Guest KapperL Skrevet 6. September, 2022 Svarer lige på denne tråd selvom den er fra tidligere i år. For en måneds tid siden begyndte jeg at få symtomer på klamydia, der kan vel altid på en eller andet måde sidde nogle bakterier som ender nede ved roden af penis og måske kan blive ført op hvis man er virkelig uheldig? Nå, men nu havde jeg altid brugt kondom, men blev alligevel testet for en sikkerheds skyld, faktisk for hele paletten, klamydia, syfilis, osv . - Alt heldigvis negativ men bare en reminder om at blive tjekket engang i mellem, vi skal jo passe på hinanden! (Med chance for at lyde som en co-vid hystade ) men - no shit. det er vigtigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kosteskaftet Skrevet 9. September, 2022 storogslap skrev, den 30.5.2022 at 18:06: Det må havet tilfældigt jeg lige fiik et sår. Men... man får sgu da ikke bare lige pludseligt et sår...? En byld måske. Men da ikke sår...??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 476 Skrevet 13. September, 2022 Hvem er hun ??? så man ikke besøger hende og får sådan noget med hjem , har du et link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg