Hop til indhold
ManTaurus

Vingårdsgade i Ålborg

Recommended Posts

Så var jeg i Ålborg, og havde udvalgt mig et par steder jeg ville kigge ind. Men begge steder var døren låst, så gik ud fra de havde kunder. PÅ vejen tilbage til bilen, kom jeg så til vejen Vingårdsgade, og fandt et sted der havde Thai massage. Så jeg gik derind. Stedet hedder , så vidt jeg lige husker : Wellness.

Blev mødt af en køn lilel thai pige på mellem 28 og 34 år. Keg blev ført ind i et lokale, hvor der både stod en massagebriks, og der lå en madras på gulvet. . . .

Jeg lagde mig på briksen og beholdt underbukser på, og så spurgte hun hvor jeg havde onfst, og jeg svarede , mellem skuldrene og lænden. Hun tog et stykke varmt klæde og vaskede min ryg, hvilket var vældig behageligt og afslappende, og begyndte så at massere og det var hun rimelig god til, og gjorde ikke nogen " forsøg" på at nærme sig de intime dele. Efter en halv time sage nun . vend om. det gjorde jeg så, og straks jeg havde gjort dette, spurgte hun så om jeg ville havde massage " DER". Jeg spurgte hvor meget, og hun sagde 700 kroner, men gik med til 600, som jeg også giver her i Randers. Men blev skuffet. hun havde ne flot krop og pæne bryster, men hun tog ikke bluse af, eller førte min hånd op til hendes bryster, og kom en masse olie på mit lem, og begyndte så at massere, hurtigt og ikke langsomt for at gøre mig stiv. Som om det blot skulle overstås og penge i kassen. Og da jeg så " var kommet" sagde hun at hun var færdig ?, der var kun gået 40 minutter, og de reklamerer med 300 kr for en times massage. Jeg vlev så igen afvsket med en våd og varm klud, som hun så tog med ud på badeværelset. Her blev kluden så blot skyllet i varmt vand, og lagt frem til den næste kunde . . ikke særlig lækkert. tror at de andre steder tager en ny klud frem. Så alt ialt en skuffende gang massage med happy end. Men tror måske jeg havde fået mere fræk massage hvis jeg havde taget underbukser af. tror også det er muligt at få fuld pakke, fprdi der lå en madras på gulvet. Men at den samme klud bliver brugt flere gange samme dag, det er ikke særlig lækkert at tænke på. Men pigen er flot, men virker mere interesseret i at tjene penge hurigt, men jeg savnede meget en gang pirrende massaga da jeg lagde mig på ryggen. For hun vill helt sikkert havde fået mit lem til at rejse hurtgt, hvis hun havde masseret før hun spurgte om happy end. Jeg har ikke tænkt mig at besøge stedet igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...