Hop til indhold
MrMac

Mira, hold jer fra hende!!! Kæmpe SCAM

Recommended Posts

Jeg skrev til Mira fik aftalt tid, intet problem. Hun dukker op, ber ol at bruge toilettet, intet problem. Får betaling. Siger hun lige skal aflevere ved hoveddøren hos sin veninde. Naivt lader jeg hende gå ned og “aflevere” og puf er hun væk.

kænpe scam hold jer væk!!!! Hun har haft mange navne men lad være med at brænde fingrene som  jeg har gjort i aften 2500 ud af døren for ingenting jeg er rasende!!!!

Redigeret af MrMac

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fatter ikke at nogen kan finde hende attraktiv udbuddet i KBH. taget i betragtning.

Anders And læber, surt udtryk, tattoes og 1,5K for en time.

Det retfærdiggør jo ikke at du bliver snydt, så fint med advarslen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrMac skrev, for 4 timer siden:

Jeg skrev til Mira fik aftalt tid, intet problem. Hun dukker op, ber ol at bruge toilettet, intet problem. Får betaling. Siger hun lige skal aflevere ved hoveddøren hos sin veninde. Naivt lader jeg hende gå ned og “aflevere” og puf er hun væk.

kænpe scam hold jer væk!!!! Hun har haft mange navne men lad være med at brænde fingrene som  jeg har gjort i aften 2500 ud af døren for ingenting jeg er rasende!!!!

Køb en burner phone , aftal en tid HOS hende , mød op og kræv dine penge retur!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Llhansen skrev, for 3 timer siden:

Hvorfor anmelder du hende ikke?

Det burde man gøre, men samtidig indlysende hvorfor man ikke gør det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ebden_jj skrev, for 3 minutter siden:

Det burde man gøre, men samtidig indlysende hvorfor man ikke gør det.

Beklager, jeg er helt grøn. Men hvorfor ikke?

Del dette indlæg

Link til indlæg
pdrhan skrev, for 6 timer siden:

Køb en burner phone , aftal en tid HOS hende , mød op og kræv dine penge retur!

Smart

Glæder mig til at hører fortsættelsen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
hagbarth skrev, den 3.4.2022 at 07:37:

Fatter ikke at nogen kan finde hende attraktiv udbuddet i KBH. taget i betragtning.

Anders And læber, surt udtryk, tattoes og 1,5K for en time.

Det retfærdiggør jo ikke at du bliver snydt, så fint med advarslen.

Som man siger… nogle kan lide moren, andre datteren.
Jeg er vild med tusser på tøserne og de må bestemt godt have fylde i både læber og bryster….
Til gengæld er jeg ikke til så mange andre ting som andre derimod tænder for vildt på.

Jeg er så under alle omstændigheder glad for advarslen.

Til trådstarter… jeg havde taget forbi og hentet mine penge, men det er så nok også derfor sådan noget ikke sker for mig…:D
Men nu har du lært det til næste gang…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal da bare tag fat i hende og forfølge hende og bare gi hende din jern stang altså hun har jo fået betaling så hvorfor skal hun ud forstår jeg ikke, du skulle have taget hende og bæret hende i sengen og lagt håndjern på hende 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sallyi skrev, for 2 timer siden:

Du skal da bare tag fat i hende og forfølge hende og bare gi hende din jern stang altså hun har jo fået betaling så hvorfor skal hun ud forstår jeg ikke, du skulle have taget hende og bæret hende i sengen og lagt håndjern på hende 

Øh... Nej. Uacceptabel opførsel og tyveri skal ikke straffes med voldtægt. 

Kontakt politiet, accepter at pengene er spildt, lær af hændelsen og skriv en advarsel her på EG, så vi andre kan lære det samme. Slut.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Keeper
Sallyi skrev, for 16 timer siden:

@Sallyi deltager ikke på site mere. Er vel smidt ud fire gange nu.

Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...