Hop til indhold
Pjevs

GB i Nordjylland

Recommended Posts

Helt enig det virker som om at der kun er gang i den på Fyn og Sjælland ville være fedt der sket noget mere her oppe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Line holder åbenbart pause - hun var meget aktiv i uge 7 - det var nogle frække set-up hun lavede 

jeg holder også øje med gb - eller Line 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gangbang skrev, for 11 timer siden:

Jamen jeg da frisk på at komme forbi med en tøs der er frisk på et gangbang på den betingelse i skaffer deltagerne 

 

Hej

jeg er sikker på vi kan finde ud noget - men kom med et udspil med en pige, pris osv… som du altid opgiver i din annonce 

samt hvor mange deltager du mindst/Max  accepterer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 15 timer siden:

Hej

jeg er sikker på vi kan finde ud noget - men kom med et udspil med en pige, pris osv… som du altid opgiver i din annonce 

samt hvor mange deltager du mindst/Max  accepterer 

ja så  afholdt det gerne midt på dagen  evt en  onsdag ellertorsdag    i en bio i Aalborg  eller   privat

Del dette indlæg


Link til indlæg
grå skrev, for 3 timer siden:

ja så  afholdt det gerne midt på dagen  evt en  onsdag ellertorsdag    i en bio i Aalborg  eller   privat

Er der ellers andet du kunne tænke dig at andre gør for dig?
Hvad skal der evt. serveres af mad og hvilken farve skal håndklæder have?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok
AalborgLook skrev, for 2 timer siden:

hvilken farve skal håndklæder have?

Jeg lægger nu mest vægt på hvilken farve Fliser de har på Badeværelset, alt andet er for mig uinteressant 

Del dette indlæg


Link til indlæg
grå skrev, den 4.4.2022 at 12:22:

ja så  afholdt det gerne midt på dagen  evt en  onsdag ellertorsdag    i en bio i Aalborg  eller   privat

Hvad sjovt er det  ved  mit  forslag haha

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er frisk uanset farven på klinker og/eller håndklæder...

Dog må det gerne - modsat de fleste Gb gerne være lidt udenfor normal arbejdstid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, den 3.4.2022 at 20:55:

Hej

jeg er sikker på vi kan finde ud noget - men kom med et udspil med en pige, pris osv… som du altid opgiver i din annonce 

samt hvor mange deltager du mindst/Max  accepterer 

Hejsa

sorry mit sene svar 

typisk ligger vi på 1500/1800 til pigen for ca 2 timers gangbang og min 5 deltager 

Så sig frem hvad du tænker då kommer jeg med forslag og billede af pigen 

Det bliver dog på mail der vil komme billeder og den pige vi finder ud af er det i søger skal selvfølgeligt dige god for jeg sender billeder 

mail er 

[email protected]

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gangbang skrev, for 7 timer siden:

Hejsa

sorry mit sene svar 

typisk ligger vi på 1500/1800 til pigen for ca 2 timers gangbang og min 5 deltager 

Så sig frem hvad du tænker då kommer jeg med forslag og billede af pigen 

Det bliver dog på mail der vil komme billeder og den pige vi finder ud af er det i søger skal selvfølgeligt dige god for jeg sender billeder 

mail er 

[email protected]

kan ikke selv hjælpe med sted eller deltager men vil som tidliger ivrig deltager i gb helt klart støtte et fremtidigt gb her i det nordelige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gbcr skrev, for 7 timer siden:

kan ikke selv hjælpe med sted eller deltager men vil som tidliger ivrig deltager i gb helt klart støtte et fremtidigt gb her i det nordelige

Stedet kan vi sagtens finde og pige/piger er heller ikke noget problem

Problemet er at når vi er nord for Randers er det kun 10% af dem der tilmelder sig som husker at møde op 

Det problem oplever vi ikke de andre steder i landet så det ærgeligt nok

Men vi er selvfølgeligt friske på at prøve igen hvis der er opbakning til det 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gangbang skrev, for 3 timer siden:

Stedet kan vi sagtens finde og pige/piger er heller ikke noget problem

Problemet er at når vi er nord for Randers er det kun 10% af dem der tilmelder sig som husker at møde op 

Det problem oplever vi ikke de andre steder i landet så det ærgeligt nok

Men vi er selvfølgeligt friske på at prøve igen hvis der er opbakning til det 

det er desvære et tilbagevendene problem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm,

Der kunne sættes noget op i et sommerhus med en  tøs af mit bekendtskab :-)

Tænker 24h hvor man betaler en gang men kan komme og gå som man vil.

Men ER der nogen der har lyst ?

Hun siger 1500 for at deltage - send mig PB ved interesse.

Setup med direkte inspiration fra dette:

 

Redigeret af Brandmand

Del dette indlæg


Link til indlæg

OK,
Det var der :-)

Jeg tænker midt i en uge - f.eks. torsdag d 5 maj kl 16 til næste dag kl 12 - i dette døgn betaler man kun en gang - men kan komme og gå som det passer.
Sommerhus i Hals, 30 km øst for Aalborg

Samme kvinde som i den nævnte annonce

Ved PB sender jeg en email adresse



 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Alle,

Tak for de mange henvendelser.
Interessen er til stede.

Pigen afholder et GB i Midtjylland på torsdag d 28/4.
Jeg har aftalt at vi planlægger fredag d 29 og der skriver vi ud til alle emails på listen.
Er du interesseret I at komme med på maillisten så smid jeres email adresse til mig på PB hvis du ikke allerede har skrevet til mig.

Det der ligger fast er:
- Vi beslutter d 29 om vi afholder sommerhus GB i Hals, Nordjylland
- Afholder vi, bliver det NÆSTEN et døgn dvs fra kl 16 d 5/5 til kl 12 dagen efter.
- Priserne bliver som i Midtjylland: 1500 for deltagelse og 400 for uden kondom - har man betalt så kan man blive til kl 12 den 6 maj.
- Man kan køre og komme igen - og ja hun står til rådighed hele natten også :-) - hun elsker at blive brugt!
- Vi køber mad og drikke ind til alle tilmeldte til hele perioden - det koster ikke ekstra - der bliver et lille Mobilepay gebyr ved tilmelding herfor
- Har I meget specielle ønsker så skriv dem til mig i PB - så ser vi hvad der kan lade sig gøre. Hun kan det meste som I kan læse i referaterne fra de Midtjyske udskejelser :-)
- Vi skal have mindst 5 tilmeldinger for at vi afholder arrangementet - jeg tror ikke vi løber i en overgrænse mht antal henset til den tid der er sat af.

Vel mødt,
Nu skal vi bare have sørget for godt vejr så grillen kan komme i brug !



 





 

 



 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Alle,

Tak for de mange svar - jeg kan konstatere at interessen er til stede.

Desværre må jeg aflyse pga. kalenderbøvl.

Men jeg vil sige til andre arrangører at der er god grund til at tænke på Nordjylland - og jeg deltager gerne :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...