Hop til indhold
Rejsenetværk

Klinikker/piger - prøv det

Recommended Posts

Jeg erindrer Malou Magic's navne konkurrence, hvor jeg var den heldige vinder af en trøstprømie, en værdi af 500 kr :)

Hendes tråd afstedkom en gevaldig opmærksomhed, desværre kom vi til at skuffe hende da vi begyndte at tilbyde gevinster til hinanden, som vi ikke kunne udnytte uden at spørge Malou først - undskyld Malou :oops:

Ikke desto mindre fik jeg fornøjelsen både af Maloues skønne selskab og af at skrive anmeldelsen af samme oplevelse i forum på EG efterfølgende.

En anmeldelse der blev rost, ja faktisk bød et nick ind i chatten med at han havde læst anmeldelsen højt for et større selskab på et københavnsk værtshus.

Denne lille indledning, blot til illustration af hvor aktivitets skabende og interessevækkende det rette initiativ kan udgøre i forum på EG.

Til min store glæde har Malou Magic, der ellers havde droslet ned i forum på EG, og som vi længe ikke har mødt i chatten, har hun nu meldt ind i vores tråd om donor betalte pige præmier til anmelder konkurrencer på EG, at hun gerne byder ind som præmiepige - og flere end hende er kommet på banen, tak for det :)

Hvad med at løfte processen til et hidtil uset højere niveau?

Løfte den op på klinik plan?

Prøv at studere vagtplaner hos de forskellige massageklinikker:

Massagelisten.dk

http://massagelisten.dk/

Enkelte har vagtplaner pænt besat i 2 eller 3 holdskift alle ugens 7 dage, mens andre gearer gevaldigt ned søndag, nogle lørdag med.

I Helsingør er der 2 konkurrerende klinikker om både danske og svenske gæster.

Citygirls

http://www.citygirls.dk/

Cathouse

http://cat-house.dk/

I Hovedstaden fylder enkelte highclass klinikker billedet gevaldigt med fyldte vagtplaner, mens andre med mindst lige så flotte piger i galleriet, tæt på lige så mange piger, de har egne vagtplaner noget tyndere besat.

Foreksempel

Romantica

http://www.romantica.dk/

Sexy Club

http://www.sexyclub.dk/

Man taler om indenfor iværksætteri at dem der har ideerne ikke har pengene, mens dem der har pengene ikke har ideerne, og at det drejer sig om at få begge parter til at mødes.

Tror godt at vi kan omsætte denne ligning til, at ofte har dem der gerne både vil besøge pigerne, som kan og vil skrive gode anmeldelser, dog uden garanti for at det bliver en god anmeldelse, men det er det jo oftest af nogle piger og steder, ikke pengene til det.

Mon ikke mange af dem med flere eller mange penge oftere besøger steder og piger, men samtidig uden hverken lysten eller tiden til at skrive en anmeldelse efterfølgende?

Ligesom med Malou's navne konkurrence kunne et initiativ på klinik plan booste interessen for stedet i en tråd herom, hvor klinik og pigers aktive medvirken kunne samle en stor interesse for dem, de ellers i det daglige ikke opnår samlet set distancerende fra konkurrenterne i markedet.

Møder pigerne fra klinikken så massivt sideløbende op i chatten så længe tråden varer, tror jeg at det rette initiativ målrettet et bredere, mindre købedygtigt publikum, vil kunne få mange til at møde op på dagen, købe en oplevelse, eller flere oplevelser.

Ikke mindst resulterer det forhåbentlig optimalt i at mændenes oplevelser på dagen, omsættes i anmeldelser efterfølgende, der en rum tid dominerer forum på EG og sætter andre klinikker i skyggen heraf.

Og nu efter denne lange argumentation - til sagen, det initiativ jeg foreslår :)

Hvorfor ikke holde åbent hus for husets piger og interesserede mænd en lørdag eller søndag, uden nogen faste piger på vagtplanen.

Tilbuddet kan være til pigerne kom forbi, betal 0 kr på dagen, men tilbyd mændene halv pris på alt hvad du tilbyder på menu kortet.

Mændene betaler så 300 kr i entre, alle omgås alle bortset fra på bollerummet.

Mon ikke mutter får ind på dagen hvad 1 eller 2 piger ville have betalt i vagtafgift, og pigerne risikerer ikke andet end deres tid på dagen, men får chancen for en masse fokus på dem, og anmeldelser efterfølgende skrevet af mænd, der aktivt er interesseret i at deltage i et sådant arrangement.

Jeg har fri i oktober, og vil foreslå enten lørdag den 26 eller søndag den 27 oktober til et sådant arrangement, hvor jeg selv vil deltage, medmindre jeg mod forventning forhindres - hvis altså et sted og dens piger er friske på at prøve?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg erindrer Malou Magic's navne konkurrence, hvor jeg var den heldige vinder af en trøstprømie, en værdi af 500 kr :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Joda - konkurrencen på 19 sider med genbrugsnavnet Magic huskes tydeligt.

Det er meget sjovt Århuselsker, at du i en debat om kopiering af navne blandt pigerne i branchen, nævner Malou Magic som et skole eksempel på hvordan alle piger burde gøre

Allerede da der under stort ståhej herinde via en konkurrence endte med at Malou ville hedde Magic, undrede det mig meget at hun "stjal" et navn fra en anden pige i branchen (Martine Magic Seductiongirls) uden at nogle kom med en bemærkning om det, ja selv Seductiongirls som jævnligt skriver herinde, gad ikke bemærke det.

Har altid undret mig over hvorfor pigerne vælger de samme navne, prøv feks at tjekke hvor mange forskellige Clara der er på de københavnske knaldhytter, det fandme forvirrende

Men Rejsenetværk - det er da en utrolig kreativitet, du jævnligt udviser, for at få et slav fisse til halv pris. :D

Jeg håber det lykkes for dig en dag. ;)

Med venlig hilsen

:geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Benjamin

Tak for den drilske, men venlige kommentar :)

Hvis formålet med alt min kreative udfoldelse ene og alene var at få et slav fisse til halv pris, ville der godt nok være tale om en fuldstændig overdreven udfoldelse fra min side i forhold til et ikke eksisterende udbytte.

Så nej det er ikke som sådan formålet at få et slav fisse for halv pris, hvilket jeg har erkendt har lange udsigter alene i kraft af min flugt til det tyske marked over nu en årrække.

Nej formålet er at få steder og piger til at skille sig ud med initiativer, der kan få mændene til at bakke op i et eller andet omfang i samlet flok.

Sådan at præmissen er at det gode tilbud til os fører til den forhåbentlig øgede opmærksomhed om stedet, der kaster en sandsynlig sådan positiv omtale af sig, at et arrangement som jeg her foreslår ikke udgør nogen tilsætning, men tværtimod potentielt efterfølgende kaster et afkast af sig i kraft af omtale før og efter, der i virkeligheden gør et sådant arrangement til en investering fra piger og steds side.

Så nej Benjamin formålet er ikke sådan, som din drilske bemærkning indikerer, dybest set er det hensigten at bryde et statisk dødvande i branchen, ved at inspirere til at stå for en ny dynamik ved at skille sig ud med et åbent hus arrangement.

Men jo, det er nok rigtigt at det er os der ikke har så mange penge der på mande siden skal løfte effekten af et sådant initiativ, vi er trods alt de fleste :?

Dem der har mange penge kan så efterfølgende vælge at lægge noget af deres fremtidige forbrug hos pigerne der virker på et bordel, der tør prøve som her foreslået, hvilket jeg håber at dem der har mange penge, og dem med færre også vil blive motiveret til at gøre ved at følge med i forum på EG om arrangementet op til og efter dets afholdelses.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke desto mindre fik jeg fornøjelsen både af Maloues skønne selskab og af at skrive anmeldelsen af samme oplevelse i forum på EG efterfølgende.

En anmeldelse der blev rost, ja faktisk bød et nick ind i chatten med at han havde læst anmeldelsen højt for et større selskab på et københavnsk værtshus.

Link pls. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...