Jyske Coco Erotik massør 242 Skrevet 2. April, 2022 Kære bruger herinde på EG. Dette er både til jer mænd og glædepiger herinde. Hvordan ser i på ord som drengerøv - Gentlemen - Takt & Tone Til mænd - Overser i det, når du læser det, får det dig til at tænke sig om, eller ? Til Glædepiger. - Hvad ligger i, i det når i skriver i tilbyder sex til Drengerøv og Gentlemen ? Eller er der nogle der kun skriver Gentlemen og hvis hvorfor ? Undskyld mig, men jeg synes fek.s ikke det er særlig sympatisk at starte ud med “Hvad koster det” “sendt adr.” “Hvad kan jeg få uden gummi på” Osv. med enkel sætning der evt. intet har med pigen annonce at gøre. I stedet for a la “Hej navn. Jeg har ses, kunne godt tænke mig XXX. Jeg kan kl XY Kh navn” “Hej Hvor kan jeg se dine priser og info? Hilsen navn” Tit jeg savner respekt i folk henvender, derfor dette opslag. Det er galt både i vores alm liv, og her på sociale online verden, især slemt når det er bag pc/telefoner. Synes det er meget relevant nu hvor flere bruger forlader Eroguide. Synes vi skal få vent hvordan der bliver talt/skrevet og overveje at finde en bedre skrive måde til hinanden. Og kan du ikke lide mit opslag beklager jeg er gamledags og evt. har nogle stavefejl. Jeg er god til massage og ikke skrivning. Knus Jyske Coco 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3281 Skrevet 2. April, 2022 Det er jo et generelt problem i samfundet, nogle mennesker ved simpelthen ikke hvad takt og tone er, og det rammer ikke kun GP, men også forretningsdrivende, håndværker, frivillige i foreninger. Og det værste ved det er, at er der andre der bruger samme tone over for dem, bliver de mega fornærmet. Forleden dag blev jeg ringet op af en kunde der startede ud med "Hvornår fanden har du tænkt dig, at mit køkken bliver lavet færdig?" i øvrigt uden at presenter sig. Jeg svarede lidt frisk "hvornår fanden har du tænkt dig, at indbetale det aftalte aconto beløb?" han gik total op i limningen og truede mig med både det ene og det andet, det stoppede brat, da jeg oplyste ham om, at jeg optog samtalen (hvilke jeg dog ikke gjorde) så ville han tage fat i hans advokat, fint nok, vi har en kontrakt hvor jeg har opfyldt mine forpligtelser, mens det løbene har knebet med, at får betalt de aftalte acontobeløb til tiden. Og er der noget jeg hader, er det at arbejde gratis og være til grin. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør 242 Skrevet 2. April, 2022 Pite skrev, 1 time siden:Forleden dag blev jeg ringet op af en kunde der startede ud med "Hvornår fanden har du tænkt dig, at mit køkken bliver lavet færdig?" i øvrigt uden at presenter sig. Jeg svarede lidt frisk "hvornår fanden har du tænkt dig, at indbetale det aftalte aconto beløb?" han gik total op i limningen og truede mig med både det ene og det andet, det stoppede brat, da jeg oplyste ham om, at jeg optog samtalen (hvilke jeg dog ikke gjorde) så ville han tage fat i hans advokat, fint nok, vi har en kontrakt hvor jeg har opfyldt mine forpligtelser, mens det løbene har knebet med, at får betalt de aftalte acontobeløb til tiden. Sit hvor vild en samtale du har oplevet Jeg har oplevet over min Facebook arbejde profil, en mand der blev meget sur over jeg, kun gav ham en tomlefinger og ikke et hjerte til hvad han skrev. Så sur at jeg fik retur “Du skal med smily tegn af en kniv” Ja klar selvfølgelig vil man ikke arbejde gratis uden det er aftalt Synes vi er nød til at sige fra over for dårlig tone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lpoh 289 Skrevet 2. April, 2022 Det mindste man kan gøre når man henvender sig til et andet menneske er at være høflig. Præsenter dig selv "Hej jeg hedder......" Fremfør dit ærinde når du ved du har ringet rigtigt: "jeg kunne godt tænke mig at lave en aftale med dig hvori indgår......" Og så er det ellers op til en at lytte til hvad der bliver svaret.. Men Coco og Pite har ret, det er et generelt problem. Jeg har firma hvor jeg ofte har unge (under 25år) som kunder og ca halvdelen præsenterer sig ikke :O Det kunne man godt stramme op på fra deres side. Personligt plejer jeg at spørge hvad de hedder, ellers ved jeg jo ikke hvem jeg snakker med, det plejer at hjælpe 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin1963 315 Skrevet 2. April, 2022 Jeps! Resketk er nogle gange en mangelvare. F.eks. "krummer jeg tær" (gammelt udtryk fra en gammel mand) når jeg herinde ser/læser udtryk som "Luder" - "Billig Luder" osv. Der findes andre pænere ord at bruge - og så ved jeg godt at de næsten dækker det samme (eller gør de), men det lyder, i mine ører, mere respektfuld. Bare min lille mening. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 69manden Skrevet 2. April, 2022 (edited) Jyske Coco Erotik massør skrev, for 4 timer siden: Kære bruger herinde på EG. Dette er både til jer mænd og glædepiger herinde. Hvordan ser i på ord som drengerøv - Gentlemen - Takt & Tone Til mænd - Overser i det, når du læser det, får det dig til at tænke sig om, eller ? Til Glædepiger. - Hvad ligger i, i det når i skriver i tilbyder sex til Drengerøv og Gentlemen ? Eller er der nogle der kun skriver Gentlemen og hvis hvorfor ? Undskyld mig, men jeg synes fek.s ikke det er særlig sympatisk at starte ud med “Hvad koster det” “sendt adr.” “Hvad kan jeg få uden gummi på” Osv. med enkel sætning der evt. intet har med pigen annonce at gøre. I stedet for a la “Hej navn. Jeg har ses, kunne godt tænke mig XXX. Jeg kan kl XY Kh navn” “Hej Hvor kan jeg se dine priser og info? Hilsen navn” Tit jeg savner respekt i folk henvender, derfor dette opslag. Det er galt både i vores alm liv, og her på sociale online verden, især slemt når det er bag pc/telefoner. Synes det er meget relevant nu hvor flere bruger forlader Eroguide. Synes vi skal få vent hvordan der bliver talt/skrevet og overveje at finde en bedre skrive måde til hinanden. Og kan du ikke lide mit opslag beklager jeg er gamledags og evt. har nogle stavefejl. Jeg er god til massage og ikke skrivning. Knus Jyske Coco Kære Jyske Coco. Super godt opslag og det manglede bare,at komme med sådan et opråb, til både mænd,gp. Personligt synes jeg at det er respektløst at man ikke præsenterer sig med navn, alder m.m. jeg fortæller altid de piger, kvinder,gp mit navn,alder, jeg er dansk,om jeg er sød, venlig og lidt mere, samt hvad tid hun er ledig, samt laver en direkte, ordentligt aftale, så der ikke kommer misforståelser mellem os og det kan ske over opkald,sms eller på andre måder. Jeg læser altid hvad der bliver skrevet, gerne 2 gange for at være sikker på at hvad det er hun tilbyder og ønsker at få at vide om den der nu skal besøge hende, jeg spørger aldrig om hun tilbyder noget uden, da tænker jeg er der på stå på hendes annonce, profil, jeg ved godt at nogle gange skal man selv spørger ind til ekstra ydelser, service mest hos de udlandske gp. Ja synes at hvis du modtager en mail,sms eller hvad og kun for spørgsmålet om adressen, noget uden gummi, uden at vide hvem personen er, så lægger man da selv op til at blive AFVIST, Blokeret eller et pænt nej tak. Jeg håber at med denne opslag, nu ikke skal komme ud for det samme igen, igen og igen. Rigtig god weekend til alle herfra. Redigeret 2. April, 2022 af 69manden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2773 Skrevet 2. April, 2022 Via mit job er jeg i kontakt med mange kvinder, og der er de unge de mest høflige, og kvinder +50 de mindst høflige/uopdragne. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør 242 Skrevet 2. April, 2022 sweetstone skrev, for 34 minutter siden: Via mit job er jeg i kontakt med mange kvinder, og der er de unge de mest høflige, og kvinder +50 de mindst høflige/uopdragne. Jeg synes kun der er mindre forskel på de unge og moderne høflighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3281 Skrevet 2. April, 2022 sweetstone skrev, for 5 timer siden: Via mit job er jeg i kontakt med mange kvinder, og der er de unge de mest høflige, og kvinder +50 de mindst høflige/uopdragne. Vil give dig ret og så opblæste mænd mellem 25 og 50 år 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 2. April, 2022 (edited) Jyske Coco Erotik massør skrev, for 10 timer siden: Til Glædepiger. - Hvad ligger i, i det når i skriver i tilbyder sex til Drengerøv og Gentlemen ? Lige dét ved jeg noget om. Pral kan forekomme I tidernes morgen var især @Chantall og jeg svært utilfredse med traditionen for kedelige annoncetekster i Ekstra Bladet, så vi satte os for at formulere noget vi selv syntes var kreativt og anderledes. Og som vi mente ville sælge godt, naturligvis. Chantall var (og er) fænomenal til det! Lige netop "drengerøve" var jeg vist den første der fik lov til at skrive i Ekstra Bladets annoncer. Jeg kan huske samtalen med Karin (så vidt jeg husker) fra Den Direkte Linie. Argumenterne for og imod fløj lystigt frem og tilbage, og det hele endte med at jeg fik lov at bruge "Gentlemen og Drengerøve" fordi hun efter længere tids overtalelse blev enig i at det var rimeligt at man også gerne ville have besøg af dem der ikke nødvendigvis betragtede sig selv som Gentlemen, med så få ord som muligt. Man betalte nemlig pr. ord i Ekstra Bladets massageannoncer, hvilket også var med i overvejelserne. Jeg tror bare det ligesom fængede an og blev almindeligt ad åre. Cassiopeias husannonce havde vist udtrykket i gennem en rum tid. Andre kopierede det bare. Der var andre ord og udtryk såsom "Blod i banditten", "Sexraket" og "kysseglad" fra min hånd. Chantall var Danmarksmester i det. Når vi slog os sammen kunne vi på en særligt inspireret dag opnå noget der tangerede "Lennon/McCartney" højder i ny og næ. Altså hvis jeg selv skal sige det Jeg savner det lidt. Det jeg tror der nu menes med det er at både høflige mænd med gode manerer og liderlige mænd med en mere gadedrengeagtig attitude og måske mere charme end pli er velkomne. Man favner hele spektret og det signalerer at man ikke er sippet eller snobbet på en måde. Når nogen skriver "Skandinaviske Gentlemen" f.eks. så er tanken måske at skræmme de fleste andre væk. Man modtager kun en bestemt etnisk gruppe der er opdraget til at behandle kvinder på en særligt hensyntagende måde. Resten må gerne blive væk. Giver det mening? Kærligst, Eva Redigeret 2. April, 2022 af Eva Nadine 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 5. April, 2022 (edited) udtrykket " drengerøve og gentlemen" er vel et udtryk for at man er mangfoldig og ikke kun modtager en bestemt type gæster. Og så har eva nadine givet en udmærket forklaring ovenover Når jeg får en henvendelse som " hvad koster det" eller " har du åbent"? Hvor man ikke engang gider at præsentere sig - ja så synes jeg bare det virker lidt latterligt og ihvertfald meget useriøst, for personen bagved kan vel for alvor ikke tro, at han får noget svar? Det er ikke kun mangel på pli. Det er også et udtryk for stor dovenskab og useriøsitet, og måske har personen opgivet på forhånd og ved godt selv han ikke får svar på sådan en henvendelse, medmindre altså at han har held og alligevel får et svar? Men seriøst virker det ihvertfald ikke. Desværre tror jeg ikke, at de der står bag sådanne stupide, useriøse henvendelser, læser med her og de kommer nok ikke til at udvide deres horisont på det her område omkring respektfuld kommunikation og pli. De gider ganske enkelt ikke læse tråden, for den interesserer dem ikke. Redigeret 5. April, 2022 af Den lille frøken 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 5. April, 2022 Jyske Coco Erotik massør skrev, den 2.4.2022 at 10:16: Og kan du ikke lide mit opslag beklager jeg er gamledags og evt. har nogle stavefejl. Jeg er god til massage og ikke skrivning. .......ok, måske man skulle blive ved det som man er bedst til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør 242 Skrevet 5. April, 2022 Røvslikker skrev, for 6 timer siden: .......ok, måske man skulle blive ved det som man er bedst til Forsat god aften 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 5. April, 2022 Jyske Coco Erotik massør skrev, for 24 minutter siden: Forsat god aften Enig. Alt håb er ude alligevel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17603 Skrevet 5. April, 2022 Røvslikker skrev, for 6 timer siden: .......ok, måske man skulle blive ved det som man er bedst til Hun er god til massage og til stavefejl - hun bliver ved begge. Hvad er dit problem? 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 6. April, 2022 Bananas skrev, for 16 timer siden: Hun er god til massage og til stavefejl - hun bliver ved begge. Hvad er dit problem? hehehehe...konge underholdning, hver gang der bliver lidt kant og det ikke ligefrem følger normen for hvad der er populært at ytre, så kommer div moralprædikere samt beskyttere på banen....at det er de samme hver gang, og at de ikke fatter hvor nemme de er gør kun underholdningen endnu bedre...men har sku lidt ondt af profilerne der åbenlyst ikke har noget af værdi i deres tilværelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17603 Skrevet 6. April, 2022 Røvslikker skrev, for 1 time siden: hehehehe...konge underholdning, hver gang der bliver lidt kant og det ikke ligefrem følger normen for hvad der er populært at ytre, så kommer div moralprædikere samt beskyttere på banen....at det er de samme hver gang, og at de ikke fatter hvor nemme de er gør kun underholdningen endnu bedre...men har sku lidt ondt af profilerne der åbenlyst ikke har noget af værdi i deres tilværelse. Lige nu er det dig som er lattervækkende. Du fik en "kongekommentar" af mig, men istedet for at opfatte den, begynder du at pludre om moralprædikere og beskyttere. Lidt desperat kan man synes. Nogen stor entertainer bliver du nok aldrig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 6. April, 2022 Bananas skrev, for 46 minutter siden: Nogen stor entertainer bliver du nok aldrig. nope, der har du helt ret, det overlades til dig at det kun rækker til en billig udstillet pause klovn...kan man jo kun bære over med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg