Kajakfisker 263 Skrevet 1. April, 2022 Har set med beklagelse på at flere af de bidragende kræfter forlader sitet - det er jo altid med beklagelse når det er velformulerede og positive potentielle indslag der forsvinder, og det stiller jo uvilkårligt spørgsmålet om hvorfor? Har selv gjort optræk til at sige nu er det nu, men er så blevet mødt af søde beskeder der har fået mig til at blive alligevel! Denne gang er det så mere alvorligt, har gjort op med mit liv i almindelighed og mit liv herinde og konklusionen er, at det desværre er helt generelt at tonen har forværret sig efter direkte og hurtig adgang til tasterne. Det er jo en højest uheldig drejning og stik mod hvad internettet blev skabt til - hjælp i krise situationer! kulminationen kom med at blive “banned” i et link hvor jeg i sobert sprog har forsvaret en GP’er mod en, sjældent jeg bruger ordet, men sindssyg persons angreb. Efter nu tre gange forsøgt at få at vide hvorfor, er jeg blevet mødt af råbende tavshed så forstår man jo godt hvorfor tonen kan eskalere her! Den sidste post jeg har fulgt og deltaget i er “de faste vs de nye” og det sammenholdt med mange beskeder frem og tilbage mellem en anden bruger af sitet er, at jeg er nået til et punkt hvor jeg har gjort op med pro og cons og det faldt så ud til at jeg læner mig tilbage og accepterer tilstanden både privat og med GP’er. jeg har fundet lykken, kærligheden, forelskelsen, fordybelse, humor og livsglæden i en og samme person, om end til låns og i x -antal timer pr gang og hver gang jeg forlader hende, er det med et stort smil på og på gensyn. Naivitet tja syntes jeg ikke, i selve øjeblikket er det de følelser og de er jo sande i øjeblikket! Jeg har efterhånden besøgt en del, og som før nævnt ufattelig overrasket over hvor mange søde dejlige empatiske piger der findes derude - jeg har grint meget over Julia Roberts i Pretty Woman men har da mødt rigtigt mange af dem/jer i det virkelige liv, så stor tak skal lyder til jer, i er så ekstremt givende og overskudsagtige! og allersidste afsluttende bemærkning. Håber at der er flere der vil forsøge at højne niveauet og at administrator kan vokse med opgaven og skride hurtigt ind over person angreb - er sikker på at sitet så har sin berettigelse. pas på jer selv nyd livet og nuet kh kajakfisker 7 Del dette indlæg Link til indlæg
Tantra 1634 Skrevet 1. April, 2022 Another good Gentleman leaving... It's a pity, ...your posts have enriched this page - I enjoyed reading it 1 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1961 Skrevet 1. April, 2022 Fair nok og farvel. Men come on folkens- det er ikke en lufthavn, hvor afgange skal annonceres 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) 563 Skrevet 1. April, 2022 Elprebsi skrev, for 7 minutter siden: Fair nok og farvel. Men come on folkens- det er ikke en lufthavn, hvor afgange skal annonceres Jeg syntes det er god opførsels at sige pænt farvel, fremfor bare at forsvinde ud i det blå. Og ønsker @Kajakfisker alt godt med på vejen. Må dagen blive god og top fræk Madame Elisabeht 2 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 1. April, 2022 Aprilsnar. Jeg tror på dig i morgen Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17752 Skrevet 1. April, 2022 Elprebsi skrev, for 17 minutter siden: Fair nok og farvel. Men come on folkens- det er ikke en lufthavn, hvor afgange skal annonceres Nej rigtigt, det handler ikke om fly. Det er mennesker, og helt normalt at sige hej og tak når man går. 5 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1961 Skrevet 1. April, 2022 Bananas skrev, for 32 minutter siden: Nej rigtigt, det handler ikke om fly. Det er mennesker, og helt normalt at sige hej og tak når man går. Tja, der er vi nok så forskellige når det kommer til internetpli - jeg har ikke behov for at se adskillige tråde med forskellige folk der siger farvel af forskellige årsager. Uagtet det, må du have en god dag! 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 1. April, 2022 Bananas skrev, for 43 minutter siden: Nej rigtigt, det handler ikke om fly. Det er mennesker, og helt normalt at sige hej og tak når man går. Nu er jeg overbevist om, at det er en aprilsnar, men jeg giver dig ret. Det er almindelig pli at sige farvel, når man forlader fx et forum som dette, især hvis man har haft gode irl/online oplevelser med flere herinde. Noget andet er, at hvis man er utilfreds med noget, og lige vil smække med døren, inden man går. Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 701 Skrevet 1. April, 2022 Bananas skrev, for 49 minutter siden: Nej rigtigt, det handler ikke om fly. Det er mennesker, og helt normalt at sige hej og tak når man går. Denne tråd viser ganske godt,hvad Kajakfisker mener, hun handler tråden pludselig om vi skal skrive når, og hvorfor vi forlader denne side, problemet handler om, at alt for mange herinde sidder og fordrejer det vi skriver - jeg har selv prøvet det tonsvis af gange, er det sådan en side vi ønsker at være medlem af ???? Er vi ikke her for at skrive anmeldelser, læse hvad andre skriver og hjælpe hinanden til de bedste oplevelser. Bliv Kajakfisker, så kæmper vi sammen mod tågehornene knus 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Kajakfisker 263 Skrevet 1. April, 2022 Selvfølgelig vil jeg da svare hvis der kommer indlæg der “kræver” et svar og nej ikke -. april og nej ikke smække med døren, bare nævne, at det er ret generelt, at niveauet kan hæves. God dag Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17752 Skrevet 1. April, 2022 (edited) Elprebsi skrev, for 33 minutter siden: Tja, der er vi nok så forskellige når det kommer til internetpli - jeg har ikke behov for at se adskillige tråde med forskellige folk der siger farvel af forskellige årsager. Uagtet det, må du have en god dag! Ja, vi er nok forskellige - for mig handler internetpli ikke kun om hvad du har for behov. Uagtet det, må også du have en god dag. Redigeret 1. April, 2022 af Bananas 1 Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2748 Skrevet 1. April, 2022 Det er nok bare mig der intet fatter men jeg synes ikke tonen herinde er specielt hård. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2224 Skrevet 1. April, 2022 Du går så over og bliver anonym bruger -og slipper for de personlige finker:-) Jeg blev vist medlem i 2016. og begyndte først at bruge siden for et par år siden... Man behøver jo ikke skrive... Og fordi man melder sig ud af klubben -kan man jo forsat lure som anonym... Og hvis man har brug for opmærksomhed kan, man jo få det på mange måder. Tonen herinde afspejler vel meget godt samfundet udenfor... -Det kan man jo også godt få lyst til, at melde sig ud af sommetider... Men jeg tror sguda jeg bliver hængende lidt endnu -føler mig til tider rigtig godt underholdt -og har lært en masse. Hvis det skulle være noget, jeg ikke bryder mig om -tager jeg kampen op eller ignorer -det er jo mit valg og alles valg -det må vi ikke glemme;-) Synes også her er for mange tøser herinde...ggg 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 1. April, 2022 Kajakfisker skrev, for 5 timer siden: Har set med beklagelse på at flere af de bidragende kræfter forlader sitet - det er jo altid med beklagelse når det er velformulerede og positive potentielle indslag der forsvinder, og det stiller jo uvilkårligt spørgsmålet om hvorfor? Har selv gjort optræk til at sige nu er det nu, men er så blevet mødt af søde beskeder der har fået mig til at blive alligevel! Denne gang er det så mere alvorligt, har gjort op med mit liv i almindelighed og mit liv herinde og konklusionen er, at det desværre er helt generelt at tonen har forværret sig efter direkte og hurtig adgang til tasterne. Det er jo en højest uheldig drejning og stik mod hvad internettet blev skabt til - hjælp i krise situationer! kulminationen kom med at blive “banned” i et link hvor jeg i sobert sprog har forsvaret en GP’er mod en, sjældent jeg bruger ordet, men sindssyg persons angreb. Efter nu tre gange forsøgt at få at vide hvorfor, er jeg blevet mødt af råbende tavshed så forstår man jo godt hvorfor tonen kan eskalere her! Den sidste post jeg har fulgt og deltaget i er “de faste vs de nye” og det sammenholdt med mange beskeder frem og tilbage mellem en anden bruger af sitet er, at jeg er nået til et punkt hvor jeg har gjort op med pro og cons og det faldt så ud til at jeg læner mig tilbage og accepterer tilstanden både privat og med GP’er. jeg har fundet lykken, kærligheden, forelskelsen, fordybelse, humor og livsglæden i en og samme person, om end til låns og i x -antal timer pr gang og hver gang jeg forlader hende, er det med et stort smil på og på gensyn. Naivitet tja syntes jeg ikke, i selve øjeblikket er det de følelser og de er jo sande i øjeblikket! Jeg har efterhånden besøgt en del, og som før nævnt ufattelig overrasket over hvor mange søde dejlige empatiske piger der findes derude - jeg har grint meget over Julia Roberts i Pretty Woman men har da mødt rigtigt mange af dem/jer i det virkelige liv, så stor tak skal lyder til jer, i er så ekstremt givende og overskudsagtige! og allersidste afsluttende bemærkning. Håber at der er flere der vil forsøge at højne niveauet og at administrator kan vokse med opgaven og skride hurtigt ind over person angreb - er sikker på at sitet så har sin berettigelse. pas på jer selv nyd livet og nuet kh kajakfisker Jeg siger som Tantra. Endnu en gentleman forlader skuden. Forstår så glimrende hvorfor. Tak for din positivisme og mange hilsener fra Mr. Sensual Del dette indlæg Link til indlæg
dinp1979 51 Skrevet 1. April, 2022 (edited) Der er jo bare at sige tak for denne gang. Hvis man har lyst til og brug for at sige det, så er det fedt. Har man ikke brug for det, så er det fedt. Men repsekter nu bare forskelligheden og hop over hvis man ikke har noget reflekteret at byde ind med Red: Ok der kom det da lige til at lyde som et nedladende tak for denne gang. Det var ikke meningen. Tak for de bidrag du er kommet med og dine inputs. Altid dejligt med gode reflekterede indlæg. Og tak for det. Redigeret 1. April, 2022 af dinp1979 Del dette indlæg Link til indlæg
Kajakfisker 263 Skrevet 1. April, 2022 Det nedladende kan jeg leve med ingen problemer med det! Men “ respekter nu bare forskelligheden…..” ja selvfølgelig det er jo essensen af demokrati og den frie tanke og handling så ja selvfølgelig. Det er jo heller ikke det jeg opponerer imod, det er tonen og den totale mangel af respekt for andre personer også kaldet empati eller mangel af samme. Med hensyn til at springe over, det er sgu lidt for radikalt og der står jeg fra. tilsidst tak for de ord Del dette indlæg Link til indlæg