Hop til indhold
Guest Kammerherre

Åh nej, ikke Fransk igen

Recommended Posts

Guest Kammerherre

Så er der trukket lod om Danmarks VM modstandere i Qatar, endnu engang render vi ind i Frankrig, en af favoritterne til VM titlen, dem havde jeg gerne undgået, men non ikke vi kommer videre fra puljen alligevel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Realistisk set har det aldrig været den topseede modstander vi skulle bekymre os om. Jeg tænker at vi burde kunne slå Tunesien  og så det sidste hold, hvor Peru på papiret er det sværeste. Dernæst kender jeg ikke regnestykket og de andre grupper, men personligt tror jeg vores rejse slutter i 1/16 eller 1/8-finalen, hvilket jeg mener nok er vores rette niveau. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja spil i bare mod Frankrig. Couldn't care less (ikke helt sandt - ville elske hvis i sparkede røven ud af frøerne).

Jeg er stolt over at kunne meddele at Sverige bevidst tabte imod Polen for ikke at tvinges deltage i dette syge Qatar-spektakel.

Jeg kommer ikke til at se en eneste kamp - nuvel, måske jeres mod Frankrig. Hvis jeg lykkes glemme at Sverige ikke er med og at det hele foregår i en bananstat (ikke møntet på mig) uden nogle som helst begreb om menneskelige rettigheder - eller mennesker overhoved - så er det kun Danmark jeg gider håbe på. 

Uden Sverige er der kun Danmark tilbage. Ikke helt detsamme, men næsten.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, for 32 minutter siden:

@Bananas kan godt forstå at du er glad for Sverige,  er det ikke der man kan købe alt det sprut og fisse som man vil? :P

Men er Danmark alligevel ikke lidt bedre? :biggrin:

Danmark er godt på sin måde, Sverige på sin. Simple as that.

Men allermest elsker jeg Ærø. Burde være en egen nation. Selv om det ikke duer til VM i fodbold.

Del dette indlæg

Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 2 timer siden:

Fransk er godt, Mega Fransk er bedre ^_^

Redigeret af Arne Jensen

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, for 7 timer siden:

Åh nej, nu er fodbold tosserne på banen igen :sad:

Altså jeg personligt elsker fransk :)

Jeg finder selv ud, før dommeren viser mig ud ;)

@lille_peterdu er IKKE alene om den tanke ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 12 timer siden:

Jeg er stolt over at kunne meddele at Sverige bevidst tabte imod Polen for ikke at tvinges deltage i dette syge Qatar-spektakel.

Det er ikke kun Sverige der er nogle helte. Italien tabte også til nord makkedonien for ikke at deltage i Qatar.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...