Firsttry 22 Skrevet 6. April, 2022 Jeg tænkte det kunne være lidt sjovt at lave en 2 parts anbefaling af Navia. jeg har læst en del om hende , dog er de fleste anbefalinger rimelig gamle så tænkte nu prøver jeg. Tænkte at starte med at skrive om oplevelsen før selve mødet også senere idag opdatere med mødet. skrev til hendes igår via sms med nogle spørgsmål og ønsker. Fik fint en sms og efterfølgende 4 sms med hver deres pakke. bestilte pakke 2, massage og HJ. vi havde en fin dialog om tid. swnere skrev hun at hun havde valgt at holde lukket den dag, om jeg evt kunne en anden dag. da jeg skal til Roskilde idag, passede det bedst. Det gik lidt tid og hun foreslog jeg kom kl 8. alt i alt en god dialog og nu venter jeg blot på kl slår 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kontant 386 Skrevet 6. April, 2022 Firsttry skrev, for 1 time siden: Jeg tænkte det kunne være lidt sjovt at lave en 2 parts anbefaling af Navia. jeg har læst en del om hende , dog er de fleste anbefalinger rimelig gamle så tænkte nu prøver jeg. Tænkte at starte med at skrive om oplevelsen før selve mødet også senere idag opdatere med mødet. skrev til hendes igår via sms med nogle spørgsmål og ønsker. Fik fint en sms og efterfølgende 4 sms med hver deres pakke. bestilte pakke 2, massage og HJ. vi havde en fin dialog om tid. swnere skrev hun at hun havde valgt at holde lukket den dag, om jeg evt kunne en anden dag. da jeg skal til Roskilde idag, passede det bedst. Det gik lidt tid og hun foreslog jeg kom kl 8. alt i alt en god dialog og nu venter jeg blot på kl slår 8 Tænkte det kunne være lidt sjovt med et link. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobby CPH 247 Skrevet 6. April, 2022 https://annoncelight.dk/showad/181800 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2260 Skrevet 6. April, 2022 Eller denne her https://www.thaimassageroskilde.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1435 Skrevet 6. April, 2022 Spændt på at høre hvad du syntes. Hun har i min verden været opti-fuck i mange år, og leveret ringe servide. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Firsttry 22 Skrevet 6. April, 2022 Hej så jeg tilbage parkerede på aftalt sted, modtog en sms med adressen og gik over til hende blev mødt af en super sød Navia, som bad mig kom inden for, blev tilbudt lidt at drikke og betalte det aftalte beløb. Hun er super sød og giver en fantastisk massage og har en ok krop. God dialog undervejs , og kun lige kort forsøgte hun at sælge lidt elstra fik en god massage, fantastisk handjob, og et dejligt bad med hende efterfølgende var yderst tilfreds 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Ness 24 Skrevet 3. December, 2022 Firsttry skrev, den 6.4.2022 at 12:30: Hej så jeg tilbage parkerede på aftalt sted, modtog en sms med adressen og gik over til hende blev mødt af en super sød Navia, som bad mig kom inden for, blev tilbudt lidt at drikke og betalte det aftalte beløb. Hun er super sød og giver en fantastisk massage og har en ok krop. God dialog undervejs , og kun lige kort forsøgte hun at sælge lidt elstra fik en god massage, fantastisk handjob, og et dejligt bad med hende efterfølgende var yderst tilfreds Det gamle sted var ikke særlig diskret, men lå tæt på stationen. Hun skulle angiveligt være flyttet til mere diskrete lokaler. Hvad tænker du om det, og er det stadig i midtbyen, altså uden at nævne adressen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Indomitable 55 Skrevet 4. December, 2022 Samt at hun har været 35 år i snart 15 år eller sådan noget.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 530 Skrevet 5. December, 2022 Jeg besøgte hende i starten af september. Alder er svær at gætte på, men hun er naturligvis noget ældre end de 35 - der skal tillægges både moms og importafgift. Men hun holder sig jo godt, så det har ikke så betydning for mig. Hun giver det, man kommer efter i en sikker, rutinepræget præstation. Der er ikke rigtig noget at sætte fingeren på hvad angår massage og sex. Men der er jo det, at hun, som det er beskrevet mange gange, har svært ved at overholde tiden. Jeg stod der på P-pladsen og blomstrede et kvarters tid og fik først svar, da jeg truede med at køre igen. Dét er virkelig en uvane, hun skulle se at rette op på. Man bliver guidet til en P-plads ved et nærliggende supermaked med gratis parkering. Når hun får tid, får du en adresse i umiddelbar nærhed - et hus ud til en temmelig trafikeret vej. Jeg leder efter noget mere spændende i Slagelse eller Næstved... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg