Hop til indhold
Machiavelli69

BEAUTY MIA• GFE• SUPER FRANSK•BIG NATURAL TITS • Marmorkirken (metrostation)

Recommended Posts

Visited lovely Mia again. IMHO she is a hidden gem, she looks even better than on the pictures. Ticks all the boxes as listed in the title, Mia is a really passionate girl giving it all, very friendly and a beautiful body. Excellent treatment, shower before and after the visit. I cannot recommend her enough!

M.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Elpedro

Hun er absolut i top blandt dem jeg har besøgt de seneste år, og det tæller efterhånden en del. Fantastisk godt blow og bagefter en fræk ridetur. Hun mestrer noget med at knibe sammen når man (jeg) kommer. Vildt lækker oplevelse. Rigtig flot og sød pige. Lejlighed diskret og virkelig rent og pænt også. <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

I går var jeg i stødet til et par store, naturlige bryster, og det var Mia altså ret leveringsdygtig i.

Mia var rigtig sød, gav præcis den service, jeg forventede uden at snyde med så meget som et sekund af tiden. Hun er superlækker og appetitlig, rigtig fræk, giver dig lov til at give den gas, og hun er i det hele taget bare superprofessionel i ordets bedste forstand.

Jeg vender ikke tilbage, da jeg nok er til tøser, der er en kende mere crazy i sengen, end Mia var, men jeg var rigtig glad for, at jeg besøgte hende og kan kun anbefale andre at gøre det samme. Måske handler det bare om, at jeg ikke var i stand til at bolle hende fuldstændig rundtosset, hvilket nu engang er det jeg søger, når jeg er sammen med en pige. Men mine manglende evner skal selvfølgelig ikke ligge Mia til last. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...