Hop til indhold

Recommended Posts

Altid uden skrev, for 3 timer siden:

Er der nogen der har erfaringer med denne?.........https://annoncelight.dk/showad/324680

Har været der et par gange. De piger jeg har mødt har hverken været unge eller slanke, men det er et stykke tid siden.

Men rimelig god service uden ret mange begrænsninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
BB Man skrev, den 3.4.2022 at 11:09:

Har været der et par gange. De piger jeg har mødt har hverken været unge eller slanke, men det er et stykke tid siden.

Men rimelig god service uden ret mange begrænsninger.

O'Malley skrev, den 8.4.2022 at 12:43:

Også været forbi en enkelt gang for efterhånden et stykke tid siden. Midaldrende mamasan. Engageret og udemærket service. Men ingen unge som annonceret 

Nu er tråden ved at være et par dage gammel, så tingene kan jo have ændret sig. Er der nogen der ved om det er pigen på billederne man møder?

Og hvis ikke, er de så meget overvægtige eller bare et par få kg?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mit gæt er at du møder mamasan på 40-50.  Og at den unge  på billederne ikke lige er der i dag. Inden mit besøg spurgte jeg ind til billederne da de viste både en ældre og en yngre.  Det forstod hun lige pludselig ikke. Spurgte hvem der var hvem og hun svarede 2. 

ikke meget overvægtig, mere sådan almindelig. 

Redigeret af O'Malley
Tillæg

Del dette indlæg

Link til indlæg
O'Malley skrev, 1 time siden:

Mit gæt er at du møder mamasan på 40-50.  Og at den unge  på billederne ikke lige er der i dag. Inden mit besøg spurgte jeg ind til billederne da de viste både en ældre og en yngre.  Det forstod hun lige pludselig ikke. Spurgte hvem der var hvem og hun svarede 2. 

ikke meget overvægtig, mere sådan almindelig. 

Ok, måske jeg kigger forbi på et tidspunkt.  Foregår kontakten på dansk eller engelsk?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Knysten

Jeg har mødt de piger der har været på billederne når jeg har været der. En gang jeg ringede undskyldte mamma San at der ikke var nogen pige idag som annonceret. Jeg foreslog at hun kunne træde til og det gjorde hun så. Havde ikke mødt hende før,men dejlig dame med store flotte bryster og hun var et godt knald.Den pige der er på billederne nu,har været der længe,og jeg har knaldet hende flere gange. Hun sutter godt,og bliver liderlig hvis man gør sig umage. Hun går ikke så højt op i det med kondom,og jeg må forklare hver gang at sex er med kondom når jeg skal kneppe hende. Fint sted og jeg er kommet der ofte,så jeg får altid god behandling.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stedet er okay, uden at være "wauw".
De overholder hvad der er aftalt, prisen er rimelig, pigen er sød og man kan få det næsten som man vil have det.

Men "mutter" har temperament, så mit råd er at lade være med at booke i alt for god tid.
Det kom jeg for skade at gøre, og måtte så aflyse pga en positiv coronatest, hvilket fik "mutter" til øjeblikkeligt at
blackliste mig da jeg, dagen før, meddelte at jeg desværre måtte aflyse pga corona.
Jeg er ikke corona-hysterisk, men tager altid en test inden jeg skal ud og være intim med en GP. Det synes jeg kun
er fair overfor pigen, pigens forretning, samt alle andre der besøger efter mig.

Det går nok endda, og der er masser af andre dejlige steder i kongeriget.

Men jeg har kun gode anbefalinger af service her fra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...