Hop til indhold
Guest Lappen86

Sexy&Hot Horsens

Recommended Posts

Jeg blev simpelthen nød til at vende om i døren her til aften . Det er godt nok sjældent jeg har gjort det. Men hun var slet slet ikke min type . De billeder hun bruger er også fuldstændig misvisende synes jeg... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BlowJob Queen

Hello .I understand that I am not your type of woman, but as you can see on my profile it says that I am, a small girl...you could not come,if u don t like this type of girls..the pictures are mine..you think wrong..next time ,I think you will need to read the profile better..Thank you for the review..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde en rigtig fin GFE oplevelse hos hende, hun var i Viby for et par uger siden og klart en gentagelse værd. 

Smilende glad, petit, god kommunikation og masser af tid. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kongen8700 skrev, den 1.4.2022 at 23:16:

Jeg blev simpelthen nød til at vende om i døren her til aften . Det er godt nok sjældent jeg har gjort det. Men hun var slet slet ikke min type . De billeder hun bruger er også fuldstændig misvisende synes jeg... 

Hvordan ikke din type? Hvordan misvisende? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Craw skrev, for 5 timer siden:

Hvordan ikke din type? Hvordan misvisende? 

Fuld af bumser i ansigtet osv.. Billederne er efter min mening pyntet helt vildt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BlowJob Queen

Kongen8700 

Good evening.if I wasn't wearing makeup as in the pictures, or I didn't have makeup on that day, that doesn't mean I'm not in the pictures

Del dette indlæg

Link til indlæg
BlowJob Queen skrev, for 1 time siden:

Kongen8700 

Good evening.if I wasn't wearing makeup as in the pictures, or I didn't have makeup on that day, that doesn't mean I'm not in the pictures

You did not have make up on :)) I think you could make something out of yourself. When I have to pay 800 DKK for half an hour with you. Do you not think it's fair?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BlowJob Queen

Yes ,sure,you are right:)))..have a good night darling.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JackRabbit

Nok ikke din type, men priserne er sku industri standard hvis du kigger dig omkring, og jeg vil sku næsten kalde dig kræsen. Jeg har besøgt hende 3 gange og har ikke haft en dårlig oplevelse.

Billederne passer og selvfølgelig pynter makeup og bumser er sku bare en del af livet.

@Kongen8700

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kongen8700 skrev, den 1.4.2022 at 23:16:

Ja. Jeg blev også lidt øv da jeg så hende hun så slidt ud  men hun opvejer det bare med super service humør og nærvær.  Dejlig krop og den lækreste lille røv m m.   Hun er mere mager end godt er.  Lidt ligesom Nora i Århus - 50 cm.     Men dejlig at være sammen med.   Uha man bliver helt utidig nu.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...