Chrivs 4 Skrevet 21. Februar, 2023 Kan også tilbyde lidt Var ved hende for lidt under et år siden. Massagen er kedelig Især når det er benene! Og hun kørte kun med hendes bryster på en og det føles som det kun var nippels som rørte. Ikke ret meget tryk Kunne næsten ikke mærke det... Og da jeg skulle vende mig om. Sad hun lidt lang væk så det var ret så svært at røre hendes patter Men DAMN en krop hun har! og hendes bryster er så gode! når man kunne røre ordentlig ved dem Krop 10/10 Massage på ryg 4/10 Massage på ben 1/10 Brysterne damn top 100! så gode og faste at holde og røre ved! Ville ønske hun gjorde mere Booby slides Og mere tryk på Og brugte kroppen noget mere som at kører hendes krop op og ned af en og sådan. Men det kan jo være det ville være det man fik hvis man nu havde sagt "B2B" Så hvis nu hun gjorde noget mere ud af den frække del Så ville hun var en top 10! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ka1989 0 Skrevet 13. Juli, 2023 Kan se, at hun er tilbage i Aarhus. Nogen der ved, hvor hun cirka holder til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
variomaster 147 Skrevet 14. Juli, 2023 Da jeg besøgte hende for godt et år siden, var det i en fin lejlighed i kvarteret ved Åbyen. Er interesseret i at høre om hun er blevet lidt mere intens og fræk til at massere, eller det stadig er lidt mormor-agtigt. For lækker, det er hun! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JensBentsen 17 Skrevet 14. Juli, 2023 udinaturen skrev, den 18.2.2023 at 19:46: Jeg besøgte Jesik, da hun kaldte sig Jessica. Dengang tilbød hun også sex. Det var fandme frækt, altså hendes krop.. Store lækre bryster, en fantastisk dejlig røv og en stram lækker fit krop! Alt på hende sidder simpelthen perfekt. MEN … det er også det. Ingen øjenkontakt, ingen gensidig berøring og det var ekstrem mekanisk. Jeg oplevede en meget indelukket personlighed, som ikke burde være i dette erhverv. Normalt søger jeg kemi og gensidighed, ved at spørge hvad hun godt kan lide … men intet svar fra hende. Hun ville gerne have det overstået. Hvis hun havde indlevelseevne, så var jeg stamkunde. hun siger ellers hun aldrig har tilbudt sex, har prøvet at overtale hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kerntom8 2 Skrevet 15. Juli, 2023 Hvad er mutual touch ? Må man slikke hende, hun er jo vildt lække Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cords 201 Skrevet 15. Juli, 2023 (edited) @Kerntom8 gensidig berøring Redigeret 15. Juli, 2023 af Cords Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 1018 Skrevet 15. Juli, 2023 JensBentsen skrev, for 19 timer siden: hun siger ellers hun aldrig har tilbudt sex, har prøvet at overtale hende Det kan jeg så fortælle, at hun har. Bare under et andet navn. Jeg glemmer aldrig de bryster, hoppende op og ned, eller i stående missonær, hvor de gyngede frem og tilbage. Virkelig et syn for guder. Men, hun er ikke særlig lidenskabelig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hottie 387 Skrevet 15. Juli, 2023 (edited) "There are friends, there is family and then there are friends that become family" , for me Jessy it's like my sister my visits in Aarhus were much relaxed knowing that I was living with such a wonderful person. She is extremely sexy, beautiful and well-mannered. Much love my bestie! miss you Redigeret 15. Juli, 2023 af Hottie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JensBentsen 17 Skrevet 15. Juli, 2023 udinaturen skrev, for 6 timer siden: Det kan jeg så fortælle, at hun har. Bare under et andet navn. Jeg glemmer aldrig de bryster, hoppende op og ned, eller i stående missonær, hvor de gyngede frem og tilbage. Virkelig et syn for guder. Men, hun er ikke særlig lidenskabelig. ok ærgerligt hun ikke tilbyder sex mere, gad virkelig godt knalde hende, er det flere år siden eller? for har da besøgt hende i over minimum et år nu... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Western 82 Skrevet 18. Juli, 2023 Så fik jeg besøgt hende. Jeg har prøvet en del erotisk massage og når man tænker på hvor længe hun har været aktiv er jeg dybt skuffet. Det føltes som et 15 minutters program der blev udvidet til 60. Der gik 40 min.!! 40 min før hun rørte min ven første gang. Alt for længe med de samme bevægelser ved b2b - det var nærmest komisk. Læg hertil at der var 0 smil... meget lille indlevelse. Hun er venlig og man bliver bestemt informeret om hendes grænser i forhold til berøringer inden næste fase, hvilket er fint, men gør det nu lidt gilende og med et smil. For mig virker hun til at være irriteret på sit arbejde og virker udbrændt. / Western Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
variomaster 147 Skrevet 19. Juli, 2023 Vildt nok hun ikke strammer op......Må indrømme at jeg var ved at overveje et genbesøg pga hendes udseende.....men det er droppet nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg