Hop til indhold
Guest TrunteDarlingen

Hvad gør man lige i denne situation?

Recommended Posts

Guest TrunteDarlingen

Hej.

Jeg arbejder som GP. Jeg aftaler med en kunde at han skal komme kl 10.30 hvor jeg åbner i min åbnings tid. Men pga stress og jag fra hans mange sms er undervejs . Så skriver jeg til ham i god tid at han lige må trække den ud i 15 minutter mere . Så er jeg klar. Det siger han ja til. Han dukker op kl 10.25 og  banker på døren 5 minutter før åbnings tid og 20 minutter han skulle komme.

Pis tænker jeg. Jeg skal jo lige blive færdig jeg åbner ikke op. Og i istedet skriver jeg at det var 15 minutter forsinkelse og at jeg først åbner kl 10.30 og ikke 10.25.

Han presser på mig og jeg ender med at blive frusteret og får hovedpine, 

Jeg skriver til ham at det nu er 2x  han bare går sine egne vegne og jeg gerne lige vil have en god stemning ud af dette her.

Så jeg synes vi skal droppe det og han får 200 kr i rabat for forgæves kørsel til en ny tid.

Så begynder han at true mig. Ja ja.

Nu vil han anmelde mig til kommunen og sikkert også SKAT.

Jeg har heldigvis taget forbehold for dette. Og har et cvr nr og styr på det.

Men helt ærligt. Hvorfor i hulen truer kunderne på denne måde. Jeg kan godt se det fra hans side af. Han vil bare have noget fisse ind og ud. Men det skal vel også gå begge veje. 

Hvad synes I ?

Redigeret af TrunteDarlingen

Del dette indlæg

Link til indlæg
TrunteDarlingen skrev, for 25 minutter siden:

Hej.

Jeg arbejder som GP. Jeg aftaler med en kunde at han skal komme kl 10.30 hvor jeg åbner i min åbnings tid. Men pga stress og jag fra hans mange sms er undervejs . Så skriver jeg til ham i god tid at han lige må trække den ud i 15 minutter mere . Så er jeg klar. Det siger han ja til. Han dukker op kl 10.25 og  banker på døren 5 minutter før åbnings tid og 20 minutter han skulle komme.