Hop til indhold

Recommended Posts

http://massage.side6.dk/sexymaria

Jeg ønskede at finde en varm kvinde i härheten til Sverige. Kastrup føles godt, og jeg så annoncen på sexede Mary. Giv mig et kald og indstille udnævnelse 1 time senere. Hun blev fundet nær en metrostation i Kastrup. Kvinden som møde mig ligner ikke billederne. Du bliver nødt til at tilføje yderligere 15 kg på hende og 10 år. Men nu har jeg besluttet 1/2 timer og betalt 600 kroner. Hun begyndte at sutte, og hun klarede det fint. Men det var ikke noget mere end de sædvanlige. Hun spurgte, om jeg ville kneppe hende, og det var derfor jeg var der ;) . Tog hende bagfra, og det var rart. En virkelig stor røv at få fat på, og hun syntes ligesome at jeg kærtegnede hendes røv, mens jeg kneppede hende. Bytade position et par gange før jeg var færdig med at ejakulere hårdt bagfra. Fik klædt og takkede mig. Ingen bruser før og ingen efter, selvom det var svedig og varm. Det hele føltes lidt skabede og allerede opbrugt :roll: . Intet jeg anbefale først og fremmest. vælge en anden til at kneppe.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kvinden som møde mig ligner ikke billederne. Du bliver nødt til at tilføje yderligere 15 kg på hende og 10 år
Hvor er det efterhånden bare trivielt at læse.

I al den tid, jeg har været på EG, har fup og bedrag som det i anmeldelsen anførte jævnligt været oppe og vende. Hvis vi mænd bare gik, når sandheden tonede frem, så kunne de måske lære det. Måske.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...