Hop til indhold
Guest TrunteDarlingen

Hvad gør man lige i denne situation?

Recommended Posts

Guest TrunteDarlingen

Hej.

Jeg arbejder som GP. Jeg aftaler med en kunde at han skal komme kl 10.30 hvor jeg åbner i min åbnings tid. Men pga stress og jag fra hans mange sms er undervejs . Så skriver jeg til ham i god tid at han lige må trække den ud i 15 minutter mere . Så er jeg klar. Det siger han ja til. Han dukker op kl 10.25 og  banker på døren 5 minutter før åbnings tid og 20 minutter han skulle komme.

Pis tænker jeg. Jeg skal jo lige blive færdig jeg åbner ikke op. Og i istedet skriver jeg at det var 15 minutter forsinkelse og at jeg først åbner kl 10.30 og ikke 10.25.

Han presser på mig og jeg ender med at blive frusteret og får hovedpine, 

Jeg skriver til ham at det nu er 2x  han bare går sine egne vegne og jeg gerne lige vil have en god stemning ud af dette her.

Så jeg synes vi skal droppe det og han får 200 kr i rabat for forgæves kørsel til en ny tid.

Så begynder han at true mig. Ja ja.

Nu vil han anmelde mig til kommunen og sikkert også SKAT.

Jeg har heldigvis taget forbehold for dette. Og har et cvr nr og styr på det.

Men helt ærligt. Hvorfor i hulen truer kunderne på denne måde. Jeg kan godt se det fra hans side af. Han vil bare have noget fisse ind og ud. Men det skal vel også gå begge veje. 

Hvad synes I ?

Redigeret af TrunteDarlingen

Del dette indlæg

Link til indlæg
TrunteDarlingen skrev, for 25 minutter siden:

Hej.

Jeg arbejder som GP. Jeg aftaler med en kunde at han skal komme kl 10.30 hvor jeg åbner i min åbnings tid. Men pga stress og jag fra hans mange sms er undervejs . Så skriver jeg til ham i god tid at han lige må trække den ud i 15 minutter mere . Så er jeg klar. Det siger han ja til. Han dukker op kl 10.25 og  banker på døren 5 minutter før åbnings tid og 20 minutter han skulle komme.

Pis tænker jeg. Jeg skal jo lige blive færdig jeg åbner ikke op. Og i istedet skriver jeg at det var 15 minutter forsinkelse og at jeg først åbner kl 10.30 og ikke 10.25.

Jeg skriver til ham at det nu er 2x  han bare går sine egne vegne og jeg gerne lige vil have en god stemning ud af dette her.

Så jeg synes vi skal droppe det og han får 200 kr i rabat for forgæves kørsel til en ny tid.

Men helt ærligt. Hvorfor i hulen truer kunderne på denne måde. Jeg kan godt se det fra hans side af. Han vil bare have noget fisse ind og ud. Men det skal vel også gå begge veje. 

Hvad synes I ?

Hej

jeg syntes du har gjort det rigtige, meddelt i god tid du er blevet forsinket - og tilbyde 200 kr for forgæves kørsel - har jeg aldrig hørt om andre der tilbyder - super fint 

du har været helt fair - glem ham, han er en skovl, der kun tænker på sig selv - får han ikke sin vilje, ønsker han bål og brænd for dig

glem ham og denne oplevelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg anbefaler GP'er ved kunde henvendelser at sende en liste over hvilket ydelser i giver/ikke giver, samt pris (eller evt. skrive det på jeres profiler). Det er enkelt og nemt, samt minimere tiden for at skrive frem og tilbage for både dig og ham.

Jeg har tit oplevet at lave en aftale med en GP, møde op på adressen, derefter hun spørger om jeg kan vente en time ekstra og komme tilbage. Så jeg kan forstå hans frustration, dog at vente 5 minutter ekstra vil ikke slå ham ihjel og det var hans eget skyld.

Vil han virkelig anmelde dig til kommunen og SKAT? Vil det ikke være pinligt for ham og skal forklarer kommunen/SKAT at han betaler kvinder for sex?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var hos dig i mandags, da meldte du selv afbud, da jeg var fremme på din adresse, du undskyldte med at havde hovedpine, hvilket er sket to gang før vi har haft en aftale.

at melde afbud 5 min før du har en aftale med en kunde er ikke OK

Del dette indlæg

Link til indlæg
TrunteDarlingen skrev, 1 time siden:

Hej.

Hvad synes I ?

Personligt ville jeg skrive: “ Tak for dit ønske om et besøg hos mig, men det bliver et nej tak fra mig”! 
Din respekt - eller mangel på samme - har udløst en meget dårlig stemning mellem os. Da du tillige truer med at melde mig til diverse instanser, gør kun min beslutning endnu mere rigtig! 
Jeg håber du finder et match med en anden GP.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår ham egentlig godt, og han har sikkert også en fornemmelse af, at når han betaler, så må han også bestemme, hvordan det skal foregå. Men I må vel kunne finde ud af det.

-Olrik

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har ikke gjort noget forkert. Jeg bliver altid overrasket når jeg hører sådan nogle historier. Man laver en aftale og det går begge veje. Selvfølgelig skal der være plads til at aflyse eller udskyde når der sker noget uforudset, eller hvis det ikke giver mening i forhold til kemi eller stemning. 

I min verden giver det ingen mening at mene at man har ret til alt muligt bare fordi man betaler. Pigen bidrager jo ligeså meget til handlen med en ydelse som som kunden gør med sin betaling, så det er ikke et godt argument for at man skulle have særlige rettigheder til at vælge ydelser eller tidspunkt selv bare fordi man betaler. Det er helt sort…

Du skal bare glemme ham. Jeg tror ikke på at han klager til myndighederne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TrunteDarlingen skrev, for 2 timer siden:

Hvad synes I ?

Jeg synes, at du har strukket dig alt for langt ved at tilbyde ham 200 kroner tilbage. Han har jo gjort alt forkert.

Jeg er måske emsig, men jeg finder inviterede gæster, der dukker for tidligt op, ufattelig nederen og aldeles uden pli. Et dannet menneske bør vide, at det er enhver værts ret at rende rundt i bar røv helt op til invitationstidspunktet. Og her taler vi altså bare om røvsyge middagsselskaber. Når det drejer sig om forretninger af din slags, er det da helt uden for nummer, det han har gjort. Og han formår da virkelig også at konsolidere det billede, man får af ham som en kæmpe psykopat, når han begynder at true med SKAT og kommune.

Del hans numre med alle de kolleger, du kan, og kig dig dernæst aldrig tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære @TrunteDarlingen <3

Med hans menneskesyn skal du bare være glad over at du ikke har modtaget ham - han er jo helt væk!

Han har måske siddet og vente i sin bil eller været på vej med bussen og har derfor masser af tid til at skrive til dig, han har bare glemt at du er ved at gøre dig lækker til han skulle komme og han tænker åbenbart ikke  på at du bruger tid til at svare ham. 

Det er ikke en behagelig situation når man bliver stresset og presset, det skal for alt i verden undgås, så et hurtigt svar kunne være "Jeg er ved at gøre mig lækker til du kommer skat, jeg har derfor ikke tid til at sms. Glæder mig til at se dig som aftalt."

Pas godt på dig selv smukke <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
TrunteDarlingen skrev, for 3 timer siden:

Hej.

Hvad synes I ?

Som udgangspunkt har du jo ikke noget at have dårlig samvittighed over ( hvis den endeligt skal trækkes så nødvendigheden til at skubbe det 15 min fordi tiden løb fra dig men igen hey ). Men skal da gerne være ærlig at jeg også altid er 5-10 min for tidligt fremme når jeg skal besøge en af jer, men så skriver man jo bare pænt til pigen at man er her så skulle hun være klar er jeg også ellers venter jeg bare til aftalte tid det er der jo ingen hændring i :D

Morabito skrev, for 7 minutter siden:

Jeg synes, at du har strukket dig alt for langt ved at tilbyde ham 200 kroner tilbage. Han har jo gjort alt forkert.

Jeg er måske emsig, men jeg finder inviterede gæster, der dukker for tidligt op, ufattelig nederen og aldeles uden pli. Et dannet menneske bør vide, at det er enhver værts ret at rende rundt i bar røv helt op til invitationstidspunktet. Og her taler vi altså bare om røvsyge middagsselskaber. Når det drejer sig om forretninger af din slags, er det da helt uden for nummer, det han har gjort. Og han formår da virkelig også at konsolidere det billede, man får af ham som en kæmpe psykopat, når han begynder at true med SKAT og kommune.

Del hans numre med alle de kolleger, du kan, og kig dig dernæst aldrig tilbage.

Den holdning har du jo fuldt ud lov til at have, men personligt ville jeg finde det 1000% mere uden pli at møde op for sent og så er jeg ligeglad med om det er middagsselskab eller et besøg hos en GP. Så personligt er jeg altid 5-15 min for tidligt fremme og ja er det et middagsselskab jamen så hjælper jeg dem da bare færdigt hvis de lige skulle være lidt bagefter det er der vel ingen problemer i.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Syntes du har gjort som du bør. Ser intet problem. Men det er kunden der ikke respekter dig. Du meldte ud du skulle bruge lidt ekstra tid. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Saakomjeg skrev, for 3 timer siden:

Jeg var hos dig i mandags, da meldte du selv afbud, da jeg var fremme på din adresse, du undskyldte med at havde hovedpine, hvilket er sket to gang før vi har haft en aftale.

at melde afbud 5 min før du har en aftale med en kunde er ikke OK

Du har ingen ret til at true hende! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TrunteDarlingen skrev, for 3 timer siden:

Klip.

Hvad synes I ?

Jeg synes du skal gemme truslerne og gi dem til politiet, når de laver et velfærdscheck hos dig. De spørger jo selv om der er nogen der truer en og så er det bare at udlevere materialet. 

Knus Pia 

Del dette indlæg

Link til indlæg
PiaV skrev, for 1 minut siden:

Jeg synes du skal gemme truslerne og gi dem til politiet, når de laver et velfærdscheck hos dig. De spørger jo selv om der er nogen der truer en og så er det bare at udlevere materialet. 

Knus Pia 

Det er jo ikke sikkert, han mener noget ondt med det, måske er det bare en slags rollespil for ham?

-Olrik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

@TrunteDarlingen det eneste jeg kan foreslå til en anden gang, er at stoppe SMS kommunikationen tids nok til du kan blive klar. Høfligt skrive kan ikke svare mere

nu. Resten må du spørge om ved ankomst. 

Men hans opførsel er totalt uacceptabel.

Buck skrev, for 3 timer siden:

Jeg anbefaler GP'er ved kunde henvendelser at sende en liste over hvilket ydelser i giver/ikke giver, samt pris (eller evt. skrive det på jeres profiler). Det er enkelt og nemt, samt minimere tiden for at skrive frem og tilbage for både dig og ham

Ændrer ikke så meget, mange læser det ikke og spørger og spørger uanset hvad.

Selvfølgelig er der også de som læser, forstår og er nemme at lave aftaler med.

Men en go informativ annonce løser ikke problemet 100%

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg

Link til indlæg
Olrik skrev, for 1 minut siden:

Det er jo ikke sikkert, han mener noget ondt med det, måske er det bare en slags rollespil for ham?

-Olrik

Et rollespil? 

Det kan også være en stjernepsykopat som senere ligger på lur og myrder hende, eller det kan være en sangfugl eller en rød gummistøvle eller en serievoldtægtsforbryder som ikke har til sinde at respekterer et nej. 

Trusler er aldrig iorden eller noget man skal minimalisere ligegyldigt hvilken branche man er i. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
GenerationX skrev, for 49 minutter siden:

Den holdning har du jo fuldt ud lov til at have, men personligt ville jeg finde det 1000% mere uden pli at møde op for sent og så er jeg ligeglad med om det er middagsselskab eller et besøg hos en GP. Så personligt er jeg altid 5-15 min for tidligt fremme og ja er det et middagsselskab jamen så hjælper jeg dem da bare færdigt hvis de lige skulle være lidt bagefter det er der vel ingen problemer i.

Hos venner enig. Hos Gp’er duer det ikke vi skal klargøre os mellem kunderne. Ok at være i området og vente udenfor. Men at banke på og rykke i døren før tid - nej tak. 

Og især fordi det føles som et forsøg på at få mere tid for pengene. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

GenerationX skrev, for 49 minutter siden:

Så personligt er jeg altid 5-15 min for tidligt fremme

Jeg beklager min formulering - det kom nok til at fremstå alt for hårdt. Jeg kan også dukke lidt tidligere op, når jeg besøger en pige. Men er det privat-diskret, skriver jeg som du altid en sms, inden jeg så meget som nærmer mig hendes dør. Og er det på bordel, er der jo netop et venteværelse til formålet. Jeg tror faktisk, at vi er ganske enige.

Olrik skrev, for 10 minutter siden:

-Olrik

Det er sjovt, som du konstant forsøger at pakke din hang til psykopatisk adfærd ind i et selvindbildt narrativ om "rollespil".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Morabito skrev, for 3 minutter siden:

Det er sjovt, som du konstant forsøger at pakke din hang til psykopatisk adfærd ind i et selvindbildt narrativ om "rollespil".

Enig !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
GenerationX skrev, for 42 minutter siden:

.....men personligt ville jeg finde det 1000% mere uden pli at møde op for sent og så er jeg ligeglad med om det er middagsselskab eller et besøg hos en GP. Så personligt er jeg altid 5-15 min for tidligt fremme og ja er det et middagsselskab jamen så hjælper jeg dem da bare færdigt hvis de lige skulle være lidt bagefter det er der vel ingen problemer i.

Ja, ja...

Så længe du ikke møder op hos glædespigen (og hendes gæst) og bare hjælper dem færdigt, hvis de lige skulle være lidt bagefter, så er det vel også okay. :)

Men spøg til side:

Det hører ingen steder hjemme, at en eller anden tumpe truer en pige med diverse offentlige myndigheder, fordi der er gået kuk i en tidsbestilling - uanset hvor skylden for det så måtte ligge.

Hvis man virkelig er så utilfreds, kan man jo skrive om det her på dette sted - hvis det overhovedet er al den arrigskab værd.

Med ønsket om fred på Jord

AM

Del dette indlæg

Link til indlæg
2300AM skrev, for 3 minutter siden:

Ja, ja...

Så længe du ikke møder op hos glædespigen (og hendes gæst) og bare hjælper dem færdigt, hvis de lige skulle være lidt bagefter, så er det vel også okay. :)

Helt enig og som sagt smider jeg personligt en besked afsted når jeg er fremme i bilen. Så tager man den jo fra når der kommer en besked tilbage om hvor langt den anden part er i aftalen :D

SweetMilf6630 skrev, for 13 minutter siden:

Hos venner enig. Hos Gp’er duer det ikke vi skal klargøre os mellem kunderne. Ok at være i området og vente udenfor. Men at banke på og rykke i døren før tid - nej tak. 

Og især fordi det føles som et forsøg på at få mere tid for pengene. 

Igen helt enig og kunne aldrig falde mig ind at gå til døren før jeg har hørt besked tilbage fra pigen. Så vides det jo begge parter er klar til aftalen, om det så er 5 min før eller 5 min efter det gør jo ikke forskellen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
PiaV skrev, for 54 minutter siden:

Et rollespil? 

Det kan også være en stjernepsykopat som senere ligger på lur og myrder hende, eller det kan være en sangfugl eller en rød gummistøvle eller en serievoldtægtsforbryder som ikke har til sinde at respekterer et nej. 

Trusler er aldrig iorden eller noget man skal minimalisere ligegyldigt hvilken branche man er i. 

Ok, jeg havde ikke opfattet, at hun var blevet truet.

-Olrik

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...