Hedonis 970 Skrevet 6. April, 2022 (edited) Aktuelt dilemma: En kompliceret sag for mig er, kort fortalt, at jeg har haft et møde med en kvinde der var blindfolded og jeg har en meget stærk formodning om at jeg kender hende! Skal jeg besøge hende igen? ....................................... Tidligere erfaringer: Jeg har prøvet dette en antal gange gennem flere år. Fortrinsvis unge og lidt ældre kvinder, hvor deres mand, kæreste, master eller anden person, har bistået med at udleve en fantasi om at møde mænd uden at kunne se dem. 1. En gang i Viborg med en moden kvinde, hvor man skulle give besked lidt før ankomst, så hun kunne åbne døren i opgangen. Hun lå så på sengen med bind for øjnene og arbejdede med en rød dildo. Jeg skulle tage tøjet af og gå igang med hvad jeg nu havde lyst til. Undervejs blev hun så ophidset at hun bare skreg "hårdere, hårdere" mens jeg brugte dildoen på hende. Det endte med blodspor på lagnet som hun ikke tog anstød af... Bagefter kørte jeg hende et andet sted hen, altså så vi hinanden alligevel 2. Mange møder med en ung pige på et kollegium i Århus. Hun kaldte sig Sille og gav blowjob med slug mens hun sad på sengekanten og fyren var bag lukket dør på toilettet. Også samleje. Engang havde hun en veninde med så jeg fik dobbelt blow. Veninden var klart urutineret og var stakåndet og rødkindet af bare spænding. Det blev jeg så også. Det var fandme frækt. Begge med bind for øjnene. 3. En ung kvinde som skrev at hun var sygeplejerske (eller studerende) i et lejlighedkompleks i Århus N. Aftale med fyren, betaling og hun lå i sengen. Blow og eller 69 og samleje. Hun med bind for øjnene 4. Samme koncept som 3. - bare i den velbjærgede del af byen, men huset kunne være lånt eller lejet til formålet. Også ret frækt med en gigantisk udløsning der skulle ramme munden, men kom alle andre steder også (på masken, i håret, på puden. Hun var selv mega ophidset over legen, ingen tvivl. 5. Den frækkeste, som også gav mig en præmie for bedste sexhistorie på Eroguide var også seance, virkelig flot iscenesat i en parterre lejlighed. Kvinden lå i en himmelseng med bind for øjnene, langt lyst hår slået ud og lå udover sengekanten. Musik i rummet. Jeg skulle røre hende blidt mens jeg selv onanerede og skulle komme i munden så hun kunne sluge det. Var et åbent arrangement hvor flere kunne være med samtidig, men jeg var alene med hende. Det var både smukt, rørende og totalt liderligt. ............................... Nu kommer vi til det aktuelle. Et lignende koncept med en mand, der hjælper kvinden til at mødes med mænd som hun ikke ser. Jeg vil ikke gå i detaljer fordi det kan risikere at afsløre noget, der gør det endnu mere kompliceret - hvis en af dem læser dette! Der er en detalje ved kvinden som for mig er så karakteristisk, at jeg er næsten sikker på at det er en jeg kender fra andre sociale sammenhænge og faktisk mødes med, ikke tit, men regelmæssigt. Synes også hårfarven og længden passer. Hvad gør jeg... Det er nemlig sådan at jeg får muligheden for at mødes med dem senere, men er det for mærkeligt. Hun kan måske genkende min stemme selvom der ikke bliver sagt meget undervejs (del af konceptet). Jeg kan ikke gennemskue om det vil være meget pinligt for hende at vide, at jeg har været sammen med hende - altså hvis det afsløres, ved at hun genkender mig. Det må på en måde være noget hun har overvejet kan ske? Så kan det blive hemmelighed på hemmelighed. Og hvordan vil hun reagere på at vide at jeg har været sammen med hende? Ved hun at jeg har været der? Ved jeg at det er hende? Det giver en ekstra dimension til oplevelsen og gør det både mere frækt og mere risikabelt. Skal jeg fortsætte eller stoppe? Redigeret 6. April, 2022 af Hedonis 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MisterX Skrevet 6. April, 2022 Vær helt stille mens du knepper hende. Bagefter kan du sige tak for turen og se, hvad der sker. Meld lige tilbage, hvis du beslutter dig for, at knalde hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 6. April, 2022 Hun er blindfoldet for at være anonym. Respektér det, nævn det aldrig for nogen, og besøg hende ikke igen! 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14181 Skrevet 6. April, 2022 Hedonis skrev, for 42 minutter siden: Jeg kan ikke gennemskue om det vil være meget pinligt for hende at vide, at jeg har været sammen med hende - altså hvis det afsløres, ved at hun genkender mig. Det vil kun være pinligt for hende, hvis du fortæller vidt og bredt at hun er til sådan noget - og du er jo sådan set ikke selv bedre, men du kan, hvis hun afslører dig/du lader dig afsløre - blot sige at du ikke på forhånd vidste noget om at det var hende, men sige at det er ligesom i swingerklubben: Det der sker i swingerklubben - forbliver i swingerklubben! Give hende tomlen op og sige at du synes det er sejt at hun er til sådan noget og at det var ekstra frækt fordi du kendte hende - og så ellers pegefingeren for munden - så hun heller ikke afslører dig 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligJyde 23 Skrevet 6. April, 2022 (edited) Jeg nyder selv samme setup og finder det utrolig frækt og ekstra pirrende. Jeg ville helt sikkert gøre det, for at få en ekstra fræk demission på . Lad være med at sig noget og lade hende ikke vide at hun kender dig. Jeg oplever flere tænder på den slags setup, specielt par mv. Lav evt flere aftaler, så inden du evt skulle afsløre dig selv, så har du været der et par gange, eller nyd det én gang og se hvad der sker Husk på, hun nok er blindfolded fordi hun ønsker enten at være anonym, eller fordi hun finder det ekstra frækt at blive leget med. Meld gerne tilbage hvad du gør og om selve oplevelsen, lyder spændende Redigeret 6. April, 2022 af LiderligJyde 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 162 Skrevet 6. April, 2022 Er der hende “R” fra Hornslet, som der har en annonce på i dag?:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18222 Skrevet 6. April, 2022 Hmm.. Det egentlig et godt spørgsmål.. Fra kollegaer ved jeg at de færreste ville finde det særlig fedt.. Det sker jo også vi bliver genkendt, ud fra vores billeder, af bekendte.. Jeg selv er mere ligeglad da min omgangskreds, i det store hele, ved hvad jeg laver.. Der er stor risiko for at det vil være noget der vil spøge rigtig længe hos pågældende kvinde, måske endda nok til at hun vil stoppe.. Det måske værd at tage med i sine overvejelser.. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5566 Skrevet 6. April, 2022 Interessant dilemma, @Hedonis. Hvis din primære bekymring går på, hvordan pigen vil kunne tackle situationen eller ej, så kunne du måske spørge på forhånd, inden du booker næste aftale med hende. Noget i stil med “Jeg er kommet til at tænke på, at vi måske kender hinanden og hvis jeg har ret, så vil vi komme til at mødes igen i sociale sammenhænge. Hvordan vil du have det med det, hvis du pludselig kan genkende træk fra din hemmelige elsker? Hvis det er et problem for dig, så må vi hellere lade være at mødes til sex”. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 970 Skrevet 7. April, 2022 Tak for fine svar. Tænker at jeg kunne have udeladt de mange beskrivelser af tidligere erfaringer, men det skulle blot tjene til at forstå min fascination af dette lille spil. Jeg føler mig egentlig rigtig godt tilpas i de situationer, hvor jeg på den måde er anonym og ikke bliver vurderet på fx. alder eller udseende og derfor føler en vis frihed i mødet. Andre gange og med andre kvinder er det helt sikkert ligegyldigt. For at slå noget fast. Jeg ønsker ikke overhovedet at bruge den viden (hvis hun er den jeg tror) til noget som helst andet end min egen "overraskelse" og stimulerede fantasi. Kunne aldrig finde på at skade hverken hende eller mig selv for den sags skyld, ved at afsløre det for nogen. Min umiddelbare konklusion bliver, at det nok er værre for hende end for mig, hvis hun fandt ud af at jeg har været sammen med hende, så hvis det bliver til endnu et møde må jeg være forsigtig med ikke at give hende noget der kan afsløre min identitet. Jeg finder det absolut pirrende at gøre det med hende. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4850 Skrevet 7. April, 2022 (edited) @Hedonis Det er en "catch 22" situation på en eller anden måde. En eller anden variant af det du beskriver har jeg personlig erfaring med fra mine yngre dage fra åbne forhold og swinger-miljøer osv. Skulle jeg svar på kvindens vegne, baseret på min egen lyst, erfaringer (gode som mindre gode) ville jeg sige: BLIV VÆK! Blot der er en lille chance for at det påvirker situationen kan du risikere at få skubbet så meget til hendes glæde ved at få opfyldt disse fantasier, at det bliver helt og aldeles smadret. Ikke kun lige mht. det aktuelle "arrangement" men også fremadrettet. Potentielt set. Bare det at kontakte dem og spørge ad, kan være nok til at alting splintres - for hende/dem. Og måske for dig også. Jeg er med på at du allerede er klar over dette. Sommetider er det bare fedt lige at høre/læse det fremfor at tænke/skrive det. Jeg svarer også med dette indlæg til det tavse flertal der måske læser dette en dag i fremtiden som har et lign. dilemma, og ikke kun til dig personligt. Så havde jeg jo skrevet en PM Jeg kunne skrive eksempler og erfaringer fra min fortid om disse ting, men jeg ønsker ikke at hi-jacke tråden. Den "værste" vil jeg dog nævne kort som en slags skræk-eksempel: Min absolutte yndlings-onkel dukkede op til et Bukkake-arrangement i Ahornsgade engang - og gik igen, naturligvis og heldigvis! Så det blev mit første, sidste og eneste Bukkake-party nogensinde ever. Øv! På rigtigt mange måder. Det er 15 år siden og jeg har ikke set ham i familiemæssig sammenhæng siden, som er langt det største tab. Får stadig lidt en knude i maven når jeg tænker på det og på ham 15 år efter. Jeg savner ham faktisk, men hvordan fanden prikker man hul på dén byld, og hvem starter? En evt. fantasi om "Uuuuh tænk hvis jeg bliver knaldet af nogen jeg kender når jeg har bind for øjnene... Uuuh det' frækt" vil for de fleste kvinder sandsynligvis fuldstændigt smadre illusionen og fremtidige fantasier herom hvis det pludselig bliver virkeligt. Det er i hvert fald min erfaring. Ikke kun personligt, men også hvad jeg har set SÅ mange gange i swingermiljøet, hvor noget er startet som noget positivt og med gode intentioner og som så ender med traumer, skilsmisser og bristede illusioner. Når du nu ved at det eneste du skal gøre for at være sikker på at du IKKE bidrager til noget destruktivt ingen af jer kender konsekvenserne af på hendes "banehalvdel", er at blive væk, så er det med mine øjne det eneste rigtige at gøre. Vælger du at tale med dem om det, så vent i det mindste til EFTER arrangementet har været der, så du ikke uværgerligt kommer til at forplumre det, som det (heldigvis) er tydeligt at du ikke ønsker. Så har de mulighed for at mærke efter og tale om hvorvidt det ændrer noget før næste arrangement. Kærligst, Eva PS: Jeg kan ikke lige gennemskue om det er købesex eller i privat regi at "arrangementet" er. Ikke at det ville have påvirket mit indlæg eller mit råd, overhovedet. Er bare nysgerrig Redigeret 7. April, 2022 af Eva Nadine 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 970 Skrevet 8. April, 2022 @Eva Nadine Tak for svar med mange gode pointer! Din historie med yndlings-onklen er rørende og viser hvad der kan være på spil. Det er præcis den slags overvejelser der altid sætter en lille splint ind i lysten til at deltage i arrangementer med flere deltagere - altså i det tilfælde hvor man som mand måske render ind i andre deltagere som man kender. Jeg har været i den overvejelse ved tre forskellige gang-bangs (og er egentlig ikke så fascineret af det mere). Men netop i dette setup med maskeret kvinde og indledende møde med en mand som garant for hendes sikkerhed er stadig ret inciterende så jeg har svært ved at slippe det og i dette specifikke tilfælde fordi hun er megalækker. Jeg lader mig påvirke af dine råd så det kan godt tænkes at jeg dropper det. Om det med onklen tænker jeg, at han må være blevet meget skamfuld over at blive "opdaget" af dig (og måske omvendt). Kan godt forstå at det er svært selvom I jo på en måde er ligestillet i at se en skjult side af hinanden. Det er så interessant det her. Så mange mænd der benytter sig af købesex og går til arrangementer med særlige emner inden for seksuelle præferencer, som ikke kan udfoldes åbent. At netop sex er så stærk en drivkraft ved vi jo, men samtidig noget man, i de fleste tilfælde, ikke kan være ærlig med i forhold til partnere. Vi har lyster og fantasier der går udenfor normen i det traditionelle parforhold og det er så en evig kilde til uro, utroskab, fordømmelse, konflikter, skuffelser, hemmeligheder og så videre. Jeg har selv været utro og udsat for utroskab fra kvinder i mine forhold og må konstatere, at det er hulens svært at samleve i forståelse med alle de forskellige syn man kan have på lyst og begær. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 970 Skrevet 8. April, 2022 DonX skrev, den 6.4.2022 at 17:27: Er der hende “R” fra Hornslet, som der har en annonce på i dag?:-) Nej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 970 Skrevet 8. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 16 timer siden: PS: Jeg kan ikke lige gennemskue om det er købesex eller i privat regi at "arrangementet" er. Ikke at det ville have påvirket mit indlæg eller mit råd, overhovedet. Er bare nysgerrig Begge dele kan man sige. Men tror ikke hun gør det for pengenes skyld - ved det jo ikke. Måske er det en del af fantasien at sælge sig for penge. Jeg kan spørge hende 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4850 Skrevet 8. April, 2022 (edited) Hedonis skrev, 1 time siden: Om det med onklen tænker jeg, at han må være blevet meget skamfuld over at blive "opdaget" af dig (og måske omvendt). Det skøreste er at jeg på ingen måder er eller dengang var skamfuld. Min familie ved godt at jeg er sexarbejder, og vidste det også dengang. Det der naturligvis er "det forfærdelige" er fra hans side at han blev bogstaveligt talt taget med bukserne nede i at være seksuelt tiltrukket af sin (brors eller søsters) datter! Jeg forestiller mig at det er foregået nogenlunde sådan her - på hans banehalvdel: Han har naturligvis set billeder af mig (uden ansigt) i lingeri osv. og tændt på både setup'et og mig som type i det mindste. Han har måske tilmed onaneret til tanken om at han snart skulle deltage i arrangementet flere uger i forvejen eller i hvert fald fantaseret og glædet sig. Han har været nede i Ahornsgade og forudbetale (til stedets ejer) en uges tid før for overhovedet at få en plads på balkortet. Når han så dukker op, får en nøgle til et skab, tager tøjet af imens han kan høre at dem der allerede er ankommet så småt er i gang, er han jo allerede stiv og i hopla. Han træder ind i lokalet hvor jeg sidder på en taburet omringet af mænd der spiller eller bliver spillet af... hans niece! Altså hans brors eller søsters ældste datter!!! Hans børns kusine!!! Hende han har kendt siden hun blev født!!! Hende han har skiftet ble på under en skovtur da hun var spæd. Det er satandanseme alt andet lige en noget traumatisk oplevelse, uanset hvordan man end vender og drejer det, og uanset hvad man kunne have gjort efterfølgende. Han drejede om på hælen i samme nano-sekund som vi fik øjenkontakt. Jeg kunne ikke lige i situationen gøre andet end at lade som om det ikke var sket, og fortsætte med de mænd der allerede var i sving. Heldigvis var jeg i stand til at sætte mig mentalt på auto-pilot og gennemføre det. Men min egen tændthed var pist væk! Jeg gik i ren service-mode og leverede varen med kryds og slange fordi det jo ikke var nogens skyld hvad der var sket, og jeg havde ikke engang tid til at tænke over det. Jeg reagerede og agerede bare i situationen. Det var for mig så bare umuligt at "genopfinde" fantasien i mit hovede fordi der mentalt var gået "Yndlings-onkel i Bukkake-fantasien". Det er skide ærgerligt, men pyt nu med det. Hvad det har betydet for min onkel kan jeg kun gisne om. Jeg tænkte bare at det eneste JEG kunne gøre var at lade som om jeg ikke havde opdaget det var ham, og så lade det være op til ham. Han har måske gjort det samme. Jeg har siden kun set ham til min bedstemors begravelse, og jeg var faktisk tæt på at blive væk. Jeg blev kun 3 minutter til kaffen bagefter, netop fordi jeg havde det virkelig dårligt med at der gik "Bukkake" i hans mors begravelse for ham. Til gengæld kunne jeg heller ikke rigtigt blive væk. Hvis jeg er heldig, læser han med her og kontakter mig hvis han har brug for det. Men det er der nok ikke den store sandsynlighed for sker, desværre! Jeg afslører intet ved at skrive om det her. Ingen andre i min familie læser evt. med her - det ved jeg med sikkerhed, netop fordi min familie i mange år har vidst at jeg er sexarbejder. Det var jeg nødt til at afsløre da jeg i tidernes morgen åbnede Pussy Galores. Jeg skiftede efternavn og informerede folk, så de selv kunne tage stilling. Netop for at slippe billigst muligt ud af stigmatiseringen fra folk jeg holdt af og omvendt. Det kan man godt i nogle familier. Tak for chancen for at få det vendt igen. Det er længe siden jeg har tænkt på det. Det er så længe siden nu, at jeg måske kan tage initiativet til at vise ham at jeg ikke tænker spor ilde om ham overhovedet, og hvis noget er det da et kompliment set fra min side. For ham er det naturligvis MEGET anderledes. Jeg ved ikke om det er bedre at fortsætte den pinlige tavshed og stikke hovedet i busken. Det er et svært valg. Min pointe er - onkel eller ej - hvis en mand der kendte mig fra andre sammenhænge, havde vidst det måske nok godt kunne være mig, så ville jeg være rigtigt glad for at han ikke deltog! Selvom jeg naturligvis aldrig ville have vidst det. Havde det været en der kendte mig fra sexklub miljøet eller en swingerfest eller lign. ville det være noget helt andet. Det skete ret ofte dengang jeg "bollede gratis med det halve af byen om Lørdagen i Looky Looky til par-aften med min kæreste" at de mænd der ikke kom til den aften, så dukkede op på næste vagt jeg havde på "bolleriet". Så måtte de få blowjob MED kondom pga. husregler - det var lidt bøvlet og faktisk derfor jeg stoppede med klinikvagter på "de stuerene danske bordeller hvor man ikke gjorde den slags griseri uden kondom". Når jeg sidenhen har haft klinik vagter disse steder har jeg sørget for at telefondamen ikke "oversolgte" mit franske. Jeg HADER at sutte pik med kondom på. Det er for mig værre end tofu når man har lyst til en bacon burger. Men for husfredens skyld måtte de jo vente til en anden lørdag med at få et (ovenikøbet gratis) blowjob uden gummi på sexklubben Så kom ikke og sig, det med onklen er fordi jeg ikke kan finde ud af at male udenfor stregerne uden at bryde de regler der er hugget ud i sten Det er dog så mange år siden jeg var i swinger-miljøet at det ikke er sket i måske mere end 10 år. Onkel Bukkake fadæsen satte desværre gang i en kædereaktion hvor jeg langsomt ad åre har trukket mig væk fra "bunkepuleri" både privat og professionelt. Det hænder en meget sjælden gang imellem at jeg tager i sexklub med en fast betalende elsker. Men jeg har altid kun een af disse "ad gangen" netop så jeg ikke bliver "hende runde-trunte-luderen der kommer med en ny hver uge" i klub miljøet. Det er bare ikke fedt for kavalérens mulighed for at opfylde fantasien. Men når jeg en sjælden gang gør det, så giver jeg den gas! Jeg savner det ikke rigtigt for alvor, men når det sker, så er jeg PÅ! Jeg kan dog desværre stadig tage mig selv i når de sker at kigge ud af øjenkrogen om der skulle stå en onkel eller noget i et skummelt hjørne og vente på sin tur... det er så også fordi jeg engang mødte min chef og hans kone i en sexklub. Følgende er skrevet fra min allerførste Eroguide profil - dengang jeg stadig troede på at Sugardating var en slags GFE-sexarbejde men endte med at være en værre kødbørs end Annoncelight og handler om dengang med chefen og hans kone der heldigvis ikke blev for noget. Det var til gengæld skidesjovt for alle parter, og slet ikke at sammenligne med Bukkake/onkel krisen. Rart at slutte af med noget opmuntrende og sjovt mht. diskretion, hensyn, valg osv. God fredag til jer alle! Kærligst, Eva Redigeret 8. April, 2022 af Eva Nadine ændrede lidt i beskrivelsen af familie-forholdene så man ikke kan se om onklen er fra min mors eller fars side selvom jeg har ret mange onkler... 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4850 Skrevet 8. April, 2022 @Hedonis Vil du vende tilbage til os i tråden og fortælle hvad det endte med? Altså bare sådan cirka Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 970 Skrevet 9. April, 2022 @Eva Nadine der findes lange skriverier her på eroguide, nogle også ret kedelige - det er dine ikke! Eva Nadine skrev, for 21 timer siden: Vil du vende tilbage til os i tråden og fortælle hvad det endte med? Altså bare sådan cirka Meget gerne. Der er ingen konkrete bud på hvornår hun tilbyder sig igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4850 Skrevet 9. April, 2022 Hedonis skrev, for 41 minutter siden: der findes lange skriverier her på eroguide, nogle også ret kedelige - det er dine ikke! Nej kun LAAAANGE! Tak! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligJyde 23 Skrevet 13. April, 2022 DonX skrev, den 6.4.2022 at 17:27: Er der hende “R” fra Hornslet, som der har en annonce på i dag?:-) Har du været der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5215 Skrevet 13. April, 2022 LiderligJyde skrev, 1 time siden: Har du været der? Det setup med at det skal være en fra lokal området, skriger til himlen om afpressning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligJyde 23 Skrevet 13. April, 2022 AalborgLook skrev, for 59 minutter siden: Det setup med at det skal være en fra lokal området, skriger til himlen om afpressning. Jeg har været der og besøgt "en anden" end hende der reklameres med, det gik ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 25. April, 2022 LiderligJyde skrev, den 13.4.2022 at 14:34: Jeg har været der og besøgt "en anden" end hende der reklameres med, det gik ok Vil du evt kunne dele kontakten ? Evt via pm elsker disse koncepter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 970 Skrevet 4. Maj, 2022 (edited) Jeg har jo lovet @Eva Nadine en tilbagemelding på hvordan det gik med mit lille "projekt", så her kommer det: Mødtes med kvinden endnu engang og i den korte version må jeg konstatere, at jeg (heldigvis?) tog fejl. Et nærstudie af både den kvinde jeg mødte og den jeg havde en formodning om - og som jeg var i selskab med samme aften - kan fuldstændig afkræfte min antagelse om at det skulle være en og samme person. På samme tid lettet og en anelse skuffet! Men om selve mødet med den sexede og maskerede kvinde. OOOHHHHH en fryd det var denne gang. Jeg kom ind i lokalet hvor hun lå på et bord, draperet med tæpper, kun iført korset og maske for øjnene. Begge dele i kvalitetsmaterialer. Hun lå klar på ryggen med hænderne om knæene, såedes benene løftet op i vejret og en nøgen, glat og åben kusse klar lige foran mig. Jeg skyndte mig at flå mit tøj af og kaste mig over hende med hænder og tunge. Det blev vildt liderligt og jeg havde aftalt med fyren, at han bare holdt sig lidt i baggrunden, i dette tilfælde i et køkken i åben forbindelse med stuen. Jeg har altid været blufærdig og genert over nøgenhed med andre, men det har nu efterhånden fortaget sig så meget, at jeg kunne nyde dette fuldt ud. Og hende!!! Hun fik hvad jeg kunne give hende og hun var selv vanvittig fræk og ivrig ved alt hvad der skulle ske. Det var totalt pornoagtigt. Sut og knep og hende ned og sidde til sidst, så jeg kunne spille min pik foran hende mens hun sad klar med åben mund og tog så meget som jeg kunne levere - og det var ret meget denne gang. Vanvittig scene og jeg var helt oppe at køre over hvor let det var. Tog mit tøj på mens hun lå tilbage på bordet. Jeg kyssede hende farvel på læberne - ikke dem på munden og snakkede lidt med fyren da jeg forlod stedet. Højst usædvanligt at jeg kunne gennemføre det med den lethed med ham som tilskuer. Jeg ænsede ham stort set ikke. Vildt frækt og liderligt. Sådan! Redigeret 4. Maj, 2022 af Hedonis 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligJyde 23 Skrevet 4. Maj, 2022 Hedonis skrev, for 50 minutter siden: Jeg har jo lovet @Eva Nadine en tilbagemelding på hvordan det gik med mit lille "projekt", så her kommer det: Mødtes med kvinden endnu engang og i den korte version må jeg konstatere, at jeg (heldigvis?) tog fejl. Et nærstudie af både den kvinde jeg mødte og den jeg havde en formodning om - og som jeg var i selskab med samme aften - kan fuldstændig afkræfte min antagelse om at det skulle være en og samme person. På samme tid lettet og en anelse skuffet! Men om selve mødet med den sexede og maskerede kvinde. OOOHHHHH en fryd det var denne gang. Jeg kom ind i lokalet hvor hun lå på et bord, draperet med tæpper, kun iført korset og maske for øjnene. Begge dele i kvalitetsmaterialer. Hun lå klar på ryggen med hænderne om knæene, såedes benene løftet op i vejret og en nøgen, glat og åben kusse klar lige foran mig. Jeg skyndte mig at flå mit tøj af og kaste mig over hende med hænder og tunge. Det blev vildt liderligt og jeg havde aftalt med fyren, at han bare holdt sig lidt i baggrunden, i dette tilfælde i et køkken i åben forbindelse med stuen. Jeg har altid været blufærdig og genert over nøgenhed med andre, men det har nu efterhånden fortaget sig så meget, at jeg kunne nyde dette fuldt ud. Og hende!!! Hun fik hvad jeg kunne give hende og hun var selv vanvittig fræk og ivrig ved alt hvad der skulle ske. Det var totalt pornoagtigt. Sut og knep og hende ned og sidde til sidst, så jeg kunne spille min pik foran hende mens hun sad klar med åben mund og tog så meget som jeg kunne levere - og det var ret meget denne gang. Vanvittig scene og jeg var helt oppe at køre over hvor let det var. Tog mit tøj på mens hun lå tilbage på bordet. Jeg kyssede hende farvel på læberne - ikke dem på munden og snakkede lidt med fyren da jeg forlod stedet. Højst usædvanligt at jeg kunne gennemføre det med den lethed med ham som tilskuer. Jeg ænsede ham stort set ikke. Vildt frækt og liderligt. Sådan! Fedt setup, vil du dele info i pb ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4850 Skrevet 4. Maj, 2022 (edited) @Hedonis Tak!! Kan godt sætte mig ind i det med "heldigvis men lidt øv" Sådan har jeg det med måske omvendt fortegn når jeg har mere eller mindre kendte mennesker på briksen. Nogle gange bliver jeg positivt overrasket men lige så ofte sådan lidt "Ejmen nu kan jeg jo ikke beholde dig intakt i fantasien når du ligger lige her på min briks og er spræl-levende" Din oplevelse lyder ualmindeligt skøn... men øh... ja det er nok sådan øh... "typisk kvinde-spørgsmål til en porno-agtig velbeskrevet luksusoplevelse" der kommer her. Så er I advaret og kan undgå at læse resten Menøeh... ja... jeg må lige have forklaret det med tæpperne lidt nærmere: Hedonis skrev, for 5 timer siden: hvor hun lå på et bord, draperet med tæpper Ahvabba? Hvordan det? Var det sådan nogle tæpper man svøber sig i når man skal lege at man er i Paris og kan sidde på fortovscafé hele natten, men virkeligheden faktisk bare er at man sidder og småfryser i København i maj, og derfor er nødt til at sidde omgivet af 3 varmelamper og 2 Carlsberg-reklame-plaider for at komme igennem natten? Eller var hun sådan "bundet op" i dem eller hvad? Kludetæpper var det vel næppe? Jeg må altså vide mere... Jeg er lige dele boligindretnings-agtigt interesseret i draperingerne som jeg er nysgerrig på det kreative i hvad der lyder som et super sexet setup Kærligst, Eva Redigeret 4. Maj, 2022 af Eva Nadine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 970 Skrevet 9. Maj, 2022 Eva Nadine skrev, den 5.5.2022 at 01:47: @Hedonis Tak!! Kan godt sætte mig ind i det med "heldigvis men lidt øv" Sådan har jeg det med måske omvendt fortegn når jeg har mere eller mindre kendte mennesker på briksen. Nogle gange bliver jeg positivt overrasket men lige så ofte sådan lidt "Ejmen nu kan jeg jo ikke beholde dig intakt i fantasien når du ligger lige her på min briks og er spræl-levende" Din oplevelse lyder ualmindeligt skøn... men øh... ja det er nok sådan øh... "typisk kvinde-spørgsmål til en porno-agtig velbeskrevet luksusoplevelse" der kommer her. Så er I advaret og kan undgå at læse resten Menøeh... ja... jeg må lige have forklaret det med tæpperne lidt nærmere: Ahvabba? Hvordan det? Var det sådan nogle tæpper man svøber sig i når man skal lege at man er i Paris og kan sidde på fortovscafé hele natten, men virkeligheden faktisk bare er at man sidder og småfryser i København i maj, og derfor er nødt til at sidde omgivet af 3 varmelamper og 2 Carlsberg-reklame-plaider for at komme igennem natten? Eller var hun sådan "bundet op" i dem eller hvad? Kludetæpper var det vel næppe? Jeg må altså vide mere... Jeg er lige dele boligindretnings-agtigt interesseret i draperingerne som jeg er nysgerrig på det kreative i hvad der lyder som et super sexet setup Kærligst, Eva Uhh, nu bidrager mit indlæg med endnu mere mystik... Nej altså, draperet henfører til 'bordet', ikke 'hun' ! Måske jeg har en forkert opfattelse af ordet 'at drapere'? Det gjorde man gerne i mine unge dage. Købte en gammel brugt bedstemor-sofa og smed nogle farvede lagner henover ryggen og sædet, sådan lidt løst og ungdomssmart. I dette tilfælde var bordet hun lå på gjort lidt behagelig med et sammenfoldet tæppe og derpå et lagen som, på grund af størrelsen, hænger ned over kanterne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg