JensBentsen 17 Skrevet 7. April, 2022 Har besøgt dette vidunder af en kvinde en del gange efterhånden. Jesik leverer en megalækker og ikke mindst fræk massage – inkl. Happy ending (der ender meget happy!). Hun er nede på jorden, nem at tale med, lækker krop og udseende. Jesik giver en rigtig god både alm. Massage med olie og en særdeles fræk massage også, hvor hun især masserer med sine lækre bløde bryster. Hun kan bestemt også noget med den alm. Massage, hun har styr på hvad hun laver, fokus på ryggen primært. Den mere frække del af massagen er også virkelig god, hun glider bogstaveligt talt hen over en under meget af massagen med sin krop, men masserer også med hænder. Der er med mutual touch, så hendes lækre mis må man også lege med på overfladen, ofte i våd tilstand, mums. Hun giver et godt blow (med kondom) og er ofte her man kan nå hendes mis og lege. Hun tirrer pikken stiv med sine bryster, lægger nærmest ikke hånd på den i starten, er bestemt heller ikke nødvendigt. Fræk afslutning hvor hun putter olie på pikken og spiller den af. Nogle af ekstra ydelserne er bad sammen, slikke hende. Bad med hende har jeg endnu ikke prøvet, men slikke hende kan anbefales. Eneste minus er der ikke er mulighed for superfransk desværre. Men wauv, alt andet er perfekt! https://annoncelight.dk/showad/331801 9,5 ud af 10 over all 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MightySmall 42 Skrevet 8. April, 2022 Absolut køn kvinde og lækker krop. Flot mis. Jeg syntes dog ikke massagen er ret meget værd. Hun rører bare og der er ikke meget erotik over det. Massagen med brysterne er dog erotisk, men meget mekanisk. Hun kører i samme cirkler på ryggen indtil hun beder en vende sig om. Når man vender sig om gør hun den stiv med brysterne. Hun rørte mig stort set kun med brysterne indtil hun satte gummi på, sprang om i en 69’er og begyndte at sutte. Og jeg er, i al beskedenhed, hverken gammel, tyk, grim eller ildelugtende. Hun gør det godt i forhold til blowjob. 200 kr for at slikke hende. Jeg kunne god ønske mig mere erotik og mindre mekanik. Det virkede, på mig, som om hun havde en helt indstuderet rutine hun lirede af hver gang. kvinden: 8/10 oplevelsen 6/10 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 1018 Skrevet 8. April, 2022 Jeg har selv besøgt Jesik, og det var før hun kun tilbød massage og happy ending. Det var ikke en fantastisk oplevelse, men hun er satme en lækker kvinde og ene og alene af den grund, kunne jeg godt besøge hende igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alonzo 18 Skrevet 4. Juni, 2022 udinaturen skrev, den 8.4.2022 at 11:47: Jeg har selv besøgt Jesik, og det var før hun kun tilbød massage og happy ending. Det var ikke en fantastisk oplevelse, men hun er satme en lækker kvinde og ene og alene af den grund, kunne jeg godt besøge hende igen. Hvor kommer hun egentlig fra? Og er hendes tætsiddende eller lidt løse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alonzo 18 Skrevet 4. Juni, 2022 Alonzo skrev, for 11 timer siden: Hvor kommer hun egentlig fra? Og er hendes tætsiddende eller lidt løse Bryster* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alonzo 18 Skrevet 8. Juni, 2022 Hey… nogen der kan fortælle lidt mere om denne flotte dame? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
variomaster 147 Skrevet 9. Juni, 2022 Jeg kan godt byde lidt ind. Husk det er min personlige mening. Andre kan opleve besøget anderledes. Var på besøg hos hende for nylig. 60 minutter. Ok diskret sted, og fin lejlighed. Hun er rigtig sød, og super lækker. Fine bryster og bagdel. Massagen var ret kedelig. Efter min mening skulle hun gøre meget mere ud af nærhed, og glide meget tættere og intimt rundt på een. Det var nærmest bare massage tilsat lidt bryster op og ned af ryggen. Det blev lidt bedre da vi nåede forsiden. Hun gned bryster rundt i skridtet, og endte med at montere gummi, og give et par minutters blow. Ikke fantastisk, men ok. Derefter af med gummi, og hånd for resten af pengene. Hun passede på ikke at få noget på fingrene, da jeg kom. Bad og afsked uden stress. Jeg tænker tilbage på en ret mekanisk og indstuderet sceance. Ikke helt pengene værd.....Men gad godt have sex med hende. Gentagelse.....Naa.... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alonzo 18 Skrevet 9. Juni, 2022 variomaster skrev, for 2 timer siden: Jeg kan godt byde lidt ind. Husk det er min personlige mening. Andre kan opleve besøget anderledes. Var på besøg hos hende for nylig. 60 minutter. Ok diskret sted, og fin lejlighed. Hun er rigtig sød, og super lækker. Fine bryster og bagdel. Massagen var ret kedelig. Efter min mening skulle hun gøre meget mere ud af nærhed, og glide meget tættere og intimt rundt på een. Det var nærmest bare massage tilsat lidt bryster op og ned af ryggen. Det blev lidt bedre da vi nåede forsiden. Hun gned bryster rundt i skridtet, og endte med at montere gummi, og give et par minutters blow. Ikke fantastisk, men ok. Derefter af med gummi, og hånd for resten af pengene. Hun passede på ikke at få noget på fingrene, da jeg kom. Bad og afsked uden stress. Jeg tænker tilbage på en ret mekanisk og indstuderet sceance. Ikke helt pengene værd.....Men gad godt have sex med hende. Gentagelse.....Naa.... Tak for svar. Det var kongeligt Er hun fra Europa eller latina? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
variomaster 147 Skrevet 9. Juni, 2022 Vil sige østeuropa, med et sydligt strejf... :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alonzo 18 Skrevet 9. Juni, 2022 variomaster skrev, for 6 minutter siden: Vil sige østeuropa, med et sydligt strejf... Du er konge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr curious 110 Skrevet 9. Juni, 2022 variomaster skrev, for 10 timer siden: Jeg kan godt byde lidt ind. Husk det er min personlige mening. Andre kan opleve besøget anderledes. Var på besøg hos hende for nylig. 60 minutter. Ok diskret sted, og fin lejlighed. Hun er rigtig sød, og super lækker. Fine bryster og bagdel. Massagen var ret kedelig. Efter min mening skulle hun gøre meget mere ud af nærhed, og glide meget tættere og intimt rundt på een. Det var nærmest bare massage tilsat lidt bryster op og ned af ryggen. Det blev lidt bedre da vi nåede forsiden. Hun gned bryster rundt i skridtet, og endte med at montere gummi, og give et par minutters blow. Ikke fantastisk, men ok. Derefter af med gummi, og hånd for resten af pengene. Hun passede på ikke at få noget på fingrene, da jeg kom. Bad og afsked uden stress. Jeg tænker tilbage på en ret mekanisk og indstuderet sceance. Ikke helt pengene værd.....Men gad godt have sex med hende. Gentagelse.....Naa.... Jeg er meget enig i denne beskrivelse. Jeg oplevede nøjagtig det samme. Køren rundt med et par dejlige bryster (det skal hun have) men meget mekanisk og ikke særlig sensuelt. Faktisk lidt for hurtigt. Hendes blow med kondom kunne jeg slet ikke mærke. Har nok et problem med kondomer generelt så det skal hun nok ikke have skyld for. Men begejstringen faldt men af med kondomet så fik hun mig da helt sikkert i mål. Specielt fordi jeg samtidig kunne røre hendes dejlige bryster. Jeg vælger nok alternativer næste gang... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr curious 110 Skrevet 9. Juni, 2022 Alonzo skrev, for 8 timer siden: Tak for svar. Det var kongeligt Er hun fra Europa eller latina? Hun er mig bekendt fra Rumænien.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alonzo 18 Skrevet 9. Juni, 2022 Mr curious skrev, for 2 timer siden: Hun er mig bekendt fra Rumænien.... Ja passer helt sikkert. Og variomaster har ramt plet. Jeg gik på gym med to søstre fra Rumænien. Selvom de er østeuropæer minder de meget om spaniere. Selv deres sprog. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Handyman 12 Skrevet 15. Juni, 2022 Har også besøgt Jessik, meget smuk kvinde og dejlig krop, virkelig waau. Men meget kedelig og ligegyldig massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alonzo 18 Skrevet 15. Juni, 2022 Handyman skrev, for 19 minutter siden: Har også besøgt Jessik, meget smuk kvinde og dejlig krop, virkelig waau. Men meget kedelig og ligegyldig massage. Kan man ikke nyde hendes ved at røre ved hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Handyman 12 Skrevet 18. Juni, 2022 Det var meget mekanisk, ingen indlevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
variomaster 147 Skrevet 20. September, 2022 Nogen der ved om hun har opgraderet servicen, eller det stadig er lidt halvkedeligt..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyder69 145 Skrevet 5. Oktober, 2022 https://annoncelight.dk/showad/331801 Besøgte i aftes denne skønne kvinde. Hun har en rigtig lækker krop. God røv, superlækre ægte bryster og er helt glatbarberet og når det hele så er smurt ind i olie så er det bare lækkert at røre ved. Jeg kan oplyse at servicen sandsynligvis ikke er blevet opgraderet. Dette er mit første besøg hos hende, så det er selvfølgelig med et forbehold. Kan man lide en god hård massage er dette ikke stedet. Her får du bløde kontinuerlige bevægelser med hænder eller bryster, uden at der sådan rigtig tages ved. Når man vendes gives der blow og HJ og hun vender sig i en 69ér. Det koster dog 200,- ekstra at stikke tungen frem. Det er svært at lade være, og nøjedes med at kigge og "let the fingers do the walking" kommer igen ?… næppe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5215 Skrevet 5. Oktober, 2022 Alonzo skrev, den 10.6.2022 at 01:04: Ja passer helt sikkert. Og variomaster har ramt plet. Jeg gik på gym med to søstre fra Rumænien. Selvom de er østeuropæer minder de meget om spaniere. Selv deres sprog. Den var nu.... at Spansk og Rumænsk minder om hinanden!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le fiss'carl 240 Skrevet 5. Oktober, 2022 JensBentsen skrev, den 7.4.2022 at 17:58: Har besøgt dette vidunder af en kvinde en del gange efterhånden. Jesik leverer en megalækker og ikke mindst fræk massage – inkl. Happy ending (der ender meget happy!). Hun er nede på jorden, nem at tale med, lækker krop og udseende. Jesik giver en rigtig god både alm. Massage med olie og en særdeles fræk massage også, hvor hun især masserer med sine lækre bløde bryster. Hun kan bestemt også noget med den alm. Massage, hun har styr på hvad hun laver, fokus på ryggen primært. Den mere frække del af massagen er også virkelig god, hun glider bogstaveligt talt hen over en under meget af massagen med sin krop, men masserer også med hænder. Der er med mutual touch, så hendes lækre mis må man også lege med på overfladen, ofte i våd tilstand, mums. Hun giver et godt blow (med kondom) og er ofte her man kan nå hendes mis og lege. Hun tirrer pikken stiv med sine bryster, lægger nærmest ikke hånd på den i starten, er bestemt heller ikke nødvendigt. Fræk afslutning hvor hun putter olie på pikken og spiller den af. Nogle af ekstra ydelserne er bad sammen, slikke hende. Bad med hende har jeg endnu ikke prøvet, men slikke hende kan anbefales. Eneste minus er der ikke er mulighed for superfransk desværre. Men wauv, alt andet er perfekt! https://annoncelight.dk/showad/331801 9,5 ud af 10 over all Er du en af dem der er blevet opfordret til at skrive en anmeldelse - noget som er alm. brugt af mange østeuropæiske piger ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2076 Skrevet 5. Oktober, 2022 Der er en tråd mere med blandede skriv. Efter jeg har læst denne er jeg ikke så fristet mere. https://www.eroguide.dk/forum/topic/145681-jesik-sensuel-massage-aarhus/?tab=comments#comment-1344510 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 13. December, 2022 Jeg var forbi Jesik i går. Fik en halv time. Professionel men en smule maskin agtig. Ingen tvivl om at det er et fast koncept. Men godt til prisen. Har oplevet mindre engagement til flere penge, andre steder. Dejlig, berørings venlig pige. Hun bruger hendes store bryster meget. Min erfaring er at piger med mindre bryster, giver en mere ægte btb. MEN. Hun oplever en del der bestiller tid, men udebliver uden afbud. Det kan vi gøre bedre drenge. Vis lidt respekt for pigerne. De er også under pres pt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orladrengen 55 Skrevet 13. December, 2022 AalborgLook skrev, den 5.10.2022 at 08:35: Den var nu.... at Spansk og Rumænsk minder om hinanden!!! Det er nu ikke helt skævt. Begge sprog er fra den latinske sprogstamme :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
variomaster 147 Skrevet 18. Februar, 2023 Er der sket opgradering af servicen..? Gad godt igen, hvis hun har tilsat lidt mere nærhed og entusiasme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 1018 Skrevet 18. Februar, 2023 Jeg besøgte Jesik, da hun kaldte sig Jessica. Dengang tilbød hun også sex. Det var fandme frækt, altså hendes krop.. Store lækre bryster, en fantastisk dejlig røv og en stram lækker fit krop! Alt på hende sidder simpelthen perfekt. MEN … det er også det. Ingen øjenkontakt, ingen gensidig berøring og det var ekstrem mekanisk. Jeg oplevede en meget indelukket personlighed, som ikke burde være i dette erhverv. Normalt søger jeg kemi og gensidighed, ved at spørge hvad hun godt kan lide … men intet svar fra hende. Hun ville gerne have det overstået. Hvis hun havde indlevelseevne, så var jeg stamkunde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg