Hop til indhold
Rugbrød

Your new ADORABLE neighbor ANABEL! FIRST TIME IN CPH

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/340916

jeg besøgte denne smukke og mest imødekommende pige, matilda har altid været min favorit men her må jeg indrømme er fuldstændig solgt! 

kommunikation gik okay, da jeg kom følte jeg mig vedkommen med det samme, jeg var slået helt bagover! 

ingen selvfie skulle sendes, hun holdte hvad hun lovede

vi startede lidt med noget småsnak, men begyndte hurtig at kysse med tunge, og jeg slikkede hende som hun virkelig virket til at kunne lide

Hendes blowjob var verdensklasse, og hun var  nærværende, hun havde øjenkontakt både ved sex og blowjob, ikke fra fraværende men derimod virkelig virket til at nyde det og man følte man var sammen med en kæreste, ja undskyld ved ikke helt hvordan jeg skal beskrive det? 

hendes billedet med avisen er ægte hun er mega lækker og så flot en krop og ja jeg er fuldstændig solgt har ikke prøvet det før på samme måde, beklager min følsomme side men blev sgu helt rørt da jeg kom hjem. 

det er min oplevelse og vil anbefale hende 1000% 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er ved Nørrebrogade kommer selv fra Århus og vil ikke oplyse nr selvfølgelig 

men er Gud lækker jeg kan slet ikke komme over hvor dejlig en pige hun er seriøst ikke prøvet noget der var så godt før, og har ellers besøgt en del, matilda har helt klart været min favorit men anabel er helt klart min nr. overvejer faktisk at tage et smut til kbh. Bare for at besøge ja ved godt jeg er tosset ha ha 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej - kan kun tilslutte mig Rugbrød - kan godt lide, når en mis bliver våd, når man slikker den. Og det blev hendes, og smagte kun bedre og bedre. 

Pas godt på hende og få jer nogle dejlige oplevelser!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Rugbrød og Tyskeren

Jeg forsøgte selv at sætte en aftale i stand igår men blev bedt om at sende to selfier. Egentlig er jeg meget imod denne metode men jeg var så inderlig forhippet på at møde Anabel så jeg gik med på legen og sendte selfierne og troede så den var hjemme. Men nej, nu ville hun vide hvad mit job bestod i og se beviser for at jeg vitterlig var ansat i det firma jeg fortalte jeg var ansat i. Der satte jeg foden i og dermed ingen date:angry:Måtte i igennem de samme ting?

VH PG

Del dette indlæg

Link til indlæg
pussyguy skrev, for 8 timer siden:

Hej Rugbrød og Tyskeren

Jeg forsøgte selv at sætte en aftale i stand igår men blev bedt om at sende to selfier. Egentlig er jeg meget imod denne metode men jeg var så inderlig forhippet på at møde Anabel så jeg gik med på legen og sendte selfierne og troede så den var hjemme. Men nej, nu ville hun vide hvad mit job bestod i og se beviser for at jeg vitterlig var ansat i det firma jeg fortalte jeg var ansat i. Der satte jeg foden i og dermed ingen date:angry:Måtte i igennem de samme ting?

VH PG

Hej pussyguy 

det jeg da ked af at hører, har i tidens morgen da jeg besøgte matilda første gang,  sendt 2 selfie, siden har jeg ikke ? Og slet ikke alt det med arbejde og det? 

øv alt det vidste jeg altså ikke man skulle, for da jeg ikke selv skulle tillod jeg mig  derfor at skrive det, ellers er det 1,5 år siden jeg sidst selv sendte det 

Redigeret af Rugbrød

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rugbrød skrev, for 3 timer siden:

Hej pussyguy 

det jeg da ked af at hører, har i tidens morgen da jeg besøgte matilda første gang,  sendt 2 selfie, siden har jeg ikke ? Og slet ikke alt det med arbejde og det? 

øv alt det vidste jeg altså ikke man skulle, for da jeg ikke selv skulle tillod jeg mig  derfor at skrive det, ellers er det 1,5 år siden jeg sidst selv sendte det 

Og jeg har ikke noget imod det, da det også er for deres sikkerhed, så ved jeg godt der er nogen der skriver kan bruges til andet, men har aldrig oplevet noget vil jeg bare sige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sidelining skrev, for 13 timer siden:

Økobryster? 

Medmindre at hun har fået lavet barm, efter billederne er det super tydeligt at hun har øko bryster. Falske bryster kan ikke laves så smukke som dem hun har.

Del dette indlæg

Link til indlæg
pussyguy skrev, for 13 timer siden:

Hej Rugbrød og Tyskeren

VH PG

Takker for vigtig info, hun er hermed på min no go liste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
pussyguy skrev, den 8.4.2022 at 23:39:

Måtte i igennem de samme ting?

VH PG

Da jeg blev godkendt, for meget længe siden, var det nok med to selfies…

De andre krav lyder vildt, men har set andre skrive lignende, så der er åbenbart strengere krav nu…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse. 

Har svært ved at bedømme hendes billeder? Hvor slank er hun? Bliver lidt bekymret over et par af billeder og når hun ikke skriver højde og vægt er jeg lidt ekstra på vagt…

Del dette indlæg

Link til indlæg
RichGentleman skrev, for 50 minutter siden:

Tak for en god anmeldelse. 

Har svært ved at bedømme hendes billeder? Hvor slank er hun? Bliver lidt bekymret over et par af billeder og når hun ikke skriver højde og vægt er jeg lidt ekstra på vagt…

Hun har en dejlig krop den sidder som den skal, og jeg ved ikke om hendes bryster er lavet men jeg tror ikke de er, hun har en flad mave og er gude lækker, helt glat og ud fra min mening bedste krop. 
hun er ikke så høj omkring 1,65, 

Redigeret af Rugbrød

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det numret og adressen kenner man godt - har besøgt mindestens to gp'er der, sidst var det Nika tror jeg. Flot sted, men umuligt at parkere der - brug ikke bilen... Måske blir det ett besøg her med då :)

Redigeret af HerrVonKnoblauch

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...