Hop til indhold

Recommended Posts


Det er altid pirrende at forestille sig, hvordan pigen er og ser ud i virkeligheden. Ofte har vi et billede, men ellers er det hendes profil-tekst, som vi må nøjes med. Og så måske lidt sms frem og tilbage.
Men enkelte piger slår også deres folder her på Eroguide, hvor de så fylder lidt mere på. Når de deltager i debatterne får vi et andet og bedre indblik i mennesket bag profilen.
En af de mest aktive og interessante her er Eva Nadine, hende besøgte jeg i dag. Eller rettere: jeg mødte hendes alter ego som Lemongrass Lingam. Jeg skulle selvfølgelig prøve hendes Lingam Massage.
Eva kan bestemt betjene en "lingam" (et fjollet navn, men de mange alternativer lyder lige så fjollede og kunstige). Jeg fik en dejlig behandling.:wub:
Jeg har i reglen svært ved at afslutte, uden at jeg selv hjælper til, men Eva er dygtig. :)

Eva skriver lange, men også interessante indslag. Og hun snakker på samme måde - så er i hermed fristet eller advaret. :biggrin:

Eva, jeg håber at du var tilfreds med mig! ;) Jeg var i hvert fald godt tilfreds med dig.

/Brutus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lidt sjovt at hun ønsker at neddrosle sin forretning, hvilket giver hende tid til at skrive mere her på EG. Det skaber så en naturlig interesse, i hvert fald hos mig. Et tu @Brutus? Og dermed flere og ikke færre kunder i butikken ^_^

Men tak for anmeldelsen, jeg bliver nok nød til at gøre noget ved det og få booket en tid snart :rolleyes:

Redigeret af AB455

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Brutus skrev, 1 time siden:

Eva, jeg håber at du var tilfreds med mig! ;) 

Det har jeg svært ved at forestille mig at du på nogen måde kan være i tvivl om ;) 
Men hvis det her var et betalings-kærestebrev ville jeg sætte X i JA <3

Jeg bliver også lidt ekstra spændt når jeg på forhånd ved at en EG-bruger hvis navn jeg kan genkende fra debatter osv. booker tid for første gang. 
Vi er vel allesammen sådan lidt "hemmelige medlemmer af klubben", og det er lidt fedt at få sat ansigt på... og for mit vedkommende langt mere end ansigt :wub:

Ville almindeligvis ikke kommentere fra denne profil, hvis overhovedet, men det er jo lidt en anmeldelse som er half-and-half af mig som debattør og mig som Lingam massør, så det blev afgjort ved ælle-bællemetoden om jeg skulle svare her i det hele taget, og hvis ja, så som "mig" eller som "Lemongrass-mig"? Ælle-bælle-bum-bum...
Mig vandt :D 

Pustekys, 
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, den 7.4.2022 at 19:25:

Eva skriver lange, men også interessante indslag. Og hun snakker på samme måde - så er i hermed fristet eller advaret. 

Uuha, ja, jeg har også overvejet at booke en tid hos Lemongrass ... 

Men da både jeg lissom @Eva Nadine godt kan snakke temmelig en del, og da jeg tit vrøvler når jeg kommer lidt op at køre, så tænker jeg, et besøg ville ende enten fantastisk godt eller gå gruelig galt  :D:D:P  .. så vælger jeg at holde mig tilbage ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@sneræven 
Jeg har en "teknik" jeg bruger til selv at klappe kaje. Og en anden til at få manden på briksen til at klappe kaje :D 
Nu var både @Brutus og jeg udfordrede i forhold til selvkontrol på netop dén dag og i netop dét møde. For min del fordi jeg ikke har været i nærkontakt med andre end allernærmeste familie i 4 måneder og derfor har haft "vakuum i snakketøjet" lige så længe.
Der er flere af dem der ofte kommer på briksen hvor vi praktiserer en slags "silent retreat" i al den tid af "seancen" hvor de ligger på ryggen. 
Snik-snakken kan sagtens foregå KUN før/efter... men helt slipper man kun hvis man kommunikerer ved tegnsprog og skriveprogram på sin smart phone.
Så komsedasse snerævebasse :D:wub:


Min svarvillighed i denne anmeldelse er ene og alene fordi den ikke kommer til at blive markedsført udenfor Eroguide. Det er så indforstået fordi jer "kernebrugere" og skribenter nok næsten alle VED at jeg er et pludrehovede på skrift og det ER jo sjovt at lave fis med. Men ingen andre end faste EG-læsere/skrivere vil fatte en disse.
Selvironi og selverkendelse er et hit. 

Vi kan aftale du får en krone i rabat for hvert unødvendigt ord der kommer fra mig, og skal betale en krone ekstra for ethvert unødvendigt ord der kommer fra dig.
Jeg er stor tilhænger af individuel tilpasning af "The Oxy Cocktail" <3:P

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 10 timer siden:

Vi kan aftale du får en krone i rabat for hvert unødvendigt ord der kommer fra mig, og skal betale en krone ekstra for ethvert unødvendigt ord der kommer fra dig.

Det bliver dyrt for dig Eva, efter de første ti minutter, så har du brugt betalingen og derefter er det ren udgift :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 16 minutter siden:

@Brutus 
Du er en modig mand! 
Næste gang du kommer til en tur på briksen bliver du straffet med tavshed :P;) 

Uha, nu bliver du domina :shock:.  Men jeg er sikker på, at det vil gøre mere ondt på dig end på mig :P.

Jeg er dog nådig, så du får lov til at sige lidt en gang imellem :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 39 minutter siden:

Det bliver dyrt for dig Eva, efter de første ti minutter, så har du brugt betalingen og derefter er det ren udgift :biggrin:

Vedowa? Jeg har en god opsparing og et godt overskud på min dulle-konto efter mange år som hobby-sexarbejder... og kan faktisk sige helt op til 500 unødvendige ord på en time førend der er underskud når husleje og andre omkostninger er trukket fra. Jeg glæder mig allerede! :D 
Endelig ku' jeg ta' bladet fra munden i en anmeldelse... Gi' den gas, drenge! Jeg er SÅ klar til svar :wub:

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg glemte lige at sige noget vigtigt til jer allesammen: 

Bla bla bla, sniksnak, tjulahopsasa, pludder-sladder, flirtydirty, hanky panky og blablabla. Mere blabla bla bla, sniksnak, tjulahopsasa, pludder-sladder, flirtydirty, hanky panky og blablabla. Endnu mere blabla bla bla, sniksnak, tjulahopsasa, pludder-sladder, flirtydirty, hanky panky og blablabla. Fortsættelse af blabla bla bla, sniksnak, tjulahopsasa, pludder-sladder, flirtydirty, hanky panky og blablabla. Mere blabla bla bla, sniksnak, tjulahopsasa, pludder-sladder, flirtydirty, hanky panky og blablabla. Mere blabla bla bla, sniksnak, tjulahopsasa, pludder-sladder, flirtydirty, hanky panky og blablabla. Mere blabla bla bla, sniksnak, tjulahopsasa, pludder-sladder, flirtydirty, hanky panky og blablabla. Mere blabla bla bla, sniksnak, tjulahopsasa, pludder-sladder, flirtydirty, hanky panky og blablabla. Mere blabla bla bla, sniksnak, tjulahopsasa, pludder-sladder, flirtydirty, hanky panky og blablabla. Og fik jeg sagt bla bla, sniksnak, tjulahopsasa, pludder-sladder, flirtydirty, hanky panky og blablabla? 
Resten kan du høre om når vi ses i virkelighedens verden :D 

Gramsekrammer, 
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 2 timer siden:

Jeg glemte lige at sige noget vigtigt til jer allesammen: 

Bla bla bla, sniksnak, tjulahopsasa, pludder-sladder, flirtydirty, hanky panky og blablabla. Mere blabla bla bla, sniksnak, tjulahopsasa, pludder-sladder, flirtydirty, hanky panky og blablabla. Endnu mere blabla bla bla, sniksnak, tjulahopsasa, pludder-sladder, flirtydirty, hanky panky og blablabla. Fortsættelse af blabla bla bla, sniksnak, tjulahopsasa, pludder-sladder, flirtydirty, hanky panky og blablabla. Mere blabla bla bla, sniksnak, tjulahopsasa, pludder-sladder, flirtydirty, hanky panky og blablabla. Mere blabla bla bla, sniksnak, tjulahopsasa, pludder-sladder, flirtydirty, hanky panky og blablabla. Mere blabla bla bla, sniksnak, tjulahopsasa, pludder-sladder, flirtydirty, hanky panky og blablabla. Mere blabla bla bla, sniksnak, tjulahopsasa, pludder-sladder, flirtydirty, hanky panky og blablabla. Mere blabla bla bla, sniksnak, tjulahopsasa, pludder-sladder, flirtydirty, hanky panky og blablabla. Og fik jeg sagt bla bla, sniksnak, tjulahopsasa, pludder-sladder, flirtydirty, hanky panky og blablabla? 
Resten kan du høre om når vi ses i virkelighedens verden :D 

Gramsekrammer, 
Eva <3

Der fik du lige scoret mig som ny gæst :D

For humor kombineret med det du gør med os gæster er en vinder. Og jeg har tænkt mange gange på at aflægge dig en visit.

Tjullabum...

 

Glad

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...