Hop til indhold
Guest Grydeskeen

Skal man sige farvel ?

Recommended Posts

Guest Grydeskeen

Jeg har tidligere læst fra bruger, som sagde pænt farvel, og tænkt det var lidt underligt, men må nu indrømme at nu er det min tur.

Jeg har været på siden i omkring 1,5 år, og haft stor fornøjelse og nytte af den, men, og der er et stort men.

jeg syntes tonen er blevet mere hård, der er mange som siger ikke så pæne ting, udelukket fordi det kan gøres anonymt ( og det er ikke noget man kan ændre på, det med at være anonym ). Jeg er midt i 50’erne, og har tidligere undret mig over når der blev snakket om tonen i de verse chat forummer og ikke fattet en brik af det, men det står nu klart for mig, hvad der blev snakket om.

Jeg har nydt at læse gode anmeldelser, mange vittigheder, set skønne billeder, og oplevet rigtig mange skønne mennesker og deres holdningerne meninger, alt sammen gode oplevelser som jeg ikke vil undvære. Jeg har brugt meget tid på EG, og har også prøvet at bidrage til siden, efter bedste overbevisning, og er kun et par gange faldet i og skrevet noget, som jeg efterfølgende har fortrudt. Jeg har selv oplevelse at få flere tråde ødelagt af ævl og kævl, og det er sku træls. Jeg har blokeret en del medlemmer, hvoraf en person går igen i mange profiler, ærgerligt at det kan lade sig gøre. 
Vil jeg have undværet min tid på EG ?  Nej det vil jeg ikke, men jeg er nu kommet dertil, hvor jeg ikke “gider” at bidrage til siden mere, og der er også mange tråde jeg ikke gider at læse mere, da jeg en del gange, næsten fra starten, kan gætte hvordan de ender.

Og lad mig nu komme med en kommentar som meget godt symboliser hvorfor jeg vil bruge min tid på andet end EG. Lad venligst vær med at forvente at jeg svare på spørgsmål vedr. mit indlæg, det gider jeg ikke, og når jeg er færdig med dette indlæg, tager jeg den naturlige konsekvens af min mening/holdning, og sletter min profil, så jeg vil slet ikke kunne svare.

med en stille fromt ønske om at EG må bestå, og alle medlemmer være med til at holde den gode tone, behandle hinanden med respekt, og accepter at ikke alle tænker/føler/lever på samme måde.

Og som svar på min overskrift. pænt farvel, som Andrea plejede at sige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for dine mange indlæg, Grydeske. Du er et behageligt menneske. 

Du har taget mange omrøringer i gryderetten, som godt kan være stærk eller ramsaltet. 

Men jeg kan læse, at du også har været glad for at være med, så mon ikke du bliver genfødt som teske, bare for lige at røre lidt en gang imellem :)

Ha' et godt liv!

/Brutus 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen skrev, for 4 timer siden:

Jeg har tidligere læst fra bruger, som sagde pænt farvel, og tænkt det var lidt underligt, men må nu indrømme at nu er det min tur.

Trist at læse du stopper @Grydeskeen.

Tak for dine mange sobre indlæg, som jeg har læst med glæde. Ønsker dig alt godt fremover -  og måske og forhåbentlig, et senere på gensyn. ;)

Redigeret af sanook

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil savne fibre indlæg. EG bliver lidt fattigere uden dig og dine konstruktive indlæg.

Hvil i fred ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, man har tænkt den tanken nogle gange: Måske burde det være nok nu?
Men jeg har ikke turdets endnu. Er bange for at det ville blive lidt ensomt uden Bananas.

Du skal i hvert fald have tak; du har været en stor del af balancen herinde. 

(Du kan vel kigge ind nogen gang, med noget tilfældigt brugernavn, og fortælle os som ikke haft styrken endnu, hvordan det er at leve uden EG?)

Alt godt til dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen skrev, for 7 timer siden:

Jeg har været på siden i omkring 1,5 år, og haft stor fornøjelse og nytte af den, men, og der er et stort men.

jeg syntes tonen er blevet mere hård, der er mange som siger ikke så pæne ting,

For en som har været med i omkring 10 år - så ved jeg at tonen tidligere var virkelig hård og at mange profiler måtte sættes i karantæne eller helt udelukkes for at skabe mere ro - af og til kan jeg se at de samme mennesker dukker op igen under nye profilnavne - men nu har de ligesom forstået at modere sig og holde deres extreme synspunkter for dem selv - men jeg følger ikke med i alle tråde - men ser man noget, der går over stregen - er det jo bare at anmelde til moderatorerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

I will certainly miss you! You are one of the most balanced user on Eroguide much more than I am!

You will be missed by me and many others!

Del dette indlæg

Link til indlæg

You're a great, warm-hearted person and a wonderful man - I've told you that many times.<3
I understand this step of yours - but you will be greatly missed here<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

det er vel altid trist når gode medlemmer hopper ud fordi mængden af bulls.... overstiger værdien

held og lykke derude husk ikke og gå helt bananas :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tullifas
Bananas skrev, for 15 timer siden:

Ja, man har tænkt den tanken nogle gange: Måske burde det være nok nu?
Men jeg har ikke turdets endnu. Er bange for at det ville blive lidt ensomt uden Bananas.

Du kan jo altid nedsætte dig som Handyman. Der er sikkert en lille Thai frøken, der skal have fixet ét eller andet, derude i junglen B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tullifas skrev, for 7 minutter siden:

Du kan jo altid nedsætte dig som Handyman. Der er sikkert en lille Thai frøken, der skal have fixet ét eller andet, derude i junglen B)

Handy.... who??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for mange gode beretninger - Grydeske.

Var lige gået mit øje forbi, at også du har smidt håndklædet - Du vil i den grad blive savnet.

Ønsker også dig det beste fremover.

Mvh Liste

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen skrev, den 31.3.2022 at 01:27:

jeg syntes tonen er blevet mere hård, der er mange som siger ikke så pæne ting, udelukket fordi det kan gøres anonymt ( og det er ikke noget man kan ændre på, det med at være anonym ). Jeg er midt i 50’erne, og har tidligere undret mig over når der blev snakket om tonen i de verse chat forummer og ikke fattet en brik af det, men det står nu klart for mig, hvad der blev snakket om.

Jeg har nydt at læse gode anmeldelser, mange vittigheder, set skønne billeder, og oplevet rigtig mange skønne mennesker og deres holdningerne meninger, alt sammen gode oplevelser som jeg ikke vil undvære. Jeg har brugt meget tid på EG, og har også prøvet at bidrage til siden, efter bedste overbevisning, og er kun et par gange faldet i og skrevet noget, som jeg efterfølgende har fortrudt. Jeg har selv oplevelse at få flere tråde ødelagt af ævl og kævl, og det er sku træls. Jeg har blokeret en del medlemmer, hvoraf en person går igen i mange profiler, ærgerligt at det kan lade sig gøre. 
Vil jeg have undværet min tid på EG ?  Nej det vil jeg ikke, men jeg er nu kommet dertil, hvor jeg ikke “gider” at bidrage til siden mere, og der er også mange tråde jeg ikke gider at læse mere, da jeg en del gange, næsten fra starten, kan gætte hvordan de ender.

Og lad mig nu komme med en kommentar som meget godt symboliser hvorfor jeg vil bruge min tid på andet end EG. Lad venligst vær med at forvente at jeg svare på spørgsmål vedr. mit indlæg, det gider jeg ikke, og når jeg er færdig med dette indlæg, tager jeg den naturlige konsekvens af min mening/holdning, og sletter min profil, så jeg vil slet ikke kunne svare.

med en stille fromt ønske om at EG må bestå, og alle medlemmer være med til at holde den gode tone, behandle hinanden med respekt, og accepter at ikke alle tænker/føler/lever på samme måde.

Og som svar på min overskrift. pænt farvel, som Andrea plejede at sige.

Kære Grydeskeen,

Jeg er ked af du forlød EG.

Jeg vil komme til at savne din stemninger og holdninger herinde. Du skal vide nu mangle EG vitalitetsfølelser. 
Kh.

Mook <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...