cock4woman_only 203 Skrevet 29. Marts, 2022 Well folks, spontanitet og liderlighed er to svære ting når de rammer samtidigt og denne Real Xtreme Filthy Thai nPussy havde et eller andet over sig, som fanden galme måtte udforskes - da mit Cv. Ikke har haft mange thai oplevelser fik enkelt og præcis lavet aftale via whatsapp - men billede på parking/indgangsfaciliterter som Andre GP kunne lære lidt af… kommer frem til døren oplyst og døren bliver åbnet, og der står denne petite smukke thai GP foran kig - og knap døren er lukket bliver jeg hjulpet af overtøj imens hun kysser mig let på munden - ordentlig som jeg er skifter pengene hænder og tror knap jeg har trådt to måske tre skridt indenfor i lejligheden og er nøgen, hvor hun er højt som lavt med hendes kys - prøver lige at tage banditten i munden! Alt er blidt, lækkert og frækt…. Vælter om på sengen og fortsætter at udforske hinandens kroppe, og ret hurtigts begynder hun at stønne let ved lidt håndgas på clitoris! Og der er hede tungekys imellem os - det virker og banditten er svært tilfreds! efter lidt super fransk blow - bliver banditten pakket ind i kondom og let og elegant drejer hun rundt og glider ned over banditten i et ryk! Og kommer med et suk af dimensioner og jeg må side denne thai lysthule kan noget…. Fuck det føles godt at være oppe…..her kan jeres fantasi få frit spil…. men lad mig slutte med vi sluttede med hun gerne ville tage ladning i munden, så hurtigt af med kondomet og hendes læber omkring millisekunder før ladning kom… og så startede den helt store aftercare thai behandling med rengøring - som hurtigt blev til dusch og derefter gik jeg tilfreds retur til min vogn med et sagligt smil en thai føjet til - og der er ikke et negativt ord at skrive her… blot bare KomBarDo afsted….. hvis dine lyster er åben for noget nyt…. 11 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rockett 106 Skrevet 29. Marts, 2022 tak. Jeg har brug for at se denne kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 203 Skrevet 30. Marts, 2022 rockett skrev, for 7 timer siden: tak. Jeg har brug for at se denne kvinde. God fornøjelse…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 31. Marts, 2022 Har besøgt hende da hun var i Århus. Kan kun tilslutte mig anmeldelsen, hun er sød fræk og petit 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 616 Skrevet 7. April, 2022 Tak for jeres anmeldelser, hun kommer godt nok rundt omkring. Ved i evt. om hun besøger andre byer i Jylland end Aalborg og Aarhus? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 7. April, 2022 Max Power skrev, for 5 timer siden: Jylland end Aalborg og Aarhus? Har hørt fra en ven som kender hende, at hun hun netop spøger om der er Max liv i Sønderjylland, hvilket jeg ej ku svarer på men mente dog der var en som gav den Max gas, så mon ikk hun kommer til Syden af Jylland, min ven sagde hun er klar til at give Max gas, idet jeg jeg stoler på min ven han kalder sig tilfældigvis Åge, men en absolut go ven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg