Denfrækkejyde 5 Skrevet 6. April, 2022 Hej med jer Jeg leder efter en fræk dansk kvinde jeg besøgte på hotel i Glostrup eller Hvidovre for nogle måneder siden. Fik kontakt med hende og nøglen blev smidt ud af vinduet i en kuvert. Kan ikke finde hende mere. Besøgte først en fræk gudeflot kvinde og hun fortalte at hun nogen gange havde en fræk veninde med. Veninden har jeg også været sammen med og Wow men hende kan jeg heller ikke finde mere. Så pls hjælp mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kimbj 80 Skrevet 6. April, 2022 Skulle efterlysningen så ikke være under Sjælland? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4850 Skrevet 6. April, 2022 Hej @Denfrækkejyde Jeg ser du er ny bruger. Jeg har et par idéer til hvad du kan gøre for at øge chancen for succes. Det er tydeligt at du rigtigt gerne vil finde hende/dem! Måske du skal lægge ud med lidt flere detaljer først og fremmest. Dernæst få flyttet tråden fra Jylland til Sjælland hvor Glostrup ligger, og så fra anmeldelser til efterlysninger. Og så undgå at lave to næsten ens indlæg. Bare sådan til at starte med Hendes alder? Hendes nationalitet? Hendes udseende? Hvor fandt du hende første gang? Hvad betalte du? Jeg tænker at der du fik kontakt med hende første gang kan være en god hjælp også at nævne, altså medmindre du kun kan huske "på internettet". Ovenstående er naturligvis for det tilfælde at du ikke bare tilfældigt gik forbi et hotel i Glostrup, og der var lækre kvinder der smed kuverter ud af vinduerne sådan bare fordi du så skidegodt ud. I så fald vil jeg nærmere foreslå dig at gå en tur forbi igen Kærligt ment, selvom det er ironisk formuleret. Jeg håber oprigtigt det lykkes dig at finde hende/dem. Kærligst, Eva 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 3074 Skrevet 7. April, 2022 Her er lidt tråde som det måske kan hjælpe dig med at huske hvem hun er. https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=Glostrup Hvidovre&updated_after=any&sortby=newest&search_and_or=or Har du ikke sendt/modtaget en sms eller mail fra hende? Et telefonnummer eller en e-mail adresse, så er der større chance for at vi kan hjælpe dig eller du kan tage kontakt til hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg