattens brunch klub godt igang Følgende deltog i København i brunch lørdag den 2 november kl 12 på: Cafe Stella http://cafestella.dk/forside Sweetums, The youngster, Bonobo, Montezi og Rejsenetværk Brunch buffet til 69 kr + drikkevarer, altsammen ok til prisen. Efter således at have fyldt maven, var der stemning for at fortsætte med lidt godt øl et sted, jeg foreslog en hyggelig vinbar, hvor vi både kunne købe øl fra fad og vine glasvis. Villa Vino http://villavino.dk/ Det er et super hygggeligt sted, hvor vi endte med at have nok at tale om fra kl ca 14 - 18 30. Selv foretrak jeg 3 gode glas rødvin og mineralvand under opholdet, hvor der var enighed om ved lejlighed at gentage succesen. En mulighed er som jeg ser det også at mixe valg af brunch fra gang til gang, lidt mere efter det lavere til højere prisleje, efterhånden som vi bliver flere der deltager, samt at vi fra hovedstaden også godt kan bevæge os mod Roskilde/Køge etc, sådan at det ikke altid er dem udefra der skal tage turen ind til København. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
death_star 13 Skrevet 5. November, 2013 Sweetums, The youngster, Bonobo, Montezi og Rejsenetværk Lyder som et interessant selskab! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9745 Skrevet 5. November, 2013 death_star, det var også interessant selskab Vel som forventet har opbakningen til at mødes på sådan vis, til nu bestået af personer hvis civil stand og position i øvrigt gør det ulig lettere at tage skridtet til at møde op, end tilfældet vel er for en del andre herinde, som måske gerne ville deltage, men som også af helt forståelige grunde kan tænkes ikke i praksis at kunne møde op. Trods at selskabet dog havde tanke for at vi befandt os på offentligt sted, og i det store også tilpassede ordvalget herefter, kan det ikke udelukkes at øvrige gæster vil kunne have udledet emnet for selskabets interesse, skulle de have lyttet efter med særlig interesse. Det tog, og det tager vi så relativt afslappet, fordi vi bedre kan gøre det end så mange andre vil kunne et offentligt sted. Så jo Chattens brunch klub udgør et interessant selskab, men indebærer også nogle overvejelser omkring egen deltagelse, som hver enkelt bruger herinde må gøre op med sig selv. Måske vi ad åre kan arrangere lukkede træf som flere vil føle sig tryg ved, men dertil er vi ikke nået endnu. Trods den nuværende chats mindre synlige plads på Eroguide.dk, er den brugbar og da i hvert fald de nuværende medlemmer af Chattens brunch klub er ret hyppigt at finde derinde - så velmødt i chatten. I må bare logge på for at se hvem der er i chatten, man kan ikke længere se det uden at selv at logge på. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg